Tarım Kredi'de 39 milyonluk bina çelişkisi!

Tarım Kredi Kooperatifleri'nin iştiraklerinden olan Tarım Kredi Birlik A.Ş'nin, Ankara'nın Balgat semtinde aylık 45 bin liraya bina kiralaması, iştirakler için iki yıl önce 39 milyon liraya satın alınan tartışmalı binayı yeniden gündeme getirdi.

Tarım Kredi'de 39 milyonluk bina çelişkisi!

Tarım Kredi Kooperatiflerine bağlı bütün iştirakleri bir araya getirmek amacıyla iki yıl önce eski Genel Müdür Ayhan Karayama döneminde Yenimahalle'de Podium AVM'nin yanında 39 milyon liraya bir bina satın alınmıştı. O dönem fiyatından dolayı tartışma konusu olan binaya yaşanan problemlerden dolayı hala taşınılamadığı ortaya çıktı. Taşınılamadığı içinde iştirakler kendilerine yeni bina kiralamaya başladı.

İKİ YIL ÖNCE İDDİALAR YALANLANMIŞTI!

İki yıl önce karkas halde satın alınan binayla ilgili uzun bir süre çalışma yapılmamıştı. O dönem, hem fiyatı hem de inşaat çalışmalarının askıya alınmasından dolayı eleştirilere neden olan binayla ilgili olarak, Genel Müdürlük, kış mevsimini gerekçe göstererek hava şartlarından dolayı çalışmaların başlatılamadığı savunmasını yapmıştı. Binayla ilgili ciddi problemlerin bulunduğu yönündeki iddialar ise yalanlanmıştı.

Eski Genel Müdür Ayhan Karayama, geçtiğimiz Aralık ayında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın talimatıyla görevden alınması üzerine yerine Fahrettin Poyraz getirildi. Ancak yeni Genel Müdür Fahrettin Poyraz döneminde de binayla ilgili sorunlar çözülemedi.

Binada uçuş güvenliği (mania) hattıyla ilgili bir problem yaşandığı kaydedilirken, bu problemin bir türlü çözülememesi ise dikkat çekiyor. İki yıl önce 39 milyon liraya satın alınan binaya problemlerden dolayı taşınılamazken, Tarım Kredi Birlik A.Ş'nin aylık 45 bin liraya yeni bir bina kiralaması garip bir çelişkiye neden oldu.

TARIMDANHABER



Yorumlar

Toplam 24 Adet Yorum Yapılmış.
08 Ağustos 2018, 08:13

KURUMUN CIFTCIYE FAYDASI YOK!!

Ziraat Mühendisi
SAYIN CUMHURBASKANIMIZA DEFALARCA YAZDIK BU KURUMUN VE ZIRAAT ODALARININ CIFTCIYE FAYDASI YOK BIRI FAIZLE PARA VERIR DIGERIDE DOLAYLI YOLDAN PARA ALIR !! GEREK YOK BU KURUDMLARIN BIZE ILCE TARIMLAR YETIYOR ZATEN .AYRICA TARIM KREDININ ZIRAI ILAC VE Devamı..SAYIN CUMHURBASKANIMIZA DEFALARCA YAZDIK BU KURUMUN VE ZIRAAT ODALARININ CIFTCIYE FAYDASI YOK BIRI FAIZLE PARA VERIR DIGERIDE DOLAYLI YOLDAN PARA ALIR !! GEREK YOK BU KURUDMLARIN BIZE ILCE TARIMLAR YETIYOR ZATEN .AYRICA TARIM KREDININ ZIRAI ILAC VE GUBRE BAYILERINDEN FARKI YOKKKKK
06 Ağustos 2018, 00:05

Birim Müdürü
Fahrettin bey değişecek diyorlar yerine artık kurumun ciğerini bilen sayın muaz bey gelmesi lazım zaten muaz bey ayakta tutuyor
05 Ağustos 2018, 23:10

Birim Müdürü
Fahrettin bey değişecek diyorlar yerine artık kurumun ciğerini bilen sayın muaz bey gelmesi lazım zaten muaz bey ayakta tutuyor
05 Ağustos 2018, 23:03

DÜRÜSTLÜK KEŞKE İLKEMİZ OLSA.

DAVUT
27 YIL TARIM KREDİ KOOPERATİFİNDE ÇALIŞTIM BU SUREÇTE ÇOK DİNDAR GÖRÜNEN, HALA BU GÜNDE OLDUĞU GİBİ KURUMDA İYİ BİR POZİSYON ELDE ETMEK İÇİN SAKAL BIRAKMAK İÇİN BİRBİRİYLE YARIŞAN ÇOK İNSANLAR GÖRDÜM.AMA BU KURUMDA KU Devamı..27 YIL TARIM KREDİ KOOPERATİFİNDE ÇALIŞTIM BU SUREÇTE ÇOK DİNDAR GÖRÜNEN, HALA BU GÜNDE OLDUĞU GİBİ KURUMDA İYİ BİR POZİSYON ELDE ETMEK İÇİN SAKAL BIRAKMAK İÇİN BİRBİRİYLE YARIŞAN ÇOK İNSANLAR GÖRDÜM.AMA BU KURUMDA KURUMUN ÇIKARLARINI KENDİ ÇIKARLARININ ÜSTÜNDE GÖREN ÖZVERİLİ ÇOK AZ İNSAN GÖRDÜM.MALESEF KURUMUN VİZYONU YOK VE KURUM YANLIŞ YOLDA OLAN ÇIKAR DÜŞKÜNÜ İNSANLARA ÇOK DEĞER VERİYOR.İNŞALLAH TARİHİ GEÇMİŞİ OLAN BU KURUM HAK ETTİĞİ YERE GÜNÜN BİRİNDE ULAŞIR.
05 Ağustos 2018, 22:49

