Tarım ve Orman Bakanlığı'nın yeni logosu belli oldu!

Tarım ve Orman Bakanlığının yeni logosu belli oldu. Yeni logoda sarı başak ve güneş simgesi kaldırılırken, kırmızı renk tonları hakim olacak.

Tarım ve Orman Bakanlığı'nın yeni logosu belli oldu!

Bakanlığın yeni logosu, “T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı" yazısının yanı sıra, 16 yıldızın çevrelediği amblemden oluşuyor. Amblemin ortasında Türkiye Cumhuriyeti'ni temsil eden daha büyük boyuttaki ay yıldızın hemen üzerinde ise aynı kaynaktan çıkan üç ayrı yay şekli dikkat çekiyor.

Yeni logo Bakanlığın internet sitesinde yer aldı. Ancak yeni logoya ilişkin henüz açıklayıcı bir bilgi verilmedi.

TARIMDANHABER



Yorumlar

Toplam 8 Adet Yorum Yapılmış.
10 Kasım 2018, 15:57

ismini yazmayan şahsiyete

ÇİFTÇİ
Yalakalığa luzum yok bu logo neyi ifade ediyor acaba.Logodan önce zihniyet ve bakanlığın kendi başına karar vermesi lazım.DİB 8 BIN KÜSÜR PERSONEL İMAM MÜEZZIN YANİ ALIRKEN SAYIN BAKAN HALA SUSUYOR VE KORKUYOR PERSONEL ALMAYA.BİR VATA Devamı..Yalakalığa luzum yok bu logo neyi ifade ediyor acaba.Logodan önce zihniyet ve bakanlığın kendi başına karar vermesi lazım.DİB 8 BIN KÜSÜR PERSONEL İMAM MÜEZZIN YANİ ALIRKEN SAYIN BAKAN HALA SUSUYOR VE KORKUYOR PERSONEL ALMAYA.BİR VATANDAŞ OLARAK ZİRAAT MÜHENDISI GIDA MUHENDISI VE TEKNIKERE AMA EN ÇOK DA ZIRAAT MÜHENDISLERINE İHTIYACIMIZ VAR BENCE .ÜRETTIGIMIZ SOĞANLAR KÜFTEN ÇÜRÜDÜ SEBZELER MANTARA DÜŞTÜ.SAYIN BAKAN DUY SESIMIZI
08 Kasım 2018, 14:12

kafalar değişsin bence koltuğa yapışıp ben gitmem, ben gitmem diyenler değişsin
08 Kasım 2018, 12:49

YENİ LOGODA TARIM OLMALIYDI

ATSIZ
Yeni logo 16 yıldızın yer almasıyla ve diğer bakanlıklarla uyumlu olması ve yazıda kırmızı olması ve yazıya yakışması açısından güzel olmuş fakat tarım ve ormanı akla getirecek bir başak tanesi ve ormanı çağrıştıracak ç Devamı..Yeni logo 16 yıldızın yer almasıyla ve diğer bakanlıklarla uyumlu olması ve yazıda kırmızı olması ve yazıya yakışması açısından güzel olmuş fakat tarım ve ormanı akla getirecek bir başak tanesi ve ormanı çağrıştıracak çınar yaprağı gibi öge bulunmalıydı. Tarımı çağrıştıracak öge bulundurmaması bakımından iyi olmamış. Dışarıdan birine bu hangi bakanlığın logosu desen isme bakmadan tarım ve orman bakanlığına ait olduğunu çıkartamaz. Kısacası Tarım logusu tarımla ilgi olmalıydı.
08 Kasım 2018, 10:12

Güzel olmuş. Daha sade ve yeşil renkli olabilirdi.
08 Kasım 2018, 10:10

komik..

tarımcı
yeni logonun ne bir anlamı ne bir faydası var.. eski logo en tarım, su, doğal kaynakları çağrıştırıyor ve akılda kalıcı ve sade idi... maksat iş olsun diye logo değişmez ki... yazık ki ne yazık
08 Kasım 2018, 09:30

Tarım ve ormanla ilgili ne var bu amblemde. Gittikçe amblemde bakanlık gibi yol geçen gibi oldu
08 Kasım 2018, 08:07

?????

VETERINER HEKIM
BU LOGO TARAFLICA MI YAPILMIS YOKSA BASKIYLA MI YAPILMIS BELLI DEGIL ???ALLAH ASKINA TARIMI VE HAAYVANCILIGI IFADE EDEN NE VAR ??
08 Kasım 2018, 02:14

Logo

Mete
Tarimda en ihtiyacımız olan şey idi, sağolsunlar.