Tarım ve Orman bakanlıklarının birleştirilmesinin çok iyi bir fikir olduğunu söyleyen Fakıbaba, “Tarım ve Orman Bakanlığı'nın birleşmesi bana göre olmazsa olmazımızdı. Bu çok iyi bir fikir. Su ile tarım, toprak bir arada gitmesi lazım. Biz Tarım Bakanlığı olarak ne diyoruz? Toprağı su ile buluşturacağız. Su başka yerde, toprak Tarım Bakanlığı'nda. Kaybedecek hiçbir saniyemiz yok" dedi.

Gönlünden geçen Tarım ve Orman Bakanını da açıklayan Fakıbaba, şunları kaydetti: “Veysel Hocam gerçekten en başarılı bakanımız arasında. Çok başarılı bu konunun gerçek uzmanı. Ben kendisine yaptığı işlerden dolayı müthiş bir saygım var. İnşallah Tarım ve Orman Bakanı olur ve aynı şeye devam eder"

Kamu malı hassasiyeti sınavda! Bakan Yumaklı kendi bürokratlarına soruşturma açacak mı?
Kamu malı hassasiyeti sınavda! Bakan Yumaklı kendi bürokratlarına soruşturma açacak mı?
İçeriği Görüntüle

TARIMDANHABER