GÜBRETAŞ zarar eden şirketteki payını neden artırmak istiyor?

'Gübretaş'ın NEGMAR hesabı değişti!' haberimiz Meclis gündemine taşındı. Gübretaş'ın zarar eden NEGMAR'da bir başka ortağın hisselerini alarak şirketteki payını artırmak istemesi soru işaretlerine neden olmuştu.

GÜBRETAŞ zarar eden şirketteki payını neden artırmak istiyor?

Haberimiz üzerine Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba tarafından cevaplandırılmak üzere TBMM Başkanlığına bir soru önergesi veren CHP Millletvekili Okan Gaytancıoğlu, “Gübretaş zarar eden NEGMAR'daki hisse payını neden artırmak istiyor?" diye sordu.

Gübretaş'ın NEGMAR hesabı değişti! Haber için tıklayın

Gaytancıoğlu, TBMM Başkanlığına verdiği soru önergesinde Bakan Fakıbaba'dan konuyla ilgili olarak şu üç sorunun cevaplandırılmasını istedi.

1. GÜBRETAŞ'ın borçlu ve zarar eden NEGMAR'daki hisselerini satmak için üç kez ihaleye çıkmasına rağmen ihalelerin iptal edilmesinin nedeni nedir?

2. GÜBRETAŞ'ın borçlu ve zarar eden NEGMAR'daki hisselerini satmak için üç kez ihaleye çıkmasına rağmen şimdi yeni hisseler alarak ortaklık payını artırmak istemesinin nedeni nedir?

3. GÜBRETAŞ tarafından satın alınacak NARLI FERİBOT ve GÖK DENİZCİLİK A.Ş'deki hisselerin değerlendirme tespit çalışması hangi şirket tarafından yapılacaktır?

TARIMDAN HABER




Yorumlar

Toplam 9 Adet Yorum Yapılmış.
16 Ağustos 2017, 10:42

Tarih tekerrürden ibarettir. Zamanında A.K da söğütözünde ki çok kıymetli arsayı yda inşaata satmıştı . Tek derdi koltuğu korumaktı. Şimdi de benzer senaryo işliyor demektir
16 Ağustos 2017, 01:15

Duyum aldim

Musa
Tarim krediye olan borcclar yil sonuna kadar tumden silinecekmis cok sevindirikci bi haber...
15 Ağustos 2017, 11:43

alışveriş

Hamza Kara
"Alayım şirketi, koru koltuğumu" türkü sözü
14 Ağustos 2017, 23:43

Tekirdağlı
Tarım kredi nin görevi ortaklarına piyasadan ucuz girdi sağlamak GEMİ istemiyoruz hala gemi alıyorlar.ALLAH bunları islsh etsin hakkımızı aldın bunlardan.KIRKLARELİ UEM deki batakları Sermaye artışıyla kapadılar çiftçi ye NEZAMAN H Devamı..Tarım kredi nin görevi ortaklarına piyasadan ucuz girdi sağlamak GEMİ istemiyoruz hala gemi alıyorlar.ALLAH bunları islsh etsin hakkımızı aldın bunlardan.KIRKLARELİ UEM deki batakları Sermaye artışıyla kapadılar çiftçi ye NEZAMAN HİZMET VE UCUZ MAL VERECEKLER AHİRETTE GÖRÜŞECEĞİZ BUNLARLS.OLUM VAR İDARECİLER.
14 Ağustos 2017, 18:13

Yanıtlasın

Karayama ve Koç
Bu sorunuzun muhattabı biz okurlar mı?
14 Ağustos 2017, 10:02

Ya satarsın Ya alırsın

ciftci
Bakarsın zarar ediyor satarsın, irade gösterip eninde sonunda satarsın. Yada potansiyeli var, almaya karar verirsin. Önce defalarca ısrarlar satmaya çalışıp sonra almak ne olaki. Haydi bunu yap parasını takip eden patron şirketinde.
14 Ağustos 2017, 04:51

Gübretaş

Personel
Son bir yılda gelen Gubretas yöneticilerinin kimin atamaları olduğunu biliseniz bu durumu daha iyi anlarsınız.
13 Ağustos 2017, 21:43

sebep acik

dr
yeni gelen tkk baskanı son 1 yılda ne atamaları yapmıs gorulur. heryere hakim olmak, adamı olsun, sözü gecsin istiyor, razi, raintrade, negmarda adami olsun. yoksa satabilse satacak, satamıyorsa ne yapsın alacak, zarar etmesi onemli degil bu Devamı..yeni gelen tkk baskanı son 1 yılda ne atamaları yapmıs gorulur. heryere hakim olmak, adamı olsun, sözü gecsin istiyor, razi, raintrade, negmarda adami olsun. yoksa satabilse satacak, satamıyorsa ne yapsın alacak, zarar etmesi onemli degil burokrat icin.
13 Ağustos 2017, 16:23

ZAFER ALLAH\'IN DIR

Zafer
Hukuki bir cevaba ihtiyaç duymaktayım Kurt kuzuyu boğmadan gider kime danışır? Uykularım kaçıyor, tarifsiz meraktayım Leş yiyen akbabalar hangi dilden konuşur? ..