Tarım Kredi yemde rekor kırdı!

Tarım Kredi Yem Genel Müdürü Bülent Akça, 2017 yılı Eylül ayı itibariyle 2016 yılı toplam satış rakamlarını geçtiklerini belirtti. Akça, üretim ve satış rakamı hakkında ise bilgi vermedi.

Tarım Kredi yemde rekor kırdı!

Tarım Kredi Yem Genel Müdürü Bülent Akça, beraberindeki heyetle birlikte Tarım Kredi Kooperatifleri Genel Müdürü Ayhan Karayama'yı ziyaret etti. Akça, ziyarette Tarım Kredi Yem'in 2017 yılı hedefleri hakkında bilgi verirken, Eylül ayı itibariyle 2016 yılı toplam satışını geçtiklerini kaydetti.

Tarım Kredi Kooperatifleri'nin web sayfasında yer alan haberde, Tarım Kredi Yem'in satış rakamlarının Türkiye'deki toplam payı ve 2017 yılı satış rakamları hakkında ise bir bilgiye yer verilmedi.

Tarım Kredi Kooperatifleri Genel Müdürü Ayhan Karayama, ziyarette yaptığı konuşmada Tarım Kredi Yem'in çiftçi dostu stratejiler uygulayarak 2016 yılında her zaman üreticinin yanında yer aldığını söyledi. Çiftçinin girdi maliyetlerini düşürürken önemli başarılara da imza atıldığını vurgulayan Karayama, temel önceliklerinin karlılık olmadığını söyledi.

TK Yem'in 2017 yılı içinde 4 yeni fabrika yatırımı yapacağını ifade eden Karayama, bu yatırımlarla hem üretim kapasitesinin artacağını hem de yeni teknolojilerle maliyetlerini azaltacağını dile getirdi. Karayama, "TK Yem'in 2016 yılı İSO ilk 500 sanayi kuruluşu listesinde 278. sıradan 204'e yükselmesi de bakış açısındaki değişimin göstergesidir. 2017 yılı için de ilk 120 kuruluş arasına girme hedefine doğru kararlı şekilde yürüyecektir" dedi.

TARIMDAN HABER




Yorumlar

Toplam 19 Adet Yorum Yapılmış.
04 Ekim 2017, 20:56

AKRABA

KARA/YAMA
Ayhan Karayama Bülent sayesinde akrabalarını TK. Yeme yerleştiremedi. Tarım Kredi ve iştirakleri tokatlı sakaryalı hısım akraba hemşeri eş dost doldu.
27 Eylül 2017, 18:58

Tekirdağ lı
Bir zamanlar rekorlar anlatılırdı Karaman'ın koyunu sonra çıkar oyunu misali KIRKLARELİ yemde neler oldu Trilyonlar SERMAYE artışıyla kapatılmadımı yalansa denetçiniz anlatsın.Bulgaristan maceraları ......vs.Sonra teftiş soruşturma Devamı..Bir zamanlar rekorlar anlatılırdı Karaman'ın koyunu sonra çıkar oyunu misali KIRKLARELİ yemde neler oldu Trilyonlar SERMAYE artışıyla kapatılmadımı yalansa denetçiniz anlatsın.Bulgaristan maceraları ......vs.Sonra teftiş soruşturma sonunda dosya kapatıldı.Kimden hesap soruldu koperatifte memur elektrik ve telefonu geç ödeyince gecikme tutarı memura ödetiliyor.Koamanlara gelince ört pas kapatılıyor.ALLAH bizim hakkımızı bunlardan alsın.
27 Eylül 2017, 18:37

Personel alimi

Personel alimi
Bu personel alımı ne oldu herkes 2 aydır bekletiliyorrr
27 Eylül 2017, 17:43

Kazıma cevap-

Hoplama niye hopluyorsun??
Zeka seviyesini merak ettim kazımmmm??karaya oturan gemiyi Bülent mi kullansa idi veya kim neyi sümenalti etti veya burada ortağa ne odetildi ortak memnun Yem piyasasını tuttu tkyem kullanan kullanmayan duacı.eski bölge çalışanlarıyla gö Devamı..Zeka seviyesini merak ettim kazımmmm??karaya oturan gemiyi Bülent mi kullansa idi veya kim neyi sümenalti etti veya burada ortağa ne odetildi ortak memnun Yem piyasasını tuttu tkyem kullanan kullanmayan duacı.eski bölge çalışanlarıyla görüşüyoruz hiç kazıklıyor lar ciftciyi diyen olmadı gemi oturdu mu bilmiyorum ama başarı sana oturmuş kazımmmm
27 Eylül 2017, 13:19

Ohooooo...

