B.O.M Gübre ile ilgili iddialara mahkemeden erişim engeli!

B.O.M Gübre ile ilgili iddialara mahkemeden erişim engeli. GÜBRETAŞ, B.O.M Gübre ile ilgili Milli Gazete'den Sadettin İnan tarafından gündeme getirilen iddialara ilişkin erişimin engellenmesi için mahkemeye başvurdu. GÜBRETAŞ'ın başvurusunu kabul eden İstanbul 8. Sulh Ceza Hakimliği söz konusu yazının içeriğine erişim engeli kararı verdi.

B.O.M Gübre ile ilgili iddialara mahkemeden erişim engeli!

İstanbul 8. Sulh Ceza Hakimliği kararında; 'bu işin arkasında Külliye var iddialarının' herhangi bir belge ve bilgiye dayanmadan yapıldığı için talep edeninin kişilik haklarını ihlal ettiğini gerekçe gösterdi.

GÜBRETAŞ'ın B.O.M Gübre ile ilgili gündeme gelen iddialara ilişkin bir açıklama yapmadan söz konusu yazının içeriği ile ilgili erişimin engellenmesi için mahkemeye başvurması dikkat çekti.

İSTANBUL 8. SULH CEZA HAKİMLİĞİNİN KARARI İÇİN TIKLAYIN


TARIMDAN HABER




Yorumlar

Toplam 20 Adet Yorum Yapılmış.
04 Aralık 2017, 00:12

Ünal, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın toplantıda, daha önce yaptığı açıklamalara açıklık getirdiğini de belirtti ve şöyle dedi: “Bugünkü toplantıda da sözlerine açıklık getirdi. Milletvekilinin millet Devamı.. Ünal, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın toplantıda, daha önce yaptığı açıklamalara açıklık getirdiğini de belirtti ve şöyle dedi: “Bugünkü toplantıda da sözlerine açıklık getirdi. Milletvekilinin milletvekilliği, bürokratın bürokrat herkesin kendi sorumluluğunu yerine getirmesi gerektiği, yapılacak bir bahaneye asla dikkate değer bulunmaması gerektiğini ifade etti. Birileri beyefendi böyle istiyor, külliye böyle istiyor gibi, bir şeyi yaparken veya yapmazken bunu kullanıyorlar. Sayın cumhurbaşkanımız ilgili düzenleme neyi gerektiriyorsa bunun yapılması gerektiğini söyledi.
03 Aralık 2017, 17:06

Milli gazete ALLAHtan korkan insanlwrın ihbarlarına göre hem dellili yazmıştır .bölge mğdürleri baskı altındadır kooperatifçilerde bu iş gibi 104 dosya vardır varsın güçleniyoruz desinler hayvancılıktada yeni bombalar var biliniyo Devamı..Milli gazete ALLAHtan korkan insanlwrın ihbarlarına göre hem dellili yazmıştır .bölge mğdürleri baskı altındadır kooperatifçilerde bu iş gibi 104 dosya vardır varsın güçleniyoruz desinler hayvancılıktada yeni bombalar var biliniyorsunuz biliyorlar reisim bşbkanım bakanım RABBİMİN bir bildiği var eğri eninde sonunda belasını bulacaktır yazık yazık
03 Aralık 2017, 15:06

Tahir OKUTAN

Rençber
Hadi bunların gıyniyeti belli sen nasıl alet oluyorsun bu işlere, yazıklar olsun ...
03 Aralık 2017, 10:01

Nedim

YALANCININ TAAA
“Köyün birine bir hırsız dadanmış, köyün camisine dadanmış hırsız. Cemaat her namaza durup imam “Allahu ekber.” dediğinde hırsız hemen hem caminin içinde hem köyde operasyon yapıyor, eline ne geçirirse çalıp çırpıyor. Bi Devamı..“Köyün birine bir hırsız dadanmış, köyün camisine dadanmış hırsız. Cemaat her namaza durup imam “Allahu ekber.” dediğinde hırsız hemen hem caminin içinde hem köyde operasyon yapıyor, eline ne geçirirse çalıp çırpıyor. Bir gün, iki gün derken köylüler bir gün hırsızı yakalar. “Ne yapalım, nasıl bir ceza verelim?” derler ve ihtiyar heyeti bir karar verir uzun tartışmadan sonra. “Bu hırsızı camiye imam yapalım.” derler. Böylece önümüzde olur, namaz kıldırır, hırsızlık yapamaz.” derler. Güzel. Hırsızı imam yaparlar. Köyden ayrılan bir vatandaş da uzun süre sonra köye geri döner ve meraken ilk karşılaştığı köylüye de “Ya şu bizim hırsız ne yapıyor?” der ve bunun üzerine “İmam olunca uslandı mı, hırsızlıkları bitti mi? diye de sorar. “Ne gezer!” demiş arkadaşı. “İmamlığa devam ediyor ama hırsızlığı da sürdürüyor.” “Nasıl oluyor o?” “Allah’ı var, artık çalmıyor.” der. Allah’ı var, artık çalmıyor. “Hatta günde beş vakit ‘hırsızlık günahtır ey cemaat, aman ha!’ diye vaaz veriyor.” Köylü sorar: “Ee?” “İki tane adam tuttu, onlara çaldırıyor, malı götürüyor.” der. Teşekkür ederim. Tablo budur.
03 Aralık 2017, 04:07

