Bürokraside büyük değişim: 134 atama yapılacak

Hükümet, kabineden sonra bürokraside de büyük bir değişime hazırlanıyor. Müsteşar, müsteşar yardımcısı ve genel müdür düzeyinde 134 makama atama yapılacak. Bu atamalarla ilgili mutabakat 14 Ağustos'a kadar tamamlanacak. Tarım Bakanlığında da önemli değişiklikler bekleniyor.

Bürokraside büyük değişim: 134 atama yapılacak

Kabinedeki değişimin ardından Bakanlıklardaki üst düzey bürokratlarda da önemli bir değişiklik bekleniyor. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ise değişimin yaşanacağı bakanlıkların başında geliyor.

Kabinedeki değişimin ardından Ankara şimdi bakanlıklarda yapılacak üst düzey bürokratların atanmasına kitlenmiş durumda. Alınan bilgilere göre 134 makama atama yapılacağı belirtilirken, bu makamlara yapılacak atamalarla ilgili mutabakatın ise 14 Ağustos'a kadar tamamlanacağı ifade ediliyor.

Mutabakatın tamamlanmasıyla birlikte 14 Ağustos'tan sonra müsteşar, müsteşar yardımcısı ve genel müdür düzeyinde atamaların yapılacağı belirtiliyor.

Yeni kabinede Sağlık, Adalet, Kültür, Milli Savunma, Tarım ve Çalışma Bakanları değişirken, bürokraside yapılacak değişiklikte de bu bakanlıkların başı çekeceği kaydediliyor.

TARIMDAN HABER




Yorumlar

Toplam 59 Adet Yorum Yapılmış.
24 Ağustos 2017, 14:32

Değişim

Zihni Erdem
Tarım Bakanlığı bürokrasisinde değişim şart..hayvancılığa ,bitkisel üretime,su ürünlerine yönelik yeni yaklaşımlar sergilenmeli..enstitüler mutlaka bu genel müdürlüklerin altına verilmeli..Araştırma ve politika üretmeyen t Devamı..Tarım Bakanlığı bürokrasisinde değişim şart..hayvancılığa ,bitkisel üretime,su ürünlerine yönelik yeni yaklaşımlar sergilenmeli..enstitüler mutlaka bu genel müdürlüklerin altına verilmeli..Araştırma ve politika üretmeyen tagem gibi kuruluşlar yük olmaktan çıkarılmalı..Konuya hakim ve akademik yaklaşımları arkasına alan, günü değil 5,10,20, 50 yıllık kategorileri hesaplayan ve bunların projeksiyonunu yapabilen nitelikte bir yönetim anlayışını geliştirmeliyiz. Öyle her konuda fetva veren, herşeyi bilen genel müdürlere ihtiyaç yok..Kendi konusuna hakim, dünyayı ve ülke koşullarını bilen yiğitleri,vatanseverleri göreve getirelim, cepseverler değil..Allah bakanımızın yolunu açık ve bereketli kılsın..
24 Ağustos 2017, 00:23

Calışan

SAYIN BAKANIM BİZLER YAZIYORUZ BİZLER OKUYORUZ SİSLERDEN HAYIRLI HABERLER BEKLİYORUZ DEYİŞİMKE ÜSTDÜZEYLE İLGİLİ HALEN BİRŞEYYOK SAYINBAKANIM SİZE BAGLI KURUMLARA BİR BAKIN KİMLER BİRYIL İCİNDE NERELERE İŞ BAŞİYAPTILAR VADANDA Devamı..SAYIN BAKANIM BİZLER YAZIYORUZ BİZLER OKUYORUZ SİSLERDEN HAYIRLI HABERLER BEKLİYORUZ DEYİŞİMKE ÜSTDÜZEYLE İLGİLİ HALEN BİRŞEYYOK SAYINBAKANIM SİZE BAGLI KURUMLARA BİR BAKIN KİMLER BİRYIL İCİNDE NERELERE İŞ BAŞİYAPTILAR VADANDAŞ NE VARNEYOK KURUMA VE ŞİRKETLERE DOLDURDU MAŞALLAH MAAŞLARIDA KÖTÜDEYİL HEPSİ BANKA MATIK MEMURLARI SAYIN BAKANIM ALLAH AŞKINA BURALARA BİR ELATIN BUNLAR AK PARTİYEDE ZARAR VERİYORLAR ?
19 Ağustos 2017, 00:16

Calişan

Sayın bakanım deyişim işi neoldu üstdüzeyin calişanlar merakla bekliyor özellikle yedi sülalesini işe koyan genel müdürler var ?
12 Ağustos 2017, 04:22

