Tarım Kredi Gübretaş ile üzüldü Tarım Kredi Yem ile sevindi!

İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından yayınlanan 'Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu' sıralamasında çiftçinin iştiraki olan Gübretaş, geçen yıla göre 23 sıra gerileyerek 226'ncı oldu. Yine çiftçinin kuruluşu olan Tarım Kredi Yem ise 51 sıra birden yükselerek 153'ncü oldu.

Tarım Kredi Gübretaş ile üzüldü Tarım Kredi Yem ile sevindi!

İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından yayınlanan 'Türkiye'nin 500 Sanayi Kuruluşu' sıralamasında Tarım Kredi Kooperatifleri, Gübretaş ile üzüldü, Tarım Kredi Yem ile sevindi. 2017 sonuçlarına göre Gübretaş, Üretimden Satışlar cirosuyla geçtiğimiz yıla oranla 23 basamak düşerek 226'ncı oldu. Gübretaş, geçen yıl 500 sanayi kuruluşu arasında 203'üncü sırada bulunuyordu. Diğer yandan Tarım Kredi Yem ise sıralamada 51 basamak birden yükselerek 500 büyük sanayi kuruluşu arasında 153'üncü oldu.

TARIMDANHABER




Yorumlar

Toplam 17 Adet Yorum Yapılmış.
07 Haziran 2018, 23:47

Takipteyiz

Hükümet sözcüsü
yemde işlerin iyi gitmediği aşikar ancak yaptığı atama yüzünden sessiz durmayı tercih eden Tkk genel müdürü neyi hedefliyor bilemiyoruz.yem de kiralık araçlardan vazgeçip araba alınması ve yem fabrikası ihalesi başlı başına tetk Devamı..yemde işlerin iyi gitmediği aşikar ancak yaptığı atama yüzünden sessiz durmayı tercih eden Tkk genel müdürü neyi hedefliyor bilemiyoruz.yem de kiralık araçlardan vazgeçip araba alınması ve yem fabrikası ihalesi başlı başına tetkik edilmesi gereken bir durum.ods danışmanlık ile kaç liraya anlaşma sağlandı? Reklam adı altında hangi firma devrede?bazı şubeler için birilerine müdürlük vaadi verildiği doğru mu?verildi ise mevcutlar atılacak mı??fabrika ihalesi hakkında verilen teklifler arasındaki fiyat farkı uçurumunun sebepleri neler??finanstan sorumlu Gmy kim???Gelelim gübretaşa i.yumaklı ve ekibini anlatmaya gerek yok diye düşünüyoruz tkk genel müdürüne orada bir enkaz var sakın dokunmayın altında kalırsın ddiler onları dinledi o kadar..
07 Haziran 2018, 13:21

Yemler Berbat

Çiftçi
Ucuza yem satacağız diye çuvallara kepeyi doldurup satıyorsunuz.Şikayet edeceğimiz yer bile yok. Ben hakkımı helal etmiyorum.
07 Haziran 2018, 10:49

Öz(yürek ten) personele cevap

Personel
Belli ki sen de kaymak tabakadansın. Bak ne güzel de söyledin. GM ve sizler kendinizi para(a)lıyorsunuz. Çiftçi, yatırımcı umurunuzda mı! Haberci den GM, kamyoncu dan gmy .... Ohhh ne âlâ... Bizlere performans primi altında gönül okşa Devamı..Belli ki sen de kaymak tabakadansın. Bak ne güzel de söyledin. GM ve sizler kendinizi para(a)lıyorsunuz. Çiftçi, yatırımcı umurunuzda mı! Haberci den GM, kamyoncu dan gmy .... Ohhh ne âlâ... Bizlere performans primi altında gönül okşamalar... Yok performans kat sayısı adı altında yönetime yakın kaymak tabakaya 3,4 kat maaş prim, uzak olan en fazla 0,75. İsterseniz dôkturmeyin bana kirlilerinizi ortaya... Sen ve yönetim akşam ana habere yetişirsiniz... Ve geçici personel kardeş; dikkat et yürürken tabelan Çamlıca dan görünüyor...
06 Haziran 2018, 23:51

Sahte Personele Cevap

Öz Gübretaş personeli
Personel rumuzuyla yazan arkadaş. Gübretaş’ın faaliyet zararının ne kadar olduğunu yazsan da öğrensek.:) Nasılsa okunmaz deyip sallamışsın. Ben Gübretaş personeliyim önceki seneye kadar İran’dan para gelmese hep zarardaydı. GM r Devamı..Personel rumuzuyla yazan arkadaş. Gübretaş’ın faaliyet zararının ne kadar olduğunu yazsan da öğrensek.:) Nasılsa okunmaz deyip sallamışsın. Ben Gübretaş personeliyim önceki seneye kadar İran’dan para gelmese hep zarardaydı. GM resmen kendini paralıyor. GMY’leri çalıştırıyor. Herşeyle ilgileniyor. Geçen sene de şirket tarihinin üretim ve ciro rekoru kırıldı. Sen ya Gübretaş personeli değilsin ya da kuyruk acın var. Fahrettin Poyraz da kimseden çekinmez bilen bilir. Allah bilir sen hem yalan söylüyor hem de oruç tutuyorsundur.
06 Haziran 2018, 21:31

LİYAKAT SÖZDE KALMASIN...