Kazım
Bu yem şirketinin mal aldığı bir gemi karaya oturdu mu ? gemi oturunca tarım Kredi ayağa kalktı mı? Tarım Kredi ayağa kalkınca Bülent sustu mu? Bülent susunca Mahmut sümenaltı etti mi? Mahmut sümenaltı edince Ayhan işlem yapmadı Devamı..Bu yem şirketinin mal aldığı bir gemi karaya oturdu mu ? gemi oturunca tarım Kredi ayağa kalktı mı? Tarım Kredi ayağa kalkınca Bülent sustu mu? Bülent susunca Mahmut sümenaltı etti mi? Mahmut sümenaltı edince Ayhan işlem yapmadı mı? Bütün bunlar olurken kurumun ortaklarına yine bedel ödetildi mi? Editör kardeş... Bir sor hele şunlara sırasıyla... Sana buradan iyi bir haber çıkar. Bülent, Burhanettin Ayhan'ın yerine göz dikseler de al birini vur ötekine bunların üçündende ne kuruma ne ülkeye fayda var. Gemi su alıyor, batıyor... Canı sağolasıca Bakanımız seyrediyor. TArım Kredi batınca kurumun tabutunu artık kendisi çakar ve tarihe geçer.
27 Eylül 2017, 11:33

emekli

tarimkredi
sayın genel müdüre teşekkür ediyorum kendisini tanımam ama en azından kurumun geçmiş hizmetkarlarina teşekkür etme nezaketini göstermiş yaptıkları hizmetler için.dışardan biri olarak.kurum içinde olupta geçmişe küfür etme korus Devamı..sayın genel müdüre teşekkür ediyorum kendisini tanımam ama en azından kurumun geçmiş hizmetkarlarina teşekkür etme nezaketini göstermiş yaptıkları hizmetler için.dışardan biri olarak.kurum içinde olupta geçmişe küfür etme korusun katılmamış.başarılarının devamını dilerim.
27 Eylül 2017, 11:00

Teşekkür

TK. Yem Genel Müdürlüğü
1 Milyon ortağımıza güvenleri için, Başarıda büyük emeği olan; *1625 Kooperatif Müdürü ve Çalışanlarına ( İmece Pers. ve Hamallarımız dahil), *TK. Yem Yönetici ve Çalışanlarına ( Kamyon şoförlerimiz dahil), *Bölge Müd Devamı..1 Milyon ortağımıza güvenleri için, Başarıda büyük emeği olan; *1625 Kooperatif Müdürü ve Çalışanlarına ( İmece Pers. ve Hamallarımız dahil), *TK. Yem Yönetici ve Çalışanlarına ( Kamyon şoförlerimiz dahil), *Bölge Müdürü ve Çalışanlarına, *Merkez Birliği Yönetici ve Çalışanlarına destekleri için teşekkür ederiz. Bülent AKÇA
27 Eylül 2017, 10:33

Rekor

Mehmet
Tarım kredi birtek yem satışında rekor kırmamıştır..yaptığı işlerin kalitesi ortada..surekli gündemde...
27 Eylül 2017, 10:21

Teşekkür

Tarım Kredi Yem
1.Tk yem niye başarılı fetöden kapanan yem fabrikaları olduğundan pazar payının önemli bir kısmını ele geçirdiği için. 2.Bülent bey Ayhan karayama nin getirdiği şahıslardan biri olmasina rağmen bakanlık koridorlarinda ayhan kara Devamı..1.Tk yem niye başarılı fetöden kapanan yem fabrikaları olduğundan pazar payının önemli bir kısmını ele geçirdiği için. 2.Bülent bey Ayhan karayama nin getirdiği şahıslardan biri olmasina rağmen bakanlık koridorlarinda ayhan karayama nin yerine geçmek isteyen kişi değilmi.Ha bide Burhanettin var. 3.Ayhan beyin tek suçu müfettişlere çok güvenmesi ve her dediklerini yapması ve Tmo ,Tokat ekibine çok güvenmesi.personelleri ezmelerine müsade etmesi. 4.Ayhan bey cidden bu hatalarını düzeltsin çok kaliteli bir insan. Egosunu bir tarafa atsın hakkaniyet ile hüküm versin siyasi baskılardan kurtulsun bu işi götürür kanısındayım.
27 Eylül 2017, 02:12

masallar

la fontaine
Tarnet'in de rekor cıro ve karını paylasırlar mı bızımle? Soylemeden gecemeyecegım, cıfcının alternatıfı olsa ne ısı olur bu adamlarla? Bana rekabete acık olan bır yerde bır basarıdan soz edın...