Dağıtım töreninde konuşan Ağrı Tarım ve Orman İl Müdürü Kenan Engin, Ağrı için hayvancılığın çok önemli olduğunu belirterek, hayvancılığın gelişmesi için de yem bitkisi üretiminin önemli olduğunu vurguladı. Kentte yem bitkisi üretimini artırmak ve yaygınlaştırmak için çalışmalar yaptıklarını, projeler geliştirdiklerini söyleyen Engin, DAP Kalkınma İdaresi Başkanlığı işbirliği ile yem bitkisi yetiştiriciliğinin yaygınlaştırılması projesi kapsamında karışık ekim yapılarak yeşil ot olarak biçilmek üzere fiğ ve tritikale tohumu dağıtımı yaptıklarını dile getirdi.

Tarım İl Müdürlüğünden önemli duyuru: TMO besici, yetiştirici ve yem fabrikalarına 5500 TL'den mısır satacak!
Tarım İl Müdürlüğünden önemli duyuru: TMO besici, yetiştirici ve yem fabrikalarına 5500 TL'den mısır satacak!
İçeriği Görüntüle