Gökhan Özoğuz’dan ithal hayvan tepkisi!

Müzisyen Gökhan Özoğuz, hayvancılıkta yapılan ithalata tepki gösterdi. Türkiye'nin tarım cenneti ve hayvancılıkta en önemli ülkelerden birisi olmasına rağmen her şeyin dışarıdan ithal edilmesini eleştiren Özoğuz, “İmdat ya. Arkadaş yok mu bu ülkenin kendi iradesi?” dedi.

Gökhan Özoğuz’dan ithal hayvan tepkisi!

Sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan yaptığı paylaşımla tepki gösteren Özoğuz şu ifadeleri kullandı: "Ya arkadaş, burası tarım cenneti, hayvancılık konusunda en önemli ülkelerden biri iken, biz neden her şeyi dışarıdan alıp kendi tarım alanında uzman çalışan vatandaşlarımızı işsiz bırakıp, bir de 'şarbon' oluyoruz. İmdat ya. Arkadaş yok mu bu ülkenin kendi iradesi? Zehirleniyoruz. Günah!"

TARIMDANHABER



Yorumlar

Toplam 10 Adet Yorum Yapılmış.
13 Eylül 2018, 21:01

Adam doğru söylüyor. Madem haksız bakanlığın sosyolog ilahiyatçı mimar polis esnaf yöneticileri çıkınca cvp verin. Ah köylü vah çiftçi vay veteriner im vay ziraat mühendisim
11 Eylül 2018, 22:11

Hk
Biz bitiren bu ithal hayvanalar oldu dışardan bütün hastalıkları ülkeye getirdiler
10 Eylül 2018, 19:43

O zaman

Hasan
Göster iradeni kur bi besi çiftliği. Bize de öğretirsin nasıl yapılıyo bu iş.2 tane like için tweeterdan atip tutmak kolay. Talking is cheap.
09 Eylül 2018, 20:16

Eski Hamam

Bende gidip ses yarışmalarında jüri üyesi olacağım. Bunlardan ne eksiğim var.
09 Eylül 2018, 20:06

Mürekkep
Herkes sanatçı, herkes ziraatci, herkes veteriner olmuş. Vay be. Bu işi birtek biz bilmiyoruz sanki. Biz alasını biliyoruz ama imam değiliz diye sözümüz dinlenmiyor.
09 Eylül 2018, 12:58

Kaç dönemdir muhabbet aynı

İşkurdan milleti istihdam edersen aş evlerinde bakarsan böyle olur!!! Daha kötüsü Anadolu çöl oldu araziler boş kaldı