Tarım Kredi Yem AŞ'nin başına Kınay geldi

AK Parti Kütahya eski milletvekili Hasan Fehmi Kinay, Tarım Kredi Yem A.Ş. Genel Müdürlüğü görevine getirildi.

Tarım Kredi Yem AŞ'nin başına Kınay geldi

AK Parti Kütahya eski milletvekili Hasan Fehmi Kinay, Tarım Kredi Yem A.Ş. Genel Müdürlüğü görevine getirildi.

Kinay, yaptığı açıklamada, "Şahsıma Tarım Kredi Yem A.Ş. Genel Müdürlüğü görevi tevdi edildi.Bu görevi iyi şekilde yapmanın gayreti içerisinde olacağım" diye konuştu.

Kinay, AK Parti'den 22., 23. ve 24. dönem Kütahya milletvekili seçilerek, parlamentoda görev yapmıştı.

TARIMDANHABER



Yorumlar

Toplam 16 Adet Yorum Yapılmış.
11 Ocak 2018, 13:13

Bülo

Müfettiş
Ne oldu Bilo. Çetin cevize çattın galiba. Fazla yükseklerde uçma dedik sana yere çekılırsın diye.
10 Ocak 2018, 23:49

Tarım Kredi
Yok Tarım Kredi şöyle yok Tarım Kredi böyle diye diye bir hal oldu herkes. Yorumlardan birisinde çok güzel ifade edilmiş "artık kimse iktidar değişinceye kadar tek laf edemez eski vekillere".
10 Ocak 2018, 16:38

Eski Vekiller

Selman
Eski Vekillerin varsa mesleklerini yapmaları yoksa daha önce ne yapıyorlarsa onu yapmaları doğru olanıdır. Bu mantık sakat bir mantıkdır. Yıl 2019'mu olmalı illa bitmesi için?
10 Ocak 2018, 16:35

Yayınlarsanız Sevinirim

Genç Osman
Şimdi söyleyeceklerim ülke gerçekleridir. Eski Vekil Genel Müdür kabineyi kurmak üzere... Buradan tek bir anlam çıkar; hadi eskiden yönetimlere birileri yalan yanlış soruştarma açarlardı... Bir önceki dönem gördük bunu... Peki şim Devamı..Şimdi söyleyeceklerim ülke gerçekleridir. Eski Vekil Genel Müdür kabineyi kurmak üzere... Buradan tek bir anlam çıkar; hadi eskiden yönetimlere birileri yalan yanlış soruştarma açarlardı... Bir önceki dönem gördük bunu... Peki şimdi bu yönetime hükümet değişene kadar soruşturma açabilecek bir babayiğit var mı? Yani bir önceki dönem ki hırs ve egolarına yenik düşen genel müdür yüzünden böyle bir önlem alınmak durumunda kalındı. Yanlış anlaşılmasın ben de bu hükümeteoy verdim ve vereceğim. Ama malesef bir önceki dönemdeki ak partili görülen takiyeci arkadaş yüzünden kurum bu hale geldi.
10 Ocak 2018, 14:53

Vay benim çiftçim vayy...

Kooperatifçi
Bu kurumun tabanından gelenler üst makamlarda yer almayıp , ne zaman atamalar başladı TKK nın çöküş dönemi miladidir. Oktay MALYEMEZ Müdürüm kurumun son genel md.dür. Ne anlardı Coğrafya öğretmeni tarımdan. bU Vekilede sorsanız y Devamı..Bu kurumun tabanından gelenler üst makamlarda yer almayıp , ne zaman atamalar başladı TKK nın çöküş dönemi miladidir. Oktay MALYEMEZ Müdürüm kurumun son genel md.dür. Ne anlardı Coğrafya öğretmeni tarımdan. bU Vekilede sorsanız yemin ham maddesi ne diye sayabileceği 2 kalemi geçmez bildiği..
10 Ocak 2018, 13:50

