Tarım Kredi'ye 400 personel alınacak

Tarım Kredi Kooperatifleri'ne 400 personel alınacak. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, dün Meclis Plan ve Bütçe Komisyonu'nda Bakanlığın 2017 bütçe sunumunda yaptığı konuşmada personel alımı ile ilgili açıklamalarda bulunmuştu. Alınan bilgilere göre Tarım Kredi Kooperatifleri'ne 166 tanesi ziraat mühendisi olmak üzere 400 personelin alınacağı öğrenildi.

Tarım Kredi'ye 400 personel alınacak

ÖZEL HABER

Tarım Kredi Kooperatifleri'ne 400 personel alınacak. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, dün Meclis Plan ve Bütçe Komisyonu'nda Bakanlığın 2017 bütçe sunumunda yaptığı konuşmada personel alımı ile ilgili açıklamalarda bulunmuştu. Alınan bilgilere göre Tarım Kredi Kooperatifleri'ne 166 tanesi ziraat mühendisi olmak üzere 400 personelin alınacağı öğrenildi.




Yorumlar

Toplam 305 Adet Yorum Yapılmış.
29 Nisan 2017, 10:18

Bu hafta ilan bekliyoruz...
28 Nisan 2017, 20:27

Mayısta alım olur mu,gören duyan bilen var mı?
28 Nisan 2017, 13:32

Sesimizi kimseye duyuramadık maalesef Tarımdan Haber sitesi sizden rica ediyorum sesimiz olun o kadar dallanıp budaklandın ki bu alım hiç kimse 5 aydır doğru dürüst çıkıp bir açıklama yapmadı.2 gün önce çıkan haberlerde norm kadro Devamı..Sesimizi kimseye duyuramadık maalesef Tarımdan Haber sitesi sizden rica ediyorum sesimiz olun o kadar dallanıp budaklandın ki bu alım hiç kimse 5 aydır doğru dürüst çıkıp bir açıklama yapmadı.2 gün önce çıkan haberlerde norm kadro adı altında personel alınacağı açıklandı.Bu yıl ki kpss geldi en azından çıkıp birileri desin ki alım yapmayacağız şuan açığımız yok,buna bile razıyım boşuna beklemeyiz.Ama şayet alım olacaksa o ayı yahut tarihi söylesinler.Bizler boşuna umut bağlamayalım.Dikkate alacağınıza inanıyor ve güveniyorum.Saygılarımla!
28 Nisan 2017, 10:24

Sizin vereceğiniz ilanadaaa böyle hayatadaaa..Lanet olsun be!!!
28 Nisan 2017, 00:54

Şul ilanı beklediğim kadar başka hiç birşey beklemedim.5ay dile kolay .Sen gelmez oldun sarkisiyla kapatiyorum.The End
28 Nisan 2017, 00:33

İlk ilan ne zaman cikcak peki norm kadro mudur nedir bi zahmet kpss sinavi olmadan acin mayis ayi geldi yaa.
27 Nisan 2017, 22:38

Bolgenin norm kadro belirlemesi bi 5 ayı daha buluruz.Biz de daha çokkkk bekleriz.Geçmiş olsun
27 Nisan 2017, 21:39

Anlamıyor ve algılayamıyorum
Aklımızla dalgamı geçiyorlar? 5 ay bekle neymişte bölge bölge norm kadrolar belirlenecekmişte ilana çıkılacakmışta mış mışta mışşşşş!!!
27 Nisan 2017, 12:15

İlk alima cikan bolge Konya olsa bariii:((