iptale cevap

iptal cevap
Kurumumuzda Yükselme şartları İNSAN KAYNAKLARI YÖNETMENLİĞİNDE mevcut ve Toplu iş sözleşmesi ile güvence altına alınmış.
05 Ağustos 2018, 21:52

Çankırı lidas
Yaz editör Çankırı lidas dosyasıyla ilgili eski genel müdür i.g. ne halt yediğini . şimdiki genel müdürün dosyayı nasıl kapattırdığını yaz yiyorsa at manşetleri görelim .Çankırı'daki çöpe giden 10 milyonu yazzz.
05 Ağustos 2018, 21:07

iptal

uzmanlık
Uzmanlık sınavı ve mülakatı neden yapıldı? neden iptal edildi? Bilindiğiniz üzere kurumların çoğunda müfetişi , uzmanı ve dentçilerini beli süre çalışanların içinden alıyor. Doğru olanda budur. Tercübesibini burda icra ediyor Devamı..Uzmanlık sınavı ve mülakatı neden yapıldı? neden iptal edildi? Bilindiğiniz üzere kurumların çoğunda müfetişi , uzmanı ve dentçilerini beli süre çalışanların içinden alıyor. Doğru olanda budur. Tercübesibini burda icra ediyor. Bizim kurum ne yapıyor dışardan alıp yıllaraca eğitiyor sonra tam yaralanayım derekene; Yönetici oluor. Kooperatifçiliğin mutfağıından yetişip alınsa daha iyi olmazmı.
05 Ağustos 2018, 18:32

Samsunluya cevap

Selahattin kü
Bu bina alinirken muz birliginin yonetim kurulu baskani kimdi? Inegollumu yoksa baska birimi?
05 Ağustos 2018, 17:58

Emanet ve ehliyet

İnşaatta belalı pis iş bir değil bin.Siyasi irade, artı para ve koltuk için herseylerini vermeye razı idarecilerle gelindi buraya, Sayın Poyraz hesap sorabilir mi?. Atama, tayin terfiler... Siyaset ve idari basiretsizlik gene.Yön Yrd olama Devamı..İnşaatta belalı pis iş bir değil bin.Siyasi irade, artı para ve koltuk için herseylerini vermeye razı idarecilerle gelindi buraya, Sayın Poyraz hesap sorabilir mi?. Atama, tayin terfiler... Siyaset ve idari basiretsizlik gene.Yön Yrd olamayan sonra idareci yapılanlar, perforans primi faciası geliyor vs. Sorumlular kim der mi sayın Poyraz, Uzmanlık için ter dökenlerin hakları çalındı, uzmanlık kontrolörlere hak sadece; mevzuatta yeri nedir der mi sayın Poyraz, Teskilat şeması yakın yandaşı müdür yapmak için. Teftişin turne günü kaça düştü, kaç müfettis kacgün sahadadır ama harcırahları nasıl ödenmektedir, sorar mı sayın Poyraz,? İştirakler zaten dram. Gübretaş ilk 500'de kaç sıra geriledi ve neden, sorar mısınız? inşallah diyelim genede.
05 Ağustos 2018, 17:20

günahtır
Brehh, Paraya bak arkadaş..... 39 Trilyondan bahsediyoruz. garibim kooperatifci ve çiftçi çalışsın tüm kazandığını Şakkk bölgeye, bölge de şakk merkeze... sonra dışarıdan gelen kurumla hicbir bağı olmayan birisi köşede sağda Devamı..Brehh, Paraya bak arkadaş..... 39 Trilyondan bahsediyoruz. garibim kooperatifci ve çiftçi çalışsın tüm kazandığını Şakkk bölgeye, bölge de şakk merkeze... sonra dışarıdan gelen kurumla hicbir bağı olmayan birisi köşede sağda solda birikmiş ne kadar parası varsa bakanın talimatıyla çöpe atsin o parayı.. hem de bitmemiş (karkas) ve oturulamaz bir binaya versin.... Allahtan korkmaz mısınız ?? yönetim kurulundan hicbir fayda yok noter gibi tasdik makamından öte işlemini kaybetmiştir. bu kuruma 10 milyondan fazla bir rakama çöp bile alınsa GENEL KURUL ONAYI şartı getirilmelidir. yoksa daha çok parası pul edilir bu kurumun... harcayanda yüzü kızarmadan küpünü doldurur gider... yazık... çok yazık..