Tarım Kredi’de Ayhan Karayama görevden alındı!

Tarım Kredi Kooperatiflerinde bir dönem kapandı. Eski Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik döneminde Tarım Kredi Kooperatifleri Genel Müdürü yapılan Ayhan Karayama, görevden alındı.

Tarım Kredi’de Ayhan Karayama görevden alındı!

Tarım Kredi Kooperatiflerinde bir dönem kapandı. Eski Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik döneminde Tarım Kredi Kooperatifleri Genel Müdürü yapılan Ayhan Karayama, görevden alındı.

Uzun süredir görevden alınması beklenen Karayama'nın kararı önceki gün verildi. Karayama'nın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatıyla görevden alındığı belirtilirken, yerine eski Bilecik Milletvekili Fahrettin Poyraz getirildi.

Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliği Yönetim Kurulu, bugün olağanüstü toplanarak, Genel Müdür Ayhan Karayama'nın görevine son verdi. Karayama'nın görevden alınmasıyla birlikte yerine de atama yapıldı. Buna göre 3 dönem Bilecik milletvekilliği yapan Fahrettin Poyraz, Tarım Kredi Kooperatiflerinin yeni Genel Müdürü oldu.

FAHRETTİN POYRAZ KİMDİR?

Fahrettin Poyraz, 3 Temmuz 1968'de Kütahya Domaniç'te doğdu. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesini bitirdi. Yüksek lisansını Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi Bölümü ile Türkiye ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsünde; doktorasını Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi Anabilim Dalı Siyaset Bilimi alanında tamamladı. Maliye Bakanlığında muhasebe denetmeni, Sayıştay Başkanlığında başdenetçi olarak görev yaptı. Siyasal Bilgiler Fakültesi Mezunları Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Yönetim Kurulu Üyeliği ile Mali Hukuk Dergisi Yayın Kurulu Üyeliği görevlerinde bulundu. 22, 23 ve 24'üncü dönemde Bilecik Milletvekili seçildi. 24. Dönemde Kamu İktisadi Teşebbüsleri Komisyonu Başkanı görevini yaptı. Poyraz, evli ve 5 çocuk babasıdır.

TARIMDAN HABER




Yorumlar

Toplam 63 Adet Yorum Yapılmış.
12 Aralık 2017, 21:44

Memur

TKK
EYYYY Süleyman nerdesin şimdi ne oldu onca adamın arkasından iş çevirdin herkese şirin gözükmeye çalıştın şimdi neredesinnnn
12 Aralık 2017, 13:21

Gerçekler
Ayhan Karayama fetöcülerle mücadele eden kurumdan temizleyen bir adamdı. Burdan ağır ithamlarda bulunanlar ya onlar ya da Gübretaşın hisse senedi alıp cebine kuruş girmeyenler. Ayhan beyi tanığım kadarıyla koltuk sevdalısı biri deği Devamı..Ayhan Karayama fetöcülerle mücadele eden kurumdan temizleyen bir adamdı. Burdan ağır ithamlarda bulunanlar ya onlar ya da Gübretaşın hisse senedi alıp cebine kuruş girmeyenler. Ayhan beyi tanığım kadarıyla koltuk sevdalısı biri değil sabah 5ten gece 3e kadar iş için hayatından fedakarlık eden birisiydi. Sabah 8 akşam 5 çalışanlar ile kurumu kendi dükkanı gibi kullananlar anlayamazlar
11 Aralık 2017, 08:40

değmez!!

Erman
Tarımkredinin dedikodusu da bitmez entrikasıda...Çiftçiyede hiç bir artısı yok..Parası olan çiftçi tarım kredının onunden bıle gecmez zaten orta halli ve kucuk cıftcının de faydasına gibi gorunen ama resmen onları yolan bir kurum.. Devamı..Tarımkredinin dedikodusu da bitmez entrikasıda...Çiftçiyede hiç bir artısı yok..Parası olan çiftçi tarım kredının onunden bıle gecmez zaten orta halli ve kucuk cıftcının de faydasına gibi gorunen ama resmen onları yolan bir kurum..Tümden kapatın uğraşmayın, bu kuruma harcanan enerjiye yazık..
09 Aralık 2017, 22:04

tazminat yasalmı

Ortak
Cumhurbaşkanımın emrindeyim diyerek anında görevi bıraktığını söyleyen Karayama' ya tazminat ödenecekmi? Kaç bin lira ödenecek? Yasalmı? dur diyen çıkmazmı.
07 Aralık 2017, 01:58

Anlamanızı beklemek hata

Yeğen
sizin gibi bir baltaya sap olamamış organize mahalle dedikoducusu insanlar bunu anlayabilmesi için ilk önce ahlak sahibi olmalı bunun ile birlikte karakter sahibi ama bunlarda SİZLERDE yok !!!
07 Aralık 2017, 00:12

Sahipsiz siirt

Ali
Acilen Siirt tarım İl Müdürü izzet murat merkeze alınması kamuoyuna duyurulur.
06 Aralık 2017, 22:47

adalet

vakıflar
Genel Müdürüm öncelikle hayırlı olsun, sizden ricam TKK ya bağlı 3 Vakfı da değerlendirmeniz. Personel fazla üyeleri düşünmek zorundayız diyerek 5 kişinin işine son verdikten sonra Vakıf müdürüne özel sınırsız benzinli 120.0 Devamı..Genel Müdürüm öncelikle hayırlı olsun, sizden ricam TKK ya bağlı 3 Vakfı da değerlendirmeniz. Personel fazla üyeleri düşünmek zorundayız diyerek 5 kişinin işine son verdikten sonra Vakıf müdürüne özel sınırsız benzinli 120.00,00 TL ye araç alınırken üyeler düşünüldü mü?, emsallere göre ücretleriniz yüksek dediler ama kalan personelin emeklilik ve ücretleri ne durumda? M.Söylemez kaç Vakıftan maaş alıyor? Personele ihtiyaç yok demişlerdi ama Emekli Sandığı Vakfına personel alırken hiç mi vicdanları sızlamadı? Ben hakkımı helal etmiyorum. Ama yüce Allah en iyisini bilir Takdir sizin saygılarımla......
06 Aralık 2017, 22:13

Helal olmasın

Zir. Muh.
Bir tmo cu olarak Allah bizi Ayhan Karayama dan korudu diyorum. Çok haksızlık yapan bir insan kendisi çok. Bir örnek vereyim. TMO ya gn md olarak atandı, sonra ttk'ya gideceği belli olunca Eskişehir şube müdürünü bilgi işlem daire başk Devamı..Bir tmo cu olarak Allah bizi Ayhan Karayama dan korudu diyorum. Çok haksızlık yapan bir insan kendisi çok. Bir örnek vereyim. TMO ya gn md olarak atandı, sonra ttk'ya gideceği belli olunca Eskişehir şube müdürünü bilgi işlem daire başkanı yaptı. Sonra beyefendinin görevlendirme yazısını yazdırdı, aldı yanında götürdü. Adam tmo da daire baskaniyken tarım kredide özel kalem müdürü oldu. 6 ay sonra müşavir yaptılar ttk da görev yapmaya devam etti. Hem buradan maaş aldı hem de oradan. Kimbilir oradan başka ne paralar aldı? Bu hak mıdır, adaletmidir? Bu adam burada daire başkanı olmayı asla hak etmemişti. Haram olsun hakkımız.
06 Aralık 2017, 22:11

Personel

Gubretas