Tarım Bakanlığında Bakana rağmen 'korunan' bürokratlar kim?

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığında dokunulamayan bürokratlar kim?

Tarım Bakanlığında Bakana rağmen 'korunan' bürokratlar kim?

Hatırlayacaksınız… Ucuz etle ilgili olarak Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba, bir televizyon kanalında Et ve Süt Kurumu'nun marketlerde reyon kiralayacağını ve vatandaşa ucuz et satılacağını açıklamıştı. Biz de o zaman “Bakan Fakıbaba'yı kim nasıl bilgilendiriyor?" diye bu açıklamayı eleştirmiştik.

Eleştirimizde de haklıydık. Çünkü Et ve Süt Kurumu'nun Ramazan ayından buyana marketlerde ucuz etle ilgili yürüyen bir çalışması vardı ve Bakan Fakıbaba'nın bundan haberi yoktu. Bakanın haberinin olmaması normal karşılanabilir ama işin başındaki yöneticilerin Bakanı bu şekilde bilgilendirmemesi normal karşılanamaz.


Yazının devamı için tıklayın...


TARIMDAN HABER




Yorumlar

Toplam 33 Adet Yorum Yapılmış.
18 Kasım 2017, 23:01

Nizamettin gitti. Günay gitti. En küçük il ve ilçeye kadar hepsi gidecek Allah ın izniyle.
16 Kasım 2017, 08:08

kim olacak

bitki sağlığı
kendi daire başkanlığının forsunu kendi işi başkasına yaptırıyorken !!! genel müdürlüğü de daire başkanına yaptıran kimse o herhalde
14 Kasım 2017, 03:32

Oyle

Bence
Bence bakan su anda gthb de doğulu olmayan bürokrat kaldımı onun araştırmasını yaptırıyor.
13 Kasım 2017, 12:57

Cvp 2019
Yaptiklari yapamadiklarinin karsiligini secim sonuclarinda gorurler.Insanlar bu kadar tepki versin hala ust yonetim yerinde dursun.Inancimizi,guvenimizi yitirdiler.
12 Kasım 2017, 20:10

Neden

Selim
Bu siteyitakip edenlerin %90 ı TKK da değişiklik bekliyor. Değişiklik olacak olsa bu kadar zaman beklenmezdi...
12 Kasım 2017, 11:19

Arkadaşlar tkk el atan yokmuş!!!
12 Kasım 2017, 10:58

Tmo
Mesele tmo müdürü Ismail Kemal oglu 10 yilda 10 gorev aldi hangi gorevi basarili yapti bir sorgulansin Artik yeni yuzler lazim bence Tarim bakanliginin 10 Yilin en Basarisiz burikratlari silinsin
12 Kasım 2017, 10:43

Biliyorlar
Herkes herseyi biliyor,sonra cikip bilmiyorduk demesinler.Biz biliyorsak siz daha fazlasini biliyorsunuz.Ama kimse umursamiyor.
12 Kasım 2017, 10:40

Rotasyon

Ahmet filiz
Fakıbaba rotasyon yönetmeliğini uygulamalı, birte idarecıleri şef, şube müdürü, müdür yardımcısı, il müdürlerini kendi illerinde görev yaptırmasının sonucunda yatırımlar boşa gidiyor, bu işte adamlar yatırımları ya peşke Devamı..Fakıbaba rotasyon yönetmeliğini uygulamalı, birte idarecıleri şef, şube müdürü, müdür yardımcısı, il müdürlerini kendi illerinde görev yaptırmasının sonucunda yatırımlar boşa gidiyor, bu işte adamlar yatırımları ya peşkeş çekiyor yada yatırımcılara ortak oluyor, yatırımcı ortak yapılmasa işlerinı zorlaştırıp birçok şeye izin vermiyorlar, yazık fakıbaba çok çok çok acilen hiçbir idarecıyi kendi ilinde görev yaptırmayacak