Tarım Kredi Yem 2016'yı rekorla kapattı

Aralık ayında 93 bin 10 ton üretim yaparak aylık bazda tarihinin en yüksek üretim rekorunu kıran Tarım Kredi Yem toplamda 673 bin ton üretim yaparak 2016 yılını başarılı bir şekilde kapattı.

Tarım Kredi Yem 2016'yı rekorla kapattı

Tarım Kredi Yem, 2016 yılı Kasım ayı üretim rekorunu (80 bin 860 ton) Aralık ayında 93 bin 10 tona çıkararak egale etti.

Tarım Kredi Yem, bu başarısını 2017 bütçe koordinasyon görüşmelerinde; Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliği Genel Müdürü Ayhan Karayama, Genel Müdür Yardımcıları Mahmut Güngör, F.Zekeriya Yerlikaya, Mehmet Güneş ve İ.Hakkı Bücük, Daire Başkanları G.Hakan Şahin ve A. Cüneyt Erdoğan, Tarım Kredi Yem Genel Müdürü Bülent Akça, Tarım Kredi Yem Genel Müdür Yardımcıları Doğan Erdoğan ve Ömer Musa ile birlikte kutladı.Yetkililer, 2017 yılının önce vatanımıza ve milletimize ardından Tarım Kredi ailesine ve üreticilere hayırlı olması ve bereketli geçmesi temennisinde bulundular.

Kaynak: Tarım Kredi Kooperatifleri

Yorumlar

Toplam 37 Adet Yorum Yapılmış.
10 Ocak 2017, 01:50

T.Kredi Yeme Selam TKK ikaz

Mükremin Taşkent
Tarım Kredi Yem gerçekten başarılı olmuştur. Tebrik etmek lazım. Daha önce görev yapan şirket Gn Müd. katkılarının açtığı yol bu başarıyı kolaylaştırmıştır. Ama Merkez Birliğinin son 8-10 ayda şirketleri ipe sapa gelmez ad Devamı..Tarım Kredi Yem gerçekten başarılı olmuştur. Tebrik etmek lazım. Daha önce görev yapan şirket Gn Müd. katkılarının açtığı yol bu başarıyı kolaylaştırmıştır. Ama Merkez Birliğinin son 8-10 ayda şirketleri ipe sapa gelmez adamlarla doldurması ayrıca hem şirketlerde hem de merkez birliği idarecilerinde sürekli değişiklik yapması ciddi bir yönetsel zafiyet ortaya çıkarmaktadır. Temel ölçütün çalışmak , üretmek değilde tamamen Ayhan KARAYAMA'ya şirinlik yapmak olması ciddi sorunların örtülmesine ve şimdilik ortaya çıkmasa da kurumun zarar görmesine neden olmaktadır. Örneğin hayvancılık şirketinde yaşanan,özenle gizli tutulan son olay ve gelinen nokta buna açık bir örnek olarak değerlendirilebilir.
09 Ocak 2017, 22:57

Adalet

S.S Tarımsal kalkınma koopertf
Sayın yöneticileri miz pasta kesin başarı kutlayin diyen arkadaş...oy oy oy Senin kuyruğuna kim bastı böyle
09 Ocak 2017, 20:24

çiftçi
Bizim yememiz geren pastayı kendileri yiyorlar.Biz olmasak yersiniz yazıklar olsun.
09 Ocak 2017, 19:53

Emekli
Arkadaşlar Tarım kredi çiftçinin malı amma ne kadar söz hakkı var.Ben ayrılıyorum ortaklıktan dediğinde ne veriliyor.Bu kurumda kimler kazanıyor düşünün.Parası olmayan çiftçi eli mahkum. Ben çiftçilik yapıyorum girdilerimi kalit Devamı..Arkadaşlar Tarım kredi çiftçinin malı amma ne kadar söz hakkı var.Ben ayrılıyorum ortaklıktan dediğinde ne veriliyor.Bu kurumda kimler kazanıyor düşünün.Parası olmayan çiftçi eli mahkum. Ben çiftçilik yapıyorum girdilerimi kaliteli ve ekonomik olarak piyasadan alıyorum.Bu kurumu bana anlatmayın Kırklareli yemde ki yolsuzluk ne oldu kaç yıl geçti ne yaptılar .Allah gereğini yapacak inşallah.selamlar
09 Ocak 2017, 17:39

