Tarım Bakanlığında ‘dolmuş hattı’tartışması genel müdürü görevinden etti!

Tarım Bakanlığı'nda kritik noktalarda önemli değişiklikler yapıldı. Önemli bir genel müdür görevden alınırken, bir başka genel müdür yardımcılığına ise dikkat çeken bir atama yapıldı. Genel müdürün görevden alınmasına ise Bakan Fakıbaba ile arasında yaşanan 'dolmuş hattı' tartışmasının neden olduğu ifade ediliyor.

Tarım Bakanlığında ‘dolmuş hattı’tartışması genel müdürü görevinden etti!

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nda bugün çok hareketli geçti. Eski Bakan Faruk Çelik döneminde Tarımsal Araştırmalar ve Politikalar Genel Müdürü olan Nevzat Birişik görevden alındı. Nevzat Birişik'in yerine ise BÜGEM Genel Müdür Yardımcısı Gazi Kaya getirildi. Gazi Kaya'nın yerine ise bir yıl önce görevden alınan eski Antalya Tarım İl Müdürü Ahmet Dallı atandı.

YEREL TOHUMLAR BULUŞMASINDA 'DOLMUŞ HATTI' TARTIŞMASI!

TAGEM Genel Müdürü Nevzat Birişik'in görevden alınmasına geçen hafta yerel tohumlarla ilgili yapılan bir toplantıda yaşanan 'dolmuş hattı' tartışmanın neden olduğu kaydediliyor. İddialara göre, yerel tohum buluşmaları toplantısında Nevzat Birişik'in bu buluşmaları eleştirerek, tohum araştırma enstitülerinde bir çok tohum hattının bulunduğunu söylüyor. Bunun üzerine Bakan Fakıbaba'nın 'ne hattından bahsediyorsun, dolmuş hattından mı bahsediyorsun' diye karşılık verdiği ifade ediliyor.

Bu tartışmanın Birişik'in görevden alınmasında etkili olduğu kaydediliyor. Diğer yandan Faruk Çelik döneminde görevden alınan Antalya Tarım İl Müdürü Ahmet Dallı'nın BÜGEM'e Genel Müdür Yardımcısı olarak atanması Bakanlıkta şaşkınlıkla karşılandı.

TARIMDANHABER



Yorumlar

Toplam 92 Adet Yorum Yapılmış.
13 Nisan 2018, 15:23

Nerede kalmıştık ?

Hasan Sert
Herkes bir şeyler yazdı. Bu TAGEM'in Bandırma biriminde ne oldu ?Kimler neden içeriye alındı ve bu konuda hangi daire başkanının ifadesi alındı ? Yine Antalya'daki bir biriminde soruşturma kapsamında neler konuşuluyor ? Ne kadar pa Devamı..Herkes bir şeyler yazdı. Bu TAGEM'in Bandırma biriminde ne oldu ?Kimler neden içeriye alındı ve bu konuda hangi daire başkanının ifadesi alındı ? Yine Antalya'daki bir biriminde soruşturma kapsamında neler konuşuluyor ? Ne kadar paradan bahsediliyor ? Bu soruşturma ne ciddiyette sürdürülüyor ? Bunlar " Temiz Toplum " için ihtiyaç olan muhasebe şekli olsa gerek....
28 Mart 2018, 11:38

donanım

Deniz Kara
Herkes idarecilerin donanımlı kişilerle çalışması gerektiğini yazıyor. Acaba bu Bakanlıkta böyle kaç kişi var? Ziraat fakültelerin durumu belli, hiç bir yere giremeyenler geliyor, eğitim de iyi değil, nasıl olsun ki buralardan mezun Devamı..Herkes idarecilerin donanımlı kişilerle çalışması gerektiğini yazıyor. Acaba bu Bakanlıkta böyle kaç kişi var? Ziraat fakültelerin durumu belli, hiç bir yere giremeyenler geliyor, eğitim de iyi değil, nasıl olsun ki buralardan mezunlar zaten hoca olmuşlar, mezunlar dolayısıyla bilgisiz, ilgisiz . Şuanda 25-30 yıllık mühendisler dışında diğerleri bilgiyi bırak ufacık bir konuda bile söyleyecekleri bir şey yok. Yazık. Eğitimi bu hale getirenler ahirette görüşürüz.
26 Mart 2018, 16:23

mersinli
mersin hayatta düzelmez.kimse boşuna beklemesin...
24 Mart 2018, 22:45

Ne oluyor

Acar
Siirt tarım İl müdürlüğüne acilen müfettiş atanması kamuoyuna saygıyla duyurulur.
22 Mart 2018, 10:19

