Sivas'ın Gürün ilçesine bağlı Karadoruk köyünde şarbon şüphesiyle 20 gün arayla iki inek telef oldu. Gürün Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, Karadoruk köyünü karantinaya aldı. Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, yaptığı incelemelerin ardından inekleri yakarak gömdü.

Telef olan ineklerden alınan numuneler de incelenmek üzere Samsun'a gönderildi.

Şarkışla Ziraat Odası Başkanı Azimet Topçu'dan buğdayda pas hastalığı uyarısı!
Şarkışla Ziraat Odası Başkanı Azimet Topçu'dan buğdayda pas hastalığı uyarısı!
İçeriği Görüntüle

TARIMDAN HABER