Tarım Bakanlığında iki isim daha görevden alındı!

03 Ocak 2018 11:28
İKİ ÖNEMLİ KURUMDA DEĞİŞİKLİK
​Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığında iki önemli kurumun başındaki isimler görevden alındı. (NOT: Mobil cihazlar için haberin devamı ok yönünde)
1 / 7
ÖZEL KALEM EMRİNE GÖREVLENDİRİLDİLER
Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu (TKDK) Başkanı Ahmet Antalyalı ile Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürü Ali Recep Nazlı, dün Bakanlık Özel Kalem emrine görevlendirildi.
2 / 7
TARIM BAKANLIĞINDA GÖREVDEN ALMALAR DEVAM EDİYOR
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığında üst düzey bürokratlarda görevden almalar devam ediyor.
3 / 7
ANTALYALI VE NAZLI GÖREVDEN ALINDI
Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu (TKDK) Başkanı Ahmet Antalyalı ile Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürü Ali Recep Nazlı görevden alındı.
4 / 7
ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜNE GÖREVLENDİRİLDİLER
Görevden alınan iki isim de Bakanlık Özel Kalem Müdürlüğüne görevlendirildi.
5 / 7
MEHMET TAŞAN DA ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜNE GÖREVLENDİRİLMİŞTİ
TİGEM Genel Müdürü Mehmet Taşan'da geçtiğimiz günlerde aynı yolla Bakanlık Özel Kalem Müdürlüğüne görevlendirilmişti.
6 / 7
BU İSİMLERİN GELMESİ BEKLENİYOR
TKDK Başkanı Ahmet Antalyalı'nın yerine Hakan Kalender, Ali Recep Nazlı'nın yerine ise Kalkınma Bakanlığı'ndan Esin Nacar'ın getirileceği kaydediliyor. TARIMDAN HABER
7 / 7

Yorumlar

Toplam 36 Adet Yorum Yapılmış.
16 Ocak 2018, 13:38

TMO

ZAMANI GELDİ ARTIK!!!
Evet ne demiştik; değişiklik zamanı geçiyor...Gnl. mdr. yardımcıları belli olmaya başladı,sıra 1 numarada ve sonra köklü bir temizlik(başkanından müdürlere kadar inşallah)
14 Ocak 2018, 11:34

TKDK

Ahmet
Tarımdam Haber tarafsız habercilik yapmıyorsunuz. Yazdığımız seviyeli yorumların bazılarını kendinize yakın gördüğünüz Antalyalı gibi isimlerden dolayı yayınlamıyorsunuz. Oysaki biz doğruları söylüyoruz. Ya bu yorum kanalın Devamı..Tarımdam Haber tarafsız habercilik yapmıyorsunuz. Yazdığımız seviyeli yorumların bazılarını kendinize yakın gördüğünüz Antalyalı gibi isimlerden dolayı yayınlamıyorsunuz. Oysaki biz doğruları söylüyoruz. Ya bu yorum kanalını kapatın ya da yorumlarımızı yayınlayın. Ayıptır size yakışmıyor. Tarafsız haberciliğe yakışmıyor.
13 Ocak 2018, 20:46

Artık Yeter

Seyyid Ali Ürkmez
Tagem’de kan yenilenmesi gerekli . Şu genel müdür çok iyi ise “ucuz et politikasının “ başına getirilse de biz de bu sorundan kurtulsak . Duyduğumuz kadarı ile eli kulağında … Tagem ‘in tarihinde hiç iyi yad edilmeyecek.
13 Ocak 2018, 20:46

Nerede Kalmıştık?

Sedat Görkemli
O güneydeki Enstitüde 20 gün sonra zor bela kurtarılıp , tersaneye çekilen araştırma gemisi için herhangi bir “Kara Kutu” değerlendirilmesi yapıldı mı? Nasıl bir sonuç elde edildi? Sahi o formalite için açılan soruşturma so Devamı..O güneydeki Enstitüde 20 gün sonra zor bela kurtarılıp , tersaneye çekilen araştırma gemisi için herhangi bir “Kara Kutu” değerlendirilmesi yapıldı mı? Nasıl bir sonuç elde edildi? Sahi o formalite için açılan soruşturma sonucu ne oldu? Yoksa onuda mı genel müdür kapattı?
11 Ocak 2018, 10:41

NEREDEYİZ?

