Bolu Tarım İl Müdürü görevden mi alındı?

Bolu Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü İsmail Taş'ın görevden alındığı iddia edildi.

Bolu Tarım İl Müdürü görevden mi alındı?

Tarım bürokrasisinde beklenilen değişiklik başladı. Bolu Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü İsmail Taş'ın görevden alındığı iddia edildi. Bölgede çıkan haberlerde farklı bilgiler ortaya atılırken, Taş'ın Ankara'da başka bir göreve atandığı öne sürüldü.

TARIMDAN HABER




Yorumlar

Toplam 15 Adet Yorum Yapılmış.
12 Ağustos 2017, 11:36

Önce vatan

Hala sait yuksel, nizamettin ekinci, gunay kaya diyenler var. Memleketin hali ortada. Tarimin hali ortada. Allah size akil fikir vere.
08 Ağustos 2017, 08:06

Başkan kim olacak

TKDK
Ya vallahi deniz oruç olursa of, of, of, anam of, bu adam TKDK nin presedurlerini yazan ekipten, ve gelirse bir çok kişinin geçmiş pisliklerini çıkarıp defterlerini durer, başta onu geri gönderen ekibin. Düşmez kalkmaz bir Allah. Bir bakm Devamı..Ya vallahi deniz oruç olursa of, of, of, anam of, bu adam TKDK nin presedurlerini yazan ekipten, ve gelirse bir çok kişinin geçmiş pisliklerini çıkarıp defterlerini durer, başta onu geri gönderen ekibin. Düşmez kalkmaz bir Allah. Bir bakmışsınız hiç umulmadık bir adam olur. Şimdiki bu ekibin yığınla geçmişi kirli ve aldıkları kararlar geriye dönük incelenmeli. Ve soruşturma açılmalı. Cezası verilmeli. Ama kurum artık eski elit özelliğinden çok şaibeli işlerin döndüğü hale getirdi bu yönetim. Adam kayırma,proje ayarlama, referanscilik, personele mobbing, işten atma, sürme, özlük haklarına müdahale, presedurlerini tam bilmeme, carpik yonetim. Cokbaslilik, birsurü iddia var.
07 Ağustos 2017, 18:04

TKDK

özlem
TKDK'nın başına Dış İlişkilerden atama yapılacak diye duydum.
07 Ağustos 2017, 16:09

Temizleyin bunları

ahmet Gencer
Faruk Çelik tarafından atanan tüm bürokratlar liyakaten atanmadı. Geldikleri yerleri hep geri götürdüler. Bu ekip bir an önce temizlenmeli.
07 Ağustos 2017, 16:01

görev

alk
Bütün müdürlerin ve yardımcılarının değişmeli,değişim yapılırken yaptığı işler araştırılmalıdır.
07 Ağustos 2017, 15:16

Hııııı

ENSAR
Yav he he sait yüksel ...sür eşeği Niğde'ye.
06 Ağustos 2017, 22:29

Dokunun artık

istihbarat
Fetöcü olmayan müdür oranı nedir? Fetöcü müdürler ve sendikacılar için işlem yapıldımı? Kaç müdür yada sendikacı görevden alındı? Fetöcü şube müdürü, md yardımcısı, fetocu md yardımcısı il müdürü olmak istiyor. Du Devamı..Fetöcü olmayan müdür oranı nedir? Fetöcü müdürler ve sendikacılar için işlem yapıldımı? Kaç müdür yada sendikacı görevden alındı? Fetöcü şube müdürü, md yardımcısı, fetocu md yardımcısı il müdürü olmak istiyor. Durum budur. Fetöcüleri koruyanlar sayın Cumhurbaşkanımızı bilerek zor durumda bırakıyor.
06 Ağustos 2017, 19:35

İl müdürleri

Faruk çelik genel müdürlerin çoğunu aldı görevden bunda haklı idi ancak müsteşarı başarısızdı. İl müdürleri ile ilgili tasarruf o ilin vekillerindedir
06 Ağustos 2017, 19:34

Reis

Reisin işi gücü yok ismail taşla mı uğraşıcak geçin bu işleri
06 Ağustos 2017, 18:13

Başkan

Sait
TKDK başkanlığına Sait Yükselin atanacagı dogru ise insanlar cok memnun olurlar. en azından kurumu biliyor ve tanıyor.