Okuyun diyen kardeşe soru? 18 temmuz 2016 3 milyon avro yurt dışına ciktimi? 1500 hayvanlık luleburgaz işletmesine 5000 hayvan geldimi ? Gelen hayvanlar hasta ve vasizmiydi ? 80 hayvan lulebirgazda öldümü ?Diğer bir çoğu çiftçinin elind Devamı..Okuyun diyen kardeşe soru? 18 temmuz 2016 3 milyon avro yurt dışına ciktimi? 1500 hayvanlık luleburgaz işletmesine 5000 hayvan geldimi ? Gelen hayvanlar hasta ve vasizmiydi ? 80 hayvan lulebirgazda öldümü ?Diğer bir çoğu çiftçinin elinde ölçümü? Bunları değerli müdürüm Ayhan karamaya ;ya bir sorarmisin!! Fırçayla da hazır ol
02 Aralık 2017, 21:27

Laf ucar evrak kayda girer

Hakim
Sadettin bey ; haberi aciklamak yerine kaldirtarak kayda sokmus oluyorlar. Aslina bakarsaniz iyi oluyor. Ilerde hesabi daha rahat sorulur. Keser doner sap doner gun gelir hesap doner.
02 Aralık 2017, 21:09

Gubretas

Personel
Ve siz (eş dost hısım akraba yalaka makam fareleri) bu siteyi yalancılık la suçlayanlar.... Sizide biliyoruz....
02 Aralık 2017, 21:05

Personel

Gubretas
Burada yazan tüm arkadaşlara (eş dost hısım akraba yama hariç) bu Side yapılan bu tip haberlerin ne derece doğru olduğunu ispat eden için önemli bir ip ucu; Tkk genel müdürü Ayhan f.celik adamı. Gubretas genel müdürü İbrahim yuma Devamı..Burada yazan tüm arkadaşlara (eş dost hısım akraba yama hariç) bu Side yapılan bu tip haberlerin ne derece doğru olduğunu ispat eden için önemli bir ip ucu; Tkk genel müdürü Ayhan f.celik adamı. Gubretas genel müdürü İbrahim yumaklı m.koc un adamı. Bu gubrenin Pazarlamasindan sorumlu genel müdür yardımcısı Bedrettin Yıldırım ve f çelik in Bursa'dan adamı. Bölge müdürlerini saymıyorum bile. Kısacası beyler kurumları Artvin Erzurum konsorsiyum u yönetiyor. Bakanımız ve reisimiz biliyor. Azıcık sabır....
02 Aralık 2017, 19:14

gubre

cifcinin cevabi
iftira diyen arkadaşlar eğer dediğiniz doğruysa neden gubretas yada Tarım kredi açıklama yapmazda size yazdirirlar yalan iftira diye .söyleyin bakayım genel müdür kamuoyu karşısına geçip ben bolge müdürlerini aramadım allah için di Devamı..iftira diyen arkadaşlar eğer dediğiniz doğruysa neden gubretas yada Tarım kredi açıklama yapmazda size yazdirirlar yalan iftira diye .söyleyin bakayım genel müdür kamuoyu karşısına geçip ben bolge müdürlerini aramadım allah için diye biliyorum çok dindarsinizya yada gubretas genel müdürü yardımcısı allah için bu gübre bu fiyatı eder hatta biz ucuza aldık diye bilirlermi ben size birşey söyleyeyim sizler muslumanmisiniz bilmiyorum eğer Müslümanseniz olan birşey için bukadar hadis ve ayeti kullanamazsıniz değilseniz birşey diyemem allah ıslah etsin ayrıca gariban bir çiftçiye bukadar kazık ne yahudiler ne putperestler atar.
02 Aralık 2017, 14:50

Biz bu sitede ülke tarımı için gerçek ve ciddi haberler görmek istiyoruz. Dedikodu, iftira veya magazin değil.