Tarım ve Orman büyük bir bakanlık haline geldi!

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Toç Bir-Sen Genel Başkanı Hüseyin Öztürk ve Yönetim Kurulu üyelerinin de yer aldığı sendika temsilcileriyle düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi.

Tarım ve Orman büyük bir bakanlık haline geldi!

Konuşmasında, tarım ve orman sektörünün ülkemiz ve milletimiz için hayati derecede bir öneme sahip olmasının yanı sıra uluslararası alanda da önemli bir güç haline geldiğini belirten Bakan Pakdemirli bu sektörlerin alternatifi bulunmayan bir faaliyet alanı olduğunu söyledi.

Sektördeki gelişmeler, projeler ve çalışmalar hakkında da konuklarını bilgilendiren Pakdemirli, Bakanlık olarak tarım sektörünün daha da büyümesi için tüm paydaşlarla birlikte çalışmaların geliştirilerek sürdürüleceğini kaydetti. Tarım ve Orman Bakanlıklarının birleşmesiyle çok büyük bir bakanlığa dönüşen Tarım ve Orman Bakanlığı ile çalışanların sorunlarının tespiti için sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle bilgi alış verişinde bulunmanın sorunların çözümü noktasında çok önemli olduğunu dile getirdi.

“Ülkemiz, Milletimiz ve Çalışanlarımız İçin Yapılacak Tüm Güzel İşlerde Yer Almaya, Katkı Sunmaya Hazırız”

Toç Bir-Sen Genel Başkanı Hüseyin Öztürk de yaptığı konuşmasında; iki bakanlığın birleşmesiyle devasa bir bakanlığa dönüşen ve bu sebeple hem personel sayısı hem de iş yükü artan Tarım ve Orman Bakanlığı'nın elzem ve bir o kadar da ağır bir sorumluluk taşıdığını kaydetti. Öztürk; “Tarım ve Ormancılık Hizmet Kolu'nun yetkili sendikası Toç Bir-Sen olarak her zaman olduğu gibi bundan sonra da; ülkemiz, milletimiz ve çalışanlarımız için yapılacak tüm hayırlı, doğru ve güzel işlerde yer almaya, katkı sunmaya hazırız” diyerek Bakan Pakdemirli'ye başarılar diledi.

Genel Başkan Öztürk konuşmasının ardından Bakan Pakdemirli'ye Toç Bir-Sen Genel Merkezince hazırlanan Tarım ve Orman Bakanlı çalışanlarının sosyal ve özlük hakları ile tarım-orman sektörünün sorunları ve çözüm önerilerine ilişkin hazırladıkları raporu sundu. Öztürk yaklaşık 40 akademisyenin katımıyla gerçekleştirilen tarım sektörünün dününün, bugününün ve yarınının çözümlemeli olarak ele alındığı “2023-2071 Vizyonuyla Toç Bir-Sen Tarım Kongresi” kitabını da Bakan Pakdemirli'ye takdim etti.

Bakan Pakdemirli de Genel Başkan Öztürk tarafından kendisine iletilen raporu titizlikle inceleyeceklerini belirterek hem rapor hem de tarım kitabı için Toç Bir-Sen heyetine teşekkür etti.

TARIMDANHABER



Yorumlar

Toplam 11 Adet Yorum Yapılmış.
16 Eylül 2018, 21:02

Müdür Rotasyonu

Yunus bey, hepimizin bildiği ama kimsenin bilemediği fetöcüleri kim temizleyecek. Hepsi senden benden güçlü, makam sahibi abiler!! Abi güçlü olunca dava arkadaşı küçük abilerede dokunulamıyor.
11 Eylül 2018, 17:17

Olur mu

Yunus boz
Editör neden yapılan yorumları yayayınlamıyorsun ¿ fetö cüleri sendika temizlesin, bunları öyle haber yaparsanız mutlu oluruz
09 Eylül 2018, 20:49

BAŞKANIM DA BAŞKANIM

Müdür
Adı başkan olsun yeter ki... Sendika başkanı, kooperatif başkanı, birlik başkanı, dernek başkanı, oda başkanı vesaire vesaire... Ey tarım bakanı; senin sınavla atanmış bu ülkenin ziraat, veterinerlik fakültelerinden mezun olmuş ve Devamı..Adı başkan olsun yeter ki... Sendika başkanı, kooperatif başkanı, birlik başkanı, dernek başkanı, oda başkanı vesaire vesaire... Ey tarım bakanı; senin sınavla atanmış bu ülkenin ziraat, veterinerlik fakültelerinden mezun olmuş ve yıllarını tarıma adamış İlçe ve şube müdürlerin yok mu? Bu kadar mı kör oldu gören gözler? Etrafınızdaki kalın kafalı bürokratlarınızın bizi duydukları, işittikleri yok, bari bir kez olsun bizimle de bir toplantı yapın da size uzun uzun anlatalım herşeyi...
09 Eylül 2018, 20:13