menfeatçiler
Devletin sırtına dayanıp iş yapmak yerine kariyer peşinde olan menfeatçiler allah sizi bildiği gibi yapsın.Özlük haklarıymış aldığınız maaşlar neyinize yetmiyor.Özlük hakları talep edenler gitsin özel sektörde çalışsınlar d Devamı..Devletin sırtına dayanıp iş yapmak yerine kariyer peşinde olan menfeatçiler allah sizi bildiği gibi yapsın.Özlük haklarıymış aldığınız maaşlar neyinize yetmiyor.Özlük hakları talep edenler gitsin özel sektörde çalışsınlar da görsünler hakları.Hak ediyorlar mı acaba aldıkları maaşı. Şefiniz de gitti şimdi kimden medet umacaksınız. Müşteşar olacakmış diyen kendini bilmezler,HİÇ mi utanmıyorsunuz,yetmiyor mu 2 senedir yaptıklarınız.Yeter artık sizin yaptıklarınızı göre göre ödül verecek olanlar bu ülkeyi sahipsiz bırakırlar.Sizin gibiler ne iyiliğin kıymeti anlar ne insanlığın,Kendileri için hak isterler eline fırsat geçince zulm etmekten çekinmezler.Çekin elinizi bu ülkenin çıkarlarında ...
21 Mart 2018, 16:16

YA DEVLET BAŞA YA.............

topuz
HEPSİNİ ÖZERKLEŞTİRİP ÖZEL SEKTÖRÜN VE ÇİFÇİ KURULUŞLARININ DENETİMİNE AÇACAKSIN TORPİL ,KAYIRMA, TEMBELLİK, KİŞİSEL ÇIKAR PEŞİNDE KOŞMA, CEHALETLE ARAŞTIRMACI OLUNMAZ. DEVLETİN HER ALANDA KAYNAKLARINI KORUMAYAN, HEBA EDE Devamı..HEPSİNİ ÖZERKLEŞTİRİP ÖZEL SEKTÖRÜN VE ÇİFÇİ KURULUŞLARININ DENETİMİNE AÇACAKSIN TORPİL ,KAYIRMA, TEMBELLİK, KİŞİSEL ÇIKAR PEŞİNDE KOŞMA, CEHALETLE ARAŞTIRMACI OLUNMAZ. DEVLETİN HER ALANDA KAYNAKLARINI KORUMAYAN, HEBA EDEN ,YAPMASI GERKEN ÇALIŞMALARI YAPMAYAN HER KİM İSE KAPININ ÖNÜNE KOYACAKSIN.
21 Mart 2018, 08:56

Mersin'de neler oluyor? Mersin neden düzelmiyor? Mersin neden huzur bulamıyor? Sorun Nedir? Çözülemeyecek ne var?
20 Mart 2018, 00:13

Sayın teşkilat personelleri adamları bir bırakın da çalışsınlar. Bakiyorum da çoğu yorum yazan mesai saatinde yazmis. Tarımı düzeltmemiz için konuşmak yerine çalışmak lazim. Boş konuşmak yerine oturup işimizi layığıyla yapali Devamı..Sayın teşkilat personelleri adamları bir bırakın da çalışsınlar. Bakiyorum da çoğu yorum yazan mesai saatinde yazmis. Tarımı düzeltmemiz için konuşmak yerine çalışmak lazim. Boş konuşmak yerine oturup işimizi layığıyla yapalim. Haydi herkes işinin başına.
19 Mart 2018, 00:28

Yazı Yörü

Tagem
Tarımsal araştırma işi üniversitelere bırakılmalıdır. Özellikle bitki sağlığı konusu.
18 Mart 2018, 23:23

Editör ne yazmış!!!!!

Bakanlar karşı karşıya mı?
"Diğer yandan Faruk Çelik döneminde görevden alınan Antalya Tarım İl Müdürü Ahmet Dallı'nın BÜGEM'e Genel Müdür Yardımcısı olarak atanması Bakanlıkta şaşkınlıkla karşılandı." Editör yazmış. Aynı partiden hem de aynı Devamı.."Diğer yandan Faruk Çelik döneminde görevden alınan Antalya Tarım İl Müdürü Ahmet Dallı'nın BÜGEM'e Genel Müdür Yardımcısı olarak atanması Bakanlıkta şaşkınlıkla karşılandı." Editör yazmış. Aynı partiden hem de aynı İlden iki tarım bakanı halef salef. Faruk Çelik Bakan neden bu kişiyi görevden almış. Ahmet Eşref Fakibaba Bakan neden bu kişiyi BÜGEM gibi çok önemli bir Genel Müdürlüğe İl Müdürlüğünden Genel Müdür Yardımcılığına yükselterek atadı. Sanki bu iki Bakanı karşı karşıya getirmeye çalışan üçüncü bir Bakanlıkta gözü kulağ, eli ı olan Bakan mı var? sorusu akla gelmiyor değil.