Yadirgayanlar olabilir

Yadirgayanlar oncekilere de baksinlar,17 yasinda ise baslayip teknikerlikten genel mudur olanlara bakmak lazim.Muhendisim diye ortada dolasip muhendis olanlara saygisizlik yapanlara bakmalidir.Bunu yadirgayani gormedim.Tecrubeli olanlari onemserim,en Devamı..Yadirgayanlar oncekilere de baksinlar,17 yasinda ise baslayip teknikerlikten genel mudur olanlara bakmak lazim.Muhendisim diye ortada dolasip muhendis olanlara saygisizlik yapanlara bakmalidir.Bunu yadirgayani gormedim.Tecrubeli olanlari onemserim,en azindan gormus gecirmis.Ogleleri varki tecrubeli bile olsa hayatdan kopmus sadece kendi cikarlari pesine dusmus,devleti hic dusunmeyen.Tecrubeli ve yapmasi gerekenlere yapmis olanlar kendine calismaz,devlete calisirlar.Bizim tarima da boyleleri lazim.Tabi her ak sakalliya dede denmez:)
10 Ocak 2018, 12:21

çok iy

tebrik ederim
çok güzel elinize saplık bölge müdürleri de değişmeli bence bu şekilde alınmalı işin tam içinden gelen kişiler helal ne güzel koskoca halkın zamanında seçtiği kurum büyüklerinin takdirini kazanmış kişiler geliyor tebrik ederim Devamı..çok güzel elinize saplık bölge müdürleri de değişmeli bence bu şekilde alınmalı işin tam içinden gelen kişiler helal ne güzel koskoca halkın zamanında seçtiği kurum büyüklerinin takdirini kazanmış kişiler geliyor tebrik ederim. Taşerona KAdro :)
10 Ocak 2018, 11:46

Yem

Barıs
3 dönem milletvekilliği yapmış birisinin tarım kredi yem gibi yerel bir şirkete genel müdür olması yadırganacak bir durum bence.
10 Ocak 2018, 11:12

vekil olmak suçmu

emekli
Otomotiğe takmış eleştiri odaklı arkadaşlar sözüm sizlere... Bir insanın eski vekil olması suçmu, yetersizlik mi... eski vekiller çalışamaz mı...eski vekil hiç bir işte çalışmamalı mı? Neden adamı ilk günden eleştiriyorsunu Devamı..Otomotiğe takmış eleştiri odaklı arkadaşlar sözüm sizlere... Bir insanın eski vekil olması suçmu, yetersizlik mi... eski vekiller çalışamaz mı...eski vekil hiç bir işte çalışmamalı mı? Neden adamı ilk günden eleştiriyorsunuz...Yoksa emekli tarih öğretmeni mi gelsin... O zamanda eleştirirsiniz. Belki eski milletvekili olmanın avantajlarını kullanarak daha güzel işler yapacak... Nereden biliyorsunuz... İlk günden otomatiğe takmışsınız hemen eleştiri yağmuru yapıyorsunuz.... Bekleyin birkaç icraatını görün...Belki yaptığınız eleştirilerden utanacaksınız...
10 Ocak 2018, 09:07

Onemli olan iyiniyet

Insan durust ve iyi niyetliyse hersey guzel olur,hirsiz ve hain ise ondan hic bir sey olmaz,olan halka olur.Isimin onemi yok caliskanlik onemli.Makama sahip olan kisiler koskoca kutahyayi ve turkiyeyi temsil ediyor.Kimse isminin kotu anilmasini istem Devamı..Insan durust ve iyi niyetliyse hersey guzel olur,hirsiz ve hain ise ondan hic bir sey olmaz,olan halka olur.Isimin onemi yok caliskanlik onemli.Makama sahip olan kisiler koskoca kutahyayi ve turkiyeyi temsil ediyor.Kimse isminin kotu anilmasini istemez.Basarilar. Dipnot:Ogle hainler ve hirsizlar varki yaptiklari soka sokar.Ama ne gariptir ki en iyi makamlari isgal ediyorlar.