Hayvanları telef olan çiftçiden Bakana teşekkür: Daha çok çalışacağım
Hayvanları telef olan çiftçiden Bakana teşekkür: Daha çok çalışacağım
İçeriği Görüntüle

Yatırımcılarla sözleşme imzalayan Tarım ve Orman İl Müdürü İbrahim Görentaş, “Kırsaldaki üreticilerin gelirlerini arttırmak, yatırım ve istihdam ortamı oluşturmak, ürünlerin üretim ve kalitesini arttırmak amacıyla kırsal kalkınma desteklerini yatırımcılarla buluşturmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı. Koronavirüs salgın döneminde üretimde herhangi bir aksamanın olmadığına dikkat çeken Görentaş, bakanlık düzeyinde de her türlü tedbirin alınarak üreticilere destekleme ödemelerinin birçoğunun yapıldığını ifade etti.