Dönem içi Tayinleri

Bekleye bekleye bak ne hale ge
Ne zaman açılacak tayinler. Beklemekten bi hal olduk.
11 Ağustos 2017, 16:33

Tarim Kredi

Adam
Tarim kredi de cok koklu degisiklikler olacak bilinmeyenler bilinecek..
09 Ağustos 2017, 22:17

Ya arkadaş şu dönem içi tayinler hakkında bilgisi olan kimse yokmu?????net bişey söylenmiyor...bilgi sahibi olan lütfen yorum atsın.
09 Ağustos 2017, 17:53

Dönem içi tayinler

Zeynep
Dönem içi tayinlerin yazısı il müdürlüklerine ne zaman gelecek bilgisi olan varmı. Aradığımızda yazıları gönderdik diyorlar ama atama olalı ne zaman oldu.bir haber bir açıklama yok.yeter artık bir karar versinlerde bizde yolumuza b Devamı..Dönem içi tayinlerin yazısı il müdürlüklerine ne zaman gelecek bilgisi olan varmı. Aradığımızda yazıları gönderdik diyorlar ama atama olalı ne zaman oldu.bir haber bir açıklama yok.yeter artık bir karar versinlerde bizde yolumuza bakalım.
09 Ağustos 2017, 10:31

Liyakat

Liyakat
Kamunun hangi biriminde liyakat esas alındı? Yakını olmadan bakanlığa bağlı kuruluşlara atanabilen kaç kişi var? 2023 hedefi koyup da personel alımında liyakati esas almamak hangi aklın ürünüdür? Niteliklerimiz yerine birbirimize ol Devamı..Kamunun hangi biriminde liyakat esas alındı? Yakını olmadan bakanlığa bağlı kuruluşlara atanabilen kaç kişi var? 2023 hedefi koyup da personel alımında liyakati esas almamak hangi aklın ürünüdür? Niteliklerimiz yerine birbirimize olan yakınlığı esas alırsak, örnek olarak yazılım sektöründe "hastane müdürü","siyasal bilimler" mezunu işten anlamayan, çapsız insanlarla çalışırsınız. Tarım Kredi olarak 5 milyar bütçen olacak ancak dünyaya duyurabildiğin tek bir (en azından) yazılımsal bir inovasyon gerçekleştiremeyeceksin. İŞte başarı budur. Hakkımı kimseye helal etmedim, etmiyorum!
08 Ağustos 2017, 23:58

SAYIN BAKANIM

CALIŞAN
HAYIRLI VE UGURLU OLSUN YENİ GÖREVİNİZ ALLAH UTANDIRMASIN SAYIN BAKANIM TARIM BAKANLIGINA BAGLI KURULUŞLARIN BAŞİN DAKİ GENEL MÜDÜRLERİN YORKUN OLDUGUNU HİSSİDİYORUZ BUNLARIN DEYİŞİM ZAMANLARI GELDİ VE GECİYOR GÜZEL KATROLAR BEKL Devamı..HAYIRLI VE UGURLU OLSUN YENİ GÖREVİNİZ ALLAH UTANDIRMASIN SAYIN BAKANIM TARIM BAKANLIGINA BAGLI KURULUŞLARIN BAŞİN DAKİ GENEL MÜDÜRLERİN YORKUN OLDUGUNU HİSSİDİYORUZ BUNLARIN DEYİŞİM ZAMANLARI GELDİ VE GECİYOR GÜZEL KATROLAR BEKLİYORUZ İNŞALLAH BU KADIROLARIN CİFCİNİN HİTİYACIVAR ACİLEN CİFCİMİZ SIKINTIDA CÜNKÜ KARŞILARINDA MAHTAP BULAMIYORLAR ?
08 Ağustos 2017, 18:21

Dikkat Yazan Beyefendi

isimsiz
Reaksiyonunuz bence yersiz. Ben bahsettiğim grupların ne kadar taassup içinde içinde olduklarına kaç kez şahit oldum. Bir yere geldiler mi onlardan olmayanlara nefes dahi aldırmak istemezler. Kimse kusura bakmasın Fetöcülerle kendini Nurcu Devamı..Reaksiyonunuz bence yersiz. Ben bahsettiğim grupların ne kadar taassup içinde içinde olduklarına kaç kez şahit oldum. Bir yere geldiler mi onlardan olmayanlara nefes dahi aldırmak istemezler. Kimse kusura bakmasın Fetöcülerle kendini Nurcu diye tanıtanların ne kadar kol - kola olduklarını TKDK'da bilmeyen yoktur herhalde. O yüzden kendi grubuna/cemaatine değil yanlızca Hakk için ve devlet için hizmet edecek liyakatlı kişilere ihtiyaç var vesselam