TK ÇALIŞANI
Gübretaşı yakınen bilirim izmir ve diyarbakır bölge müdürleri hariç elle tutulur bir tane bölge müdürü bulamazsınız.Bölgelerde çalışan pırıl pırıl işinin ehli mühendisler var.Sadece yalakalıkla ve arkalarına birkaç mv torp Devamı..Gübretaşı yakınen bilirim izmir ve diyarbakır bölge müdürleri hariç elle tutulur bir tane bölge müdürü bulamazsınız.Bölgelerde çalışan pırıl pırıl işinin ehli mühendisler var.Sadece yalakalıkla ve arkalarına birkaç mv torpili alarak iş yürüten müdürler bunlar.Sayın İ.Yumaklıya tavsiyemdir bu gençleri yıldırmayın TK çalışanlarına sorun anket yapın değerlendirin bu arkadaşları Reisimizinde dediği gibi Gübretaşı metal yorgunluğundan kurtarın
06 Haziran 2018, 17:10

OSMAN

GENÇ
Arkadaşlar Gübretaş zarar eder hatta batar gübreyle hiç bir alakası olmayan T KOÇ adam lise mezunu yıllardır Gübretaş bölge müdürü hiç bir gübre fabrikası lise mezunundan bölge müdürü yapmaz en az Ziraat Mühendisi olması gere Devamı..Arkadaşlar Gübretaş zarar eder hatta batar gübreyle hiç bir alakası olmayan T KOÇ adam lise mezunu yıllardır Gübretaş bölge müdürü hiç bir gübre fabrikası lise mezunundan bölge müdürü yapmaz en az Ziraat Mühendisi olması gerekir binlerce z mühendisi genç işsizken biz TKOÇ gibilerine ikinci emeklilik yaptırıyoruz sonrada vay battık diyoruz .
06 Haziran 2018, 15:52

razi gubrets

ahmet
gubretası hissede ucuran eskiden razi vardı orayada yiyenler geçti herhalde. Arkadas 3-4 yıldır yönetici olup hala bu hisse düşüyorsa, şirket batıyorsa, sıralamada hep geriye gidiyorsa, bu arkadaşlar torpilli demektir işte. Hangi basar Devamı..gubretası hissede ucuran eskiden razi vardı orayada yiyenler geçti herhalde. Arkadas 3-4 yıldır yönetici olup hala bu hisse düşüyorsa, şirket batıyorsa, sıralamada hep geriye gidiyorsa, bu arkadaşlar torpilli demektir işte. Hangi basarı var, neden bu kisilerden ses yok, Bir iş yapsalar zaten şirket iyiye gider, bizde karı geçtik zararı çıkartırız.
06 Haziran 2018, 12:32

!!

Sorgula
Herkes Ayhan Bey falan demiş eyvallahta. Mevcut Gübretaş ın gen. Müd. Acaba kimin adamı bunu bilmemiz lazım bence kurumu bu kadar zararlara sokupta hala koltuktan kıpırdamıyor.beyin fırtınası
06 Haziran 2018, 01:15

Kurum şahlanır

Tkk
Tkk da iştiraklerden birinde yöneticiyim. bülent akıllı adam beyler ayıp edemezler ona bülent o zaman ben birşeyleri bir yere anlatmaya kalksam bir pozisyona talip olsam duygusal düşünüyor derler dedi ve ben yaptığım işlerle gösteri Devamı..Tkk da iştiraklerden birinde yöneticiyim. bülent akıllı adam beyler ayıp edemezler ona bülent o zaman ben birşeyleri bir yere anlatmaya kalksam bir pozisyona talip olsam duygusal düşünüyor derler dedi ve ben yaptığım işlerle gösteririm kendimi ve bana buraya geç denmesini beklerim pozisyonuna girdi ve izlediği yolu garipsedim şimdi dank etti bir yerlere gelirken elinden tutturursan emir komuta gücün zayıf olur seni biz getirdik olur ama tutmadan geç derlerse kılıç kınında durmaz baksanıza manşete yakında "bu iş ehline teslim edildi" Tkyemi bir buçuk senede iki katı cirolara taşıyan ve geçtiği Lisanslı depoculuk istrakinde kışa sürede çiftçilerin hizmetine sunduğu depoculuk hizmeti ile dikkat çeken b.akca tkk gnl mdrü oldu
06 Haziran 2018, 01:00

kimyevi gübRe?

gübreci
Çiftçinin gübre şirketinin neden zarar ettiğini bulmak için müneccim ya da allame olmaya gerek yok. Gübrenin üst yönetimi ile yönetim kurulu üyelerinin özgeçmişlerine bakınız. Gübrenin, tarımın dışında ne ararsanız var. Birile Devamı..Çiftçinin gübre şirketinin neden zarar ettiğini bulmak için müneccim ya da allame olmaya gerek yok. Gübrenin üst yönetimi ile yönetim kurulu üyelerinin özgeçmişlerine bakınız. Gübrenin, tarımın dışında ne ararsanız var. Birileri için buraları geçim kapısı yapılmış. Aynı durum Tarım Kredi Genel Müdürlüğü için de geçerlidir. Lütfen yıllar itibarıyla TKK Merkez Birliğinin kXârını açıklasınlar da, çiftçinin en önemli kuruluşunun mali durumu da ortaya çıksın. Neyin üzerinden milletin saltanat sürdüğü görülsün. Gübre gibi TK'nin üst düzey yönetimi de aynı durumda. Çiftçilikle, tarımla alakası olmayan kişiler yöneticilik yapıyor. Çiftçinin sırtı üzerinden acemilere eğitim veriliyor. Gübre ve TKK acemi eğitim merekzi olduğu müddetçe bu durum devam.