Görevden alınan bürokratların kararları resmileşti!

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığında geçtiğimiz günlerde görevden alınan bürokratların kararları bugün Resmi Gazete'de yayımlandı.


Görevden alınan bürokratların kararları resmileşti!

Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında bir çok bakanlık ile birlikte Gıda, Tarım ve Hayvancılığına ait atama ve görevden alma kararı yayımlandı.

Buna göre, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Birinci Hukuk Müşaviri Yaşar Güçlü, Et ve Süt Kurumu Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Ethem Kalın, Tarım İşletmeleri Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Salih Başparmak, Toprak Mahsulleri Ofisi Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Sadi Demirci başka bir göreve atanmak üzere görevlerinden alındı.

Görevden alınan Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürü Ali Recep Nazlı, Bakanlık Müşavirliğine çekilirken, Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğü Yönetim Kurulu Üyeliğine aynı yer Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Osman Uzun getirildi.

Diğer yandan Çorum İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğüne Edirne İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Orhan Sarı atandı.

TARIMDANHABER




Yorumlar

Toplam 10 Adet Yorum Yapılmış.
11 Şubat 2018, 03:19

Doğru mu?

Rüstem Cerit
Suçları ve yolsuzlukları “ Bülbül “ muhakkiklerle çözme başarısına sahip TAGEM Genel Müdürü yıllık araştırma grup toplantısına gelemedi ve açılış günü odasında evrak imzaladı. Hayırdır ?
11 Şubat 2018, 03:09

Şaşmamak elde değil?

Ferit Ertan
TAGEM’i içine kapatan “ben bilirim” “ben karar veririm” diyen bir Genel müdür nasıl olurda tarımsal problemlerin tavan yaptığı bir dönemde hala görevde tutulur ? Hele bu araştırma kurumlarının koordinasyonundan soruml Devamı..TAGEM’i içine kapatan “ben bilirim” “ben karar veririm” diyen bir Genel müdür nasıl olurda tarımsal problemlerin tavan yaptığı bir dönemde hala görevde tutulur ? Hele bu araştırma kurumlarının koordinasyonundan sorumlu bir Genel Müdür ise…Şaşarım bu hale…
10 Şubat 2018, 00:19

Mersinle ilgilenin bakanım. Adana Mersinden daha iyi durumda bence.
09 Şubat 2018, 20:59

Hayal Kırıklığı

Bakanlık personeli
Bu atamaların hiçbirini doğru bulmuyoruz. Liyakata göre bir atama yok. Sayın bakan lütfen tarımın kilit noktalarına ilgisiz kişileri atamayın. Yazıktır, günahtır. Üstelik TAGEM deki zulümlere neden kayıtsız kalıyorsunuz. Neden ilk Devamı..Bu atamaların hiçbirini doğru bulmuyoruz. Liyakata göre bir atama yok. Sayın bakan lütfen tarımın kilit noktalarına ilgisiz kişileri atamayın. Yazıktır, günahtır. Üstelik TAGEM deki zulümlere neden kayıtsız kalıyorsunuz. Neden ilk görevden almanız gereken kişileri hala almadınız. Personel için hayal kırıklığısınız.
09 Şubat 2018, 20:35

Eski bakanın yeğeni diye daha önce bizde yayın dairesi başkanlığı yaptı. Biz hayatımızda işten zerre kadar anlamayan, sadece kendi egosuna göre hareket eden, bütün personelin kafasının darmadağın olduğu, bu nasıl bir yönetici di Devamı..Eski bakanın yeğeni diye daha önce bizde yayın dairesi başkanlığı yaptı. Biz hayatımızda işten zerre kadar anlamayan, sadece kendi egosuna göre hareket eden, bütün personelin kafasının darmadağın olduğu, bu nasıl bir yönetici diye düşündüğümüz insandan şimdi de TMO kurtulmuş.Ona tek önerim, git hocam git hattatlık yap.
09 Şubat 2018, 17:42

ADANA

Seyhan
Adanaya yeni birini arıyorlar ilgilwnenlere duyurulur.
09 Şubat 2018, 14:04

Adana

Adana
Adanaya ne zaman sıra gelecek. Unutmayın Tarım İl Müdürlüğünü...
09 Şubat 2018, 13:34

Şükür
Ofis ofis olalı, tarihinde böyle bir rezalet görmemişti. Neymiş, eski bakanın yegeniymis. Yahu o göreve layık mı önce ona bakaydiniz, bi sorup öyle atayaydiniz Faruk Çelik bey. Allah sizi inandırsın, o zatın alınmasına birkaç yalaka Devamı..Ofis ofis olalı, tarihinde böyle bir rezalet görmemişti. Neymiş, eski bakanın yegeniymis. Yahu o göreve layık mı önce ona bakaydiniz, bi sorup öyle atayaydiniz Faruk Çelik bey. Allah sizi inandırsın, o zatın alınmasına birkaç yalakanin dışında kimse uzulmedi. Sağ olasınız görevden alanlar, var olasınız.
09 Şubat 2018, 13:14

Duysunlar

Allahim duysunlar sesimizi tagem genel mudurunden kurtarsinlar bizi.Nedir ondan cektigimiz atadigi mudurler kendisinden farksiz umursamaz , baski uyguluyotlar.
09 Şubat 2018, 11:51

tmo

ayhan kurul