Reis çok yalnız
Osmanlı arkadaş az bile yazmış. Bakanlıği el altından sözde sendikacılar yönetiyor. Siyasetteki eski dava (!) Arkadaşlarıda bunlara destek veriyor. Bunlar birbirini koruyp kollamaktan vazgecmez. Çünkü yıllarca ayni kaptan yediler! Kö Devamı..Osmanlı arkadaş az bile yazmış. Bakanlıği el altından sözde sendikacılar yönetiyor. Siyasetteki eski dava (!) Arkadaşlarıda bunlara destek veriyor. Bunlar birbirini koruyp kollamaktan vazgecmez. Çünkü yıllarca ayni kaptan yediler! Köklerini kazimak lazim. Sonuçta kaybeden akparti oluyor.
09 Eylül 2018, 20:01

Yönetici Rotasyonu ve Entrika

1.Bu toplantıda 4 sendika vardı. 2.Maaşlar olmayan enflasyon karşısında eridi. 3.Malum müdürler ve bunları koruyanlar olduğu sürece paralel yapı bitmez. 4. Paralel kadro devleti ele geçirirken sendikaların rolü varmıydı? 5.Es Devamı..1.Bu toplantıda 4 sendika vardı. 2.Maaşlar olmayan enflasyon karşısında eridi. 3.Malum müdürler ve bunları koruyanlar olduğu sürece paralel yapı bitmez. 4. Paralel kadro devleti ele geçirirken sendikaların rolü varmıydı? 5.Eski genel müdür ve eski sendika genel başkanı hakkında bir gelişme varmı? 6.Adalet ve iş barışı istiyoruz.
09 Eylül 2018, 12:21

Tarim

Kazim
Ilce mudurunun gorusune katiliyorum yapilanma personel genel mudurlugunden baslamali cunku size hata yaptirabilirler
09 Eylül 2018, 08:41

Paralelciler

Osmanlı
Sendikaların yıllardır personel atamalarına karıştığı bir ilden bir ile atamalarda malum sendika üyesi olanlar atama yaplır değilse yapılmaz..insanlar atama yaptırmak için mecburen malhm sendikaya zoraki üye olmak zorunda kalmaktadır Devamı..Sendikaların yıllardır personel atamalarına karıştığı bir ilden bir ile atamalarda malum sendika üyesi olanlar atama yaplır değilse yapılmaz..insanlar atama yaptırmak için mecburen malhm sendikaya zoraki üye olmak zorunda kalmaktadır..bu nereye kadar gidecek.. ..malum sendika bakanlıkta paralel personel müdürlüğü kurarak tüm atamalara yıllardır müdahale etmektedir..yine aynı sendika illerdede paralel müdürlükler kurarak tüm personel işlerine müdahale etmektedir..bu yapılanma açık bir şekilde sendika adı altında yürütülmektedir..bunlar özlük haklarından çok personel içlerinde yapılanmaya harcamaktadırlar tüm enerjilerini...acaba neden??????
08 Eylül 2018, 18:45

Olmazz

Tayyip
Sendikanınızdan bi çacık olmaz kontrol hizmetleri ilave ödemesini bile beceremediniz.yeni bakanı bari yanlış yönlendirmeyin
08 Eylül 2018, 16:11

Komik

Yeşim gül
Tarım ve hayvancılık sektörünün çöküş etkenlerinden birisi çok muhterem sendikacılar, bakan beyi de umarım yanılmaz, ülke tarımı ve hayvancılığı için bu güne kadar bakanlığa bir proje sunmuşlar mı, bakan bey bir buna baksı Devamı..Tarım ve hayvancılık sektörünün çöküş etkenlerinden birisi çok muhterem sendikacılar, bakan beyi de umarım yanılmaz, ülke tarımı ve hayvancılığı için bu güne kadar bakanlığa bir proje sunmuşlar mı, bakan bey bir buna baksın,
08 Eylül 2018, 14:07

PERGEM GERÇEĞİ

İlçe Müdürü
Personel Genel Müdürlüğünün düzeltilmesi, dizayn edilmesi hususu da aklınıza geldi mi sayın sendika başkanı? Bakana verdiğiniz raporda personel gn müdürlüğünün yıllardır hantal çalıştığını daha doğrusu hiç çalışmadı Devamı..Personel Genel Müdürlüğünün düzeltilmesi, dizayn edilmesi hususu da aklınıza geldi mi sayın sendika başkanı? Bakana verdiğiniz raporda personel gn müdürlüğünün yıllardır hantal çalıştığını daha doğrusu hiç çalışmadığını, aynı şahısların şube müdürü, apk uzmanı, daire başkanı, gn müdür yardımcısı ünvanlarında yıllardır görev yapmalarına karşın hiç bir iş yapmayıp robotlaştıklarını artık görün. İnsan kaynakları yönetiminden anlamayan bu hacı abilerimizin kökten o binadan boşaltılmaları lazım.