Ali Öğütçü
Siz burada TAGEM ‘i tartışa durun. Güney’deki bir Enstitüde olup-bitenler ibretliktir. Bir sıkıntıları oldu mu hemen Genel Müdürce bir “Bülbül “ veya soruşturma heyeti devreye konuyor ve olay örtbas ediliyor. TAGEM ’in sade Devamı..Siz burada TAGEM ‘i tartışa durun. Güney’deki bir Enstitüde olup-bitenler ibretliktir. Bir sıkıntıları oldu mu hemen Genel Müdürce bir “Bülbül “ veya soruşturma heyeti devreye konuyor ve olay örtbas ediliyor. TAGEM ’in sadece bu birimi analiz edilsin normlara göre denetlensin nasıl yönetildiğimiz görülecektir. Daha sonra yerleşkesi ve Genel Müdürü tartışılsın. Evet bu kesit idari ve sosyolojik anlamda TAGEM ‘ in neyi araştırdığı ve hangi politikalar oluşturduğunu bize somut olarak gösterecektir.
11 Ocak 2018, 10:34

Troller

TAGEM çalışanı
Trollere katılıyorum. AMA GÜLMEKTEN KATILIYORUM. Zavallılar birileri gerçekleri yazıyor diye apışıp kaldılar. Tek yapabildikleri hakaret. Sonlarının geldiğini gördüler.
10 Ocak 2018, 13:03

Hayal Kırıklığı-2

Doğrucu
Vay, vay, vaaaaaay... Gerçek TAGEM'li olup bir yorum yaptım. Bütün Trolleri rahatsız ettim. Troller mobilize olup negatif oy atma yarışına giriştiler. Seviyelerine gelince 'uyuz köpek' kendini belli etti zaten. Herkesin bilmesini isterim k Devamı..Vay, vay, vaaaaaay... Gerçek TAGEM'li olup bir yorum yaptım. Bütün Trolleri rahatsız ettim. Troller mobilize olup negatif oy atma yarışına giriştiler. Seviyelerine gelince 'uyuz köpek' kendini belli etti zaten. Herkesin bilmesini isterim ki bu troller asla gerçek TAGEM li değil. Oraya ne şartlarla monte edildiklerini biliyoruz ama telaşları da boşuna. Bakanlıkta değişim rüzgarı esiyor. Sıra TAGEM'de. Oraya nasıl geldilerse öyle de gidecekler. Sağa sola hakaret etmekle, saldırmakla, gerçeklerin üzerini kapatmaya çalışmakla kendinizi kurtaramazsınız. TAGEM'in 100 yıllık birikimini mahvetmenize izin verilmeyecek. Siz buradan giderken arkanızdan davul çalacağız. Trol ekipleri kurup negatif oy yağdıracağınıza bir an önce geldiğiniz yere dönün
10 Ocak 2018, 12:43

ZAMANI GELDİ ARTIK!!!

TMO
Tmo yu çiftliğe çevirdiniz iyice haftada bir gnl,mdr. vekili ve daire başkanı değişiyor bu neyin kafasıdır anlamak çok zor.Sayın bakan neyi bekliyor acaba TMO daki bu iş bilmez koltuk sevdalısı yönetimi değiştrmek için!Silbaştan k Devamı..Tmo yu çiftliğe çevirdiniz iyice haftada bir gnl,mdr. vekili ve daire başkanı değişiyor bu neyin kafasıdır anlamak çok zor.Sayın bakan neyi bekliyor acaba TMO daki bu iş bilmez koltuk sevdalısı yönetimi değiştrmek için!Silbaştan köklü bir değişiklik lazım öyle böyle değil.En iyisi sayın Cumhur başkanına iletmek galiba bu bozukluğu...
09 Ocak 2018, 20:48

Günler

Hayırlı
Söylemeyi unutmuşum genelleme yapmamak lazım ama tagemde senin gibi tipler varsa tagem in durumu hiö parlak değil. Orda yönetici olsam ilk iş seni göndermek olur. :))) geröek bir hizmet olurdu. İşi gücü bırak bizlere negatif oy yağdır Devamı..Söylemeyi unutmuşum genelleme yapmamak lazım ama tagemde senin gibi tipler varsa tagem in durumu hiö parlak değil. Orda yönetici olsam ilk iş seni göndermek olur. :))) geröek bir hizmet olurdu. İşi gücü bırak bizlere negatif oy yağdır hadi eksi bin bekliyorun.
09 Ocak 2018, 20:40

Günler

Hayırlı
Bak her kimsen gerçekten anlayışında bir problem var. Birdaha anlatıyorum: binayla yönetimle tagem le bir problemim yok 2200 araştırmacıyla tek tek yüzyüze konuştu dedin yalanını yakaladım. İfşa olduğun için burda kendi kendine kon Devamı..Bak her kimsen gerçekten anlayışında bir problem var. Birdaha anlatıyorum: binayla yönetimle tagem le bir problemim yok 2200 araştırmacıyla tek tek yüzyüze konuştu dedin yalanını yakaladım. İfşa olduğun için burda kendi kendine konuşuyorsun. Komik durumdasın, acınacak haldesin. Yaptığın uğraştığın işlere bak ha birde baya çalışmışsın negatif oyları arttırmaya uğraşma biz biliyoruz hepsini kendin vermişsin. Senin teşhisini koydum. İdrak yollarında taş var. Hadi bakalım uzakta oyna