yem

Tarım kredi
sayın yöneticilerimiz pasta kesip başarı kutlayiniz hangi başarı gariban koopwratifciye başka firmadan aldırma alanı firmasından rüşvetçi aldın diye şikayet et mecbur bırak zaten çiftçi de paradoks el mahkum almaya sonra başarı he Devamı..sayın yöneticilerimiz pasta kesip başarı kutlayiniz hangi başarı gariban koopwratifciye başka firmadan aldırma alanı firmasından rüşvetçi aldın diye şikayet et mecbur bırak zaten çiftçi de paradoks el mahkum almaya sonra başarı helal olsun hayvanlar matematiği iyi öğrenmişlerki yemleri çarparak yiyorlar bu zatlar hammadde yine hep aynı yerden alırlar ilişkileri olmaz koopwratifciye başka firma malını satmaya kalkınca ilişkisi var yada ortağın malını alırken en ucuz nasıl alırım derdinde tanıdıktan en pahalıdır tabiki kalite.video konferansta olduğu gibi turkvas 471 bin artı KDV maşallah maşallah. ne başarı inşallah sayın bakan ve koyuncu takip ediyoldur bunlari
09 Ocak 2017, 17:24

tarim kredi

sezai ugur
tarim kredi her zaman gerçek çiftçinin yanındadır hizmeti ayağına götürür tefecinin fırsatçıların eline düşürmez piyasada denge unsurudur üretime yönelik çiftçilik yapan her zaman kazançlı çıkar
09 Ocak 2017, 14:34

Takipçi

Bir bana ortaginizim hitabetiniz bile ön yargılı olduğunuzu göstermektedir ki beni bi çalışan veya tarımkredi ortağı farzettiniz.ben ortak değilim ailede var ortaklık işletme mezunu yum dediniz işi iyi biliyor anlamına gelmiyor bende Devamı..Bir bana ortaginizim hitabetiniz bile ön yargılı olduğunuzu göstermektedir ki beni bi çalışan veya tarımkredi ortağı farzettiniz.ben ortak değilim ailede var ortaklık işletme mezunu yum dediniz işi iyi biliyor anlamına gelmiyor bende üniversite mezunu olarak baraj altı ndan kazanılabilir bi dal olduğu nu biliyorum.aile olarak hayvancılığimiz 40 yıla tekamül ediyor analizlerini zi nerde yaptırdığını zi bilemiyorum.ben yaptirdigimda tarım il müdürlüğü ve damızlık birliği olmak üzere iki ayrı koldan yaptırdım ve denk yemlerin üzerinde olduğunu gördüm he su var analizlerini zi paylaşın gorelim.ama yok ahırda rutubetlendirdi gin yem olan 280 çuvalı mı vermeye çalıştın da veremedim diye mii benim yanımdaki Ahmet amca da öyle yapardı hani:)
09 Ocak 2017, 14:21

Delil

Bürokrat
Yem de işler karışık diyen arkadaş dediğin konularda ispatlayici delil söyle gereğini yapayım.yoksa sende rant saylayamayipta ülke genelinde olduğu gibi Çamurcu larda mısın.ki geçtim buraları ters giden bişey olsa bile sende içindes Devamı..Yem de işler karışık diyen arkadaş dediğin konularda ispatlayici delil söyle gereğini yapayım.yoksa sende rant saylayamayipta ülke genelinde olduğu gibi Çamurcu larda mısın.ki geçtim buraları ters giden bişey olsa bile sende içindesin galiba yoksa dışardan zaten Çamurcu olunmaz..
09 Ocak 2017, 13:24

Yem de işler karışık

Tarım kredi iştirakler
Yem de neler oluyor bu dűzenler neden kontroller yapılmıyor műdűrlerin altındaki araçlar neden araç takibi takılmıyor yemleri taşıyan şìrketler neden ihale açılmadan aynı şirketlere veriliyor bu şirketlerle kimlerle anlaşılıyor Devamı..Yem de neler oluyor bu dűzenler neden kontroller yapılmıyor műdűrlerin altındaki araçlar neden araç takibi takılmıyor yemleri taşıyan şìrketler neden ihale açılmadan aynı şirketlere veriliyor bu şirketlerle kimlerle anlaşılıyor bu ışte kimler nerden haraç alınıyor műdűr ve şef bu ışte yetkisi olanlar mal varlıkları araştırılsın bu işleri kimler nemalanıyor bu íse kim dur diyecek Sayın tarım bakanın bu işe biri dur demeli tarım bakanlığından her kuruma bir művettiş gőnder sayğılar tarım bakanın reis in kulağına gitmesin reis im bu işleri yapanları çezalandırmalı kulhakkını hiçkimse yiyemez gedirmezler bu işin içinden çok iş çıkaçak araştırılması önemle riça olunur sayın bakanın sevgiler saygılar Allah a emanet
09 Ocak 2017, 12:45

Görev ve Sorumluluk

BattalGazi
Bunlar zaten olması gereken zorunlu şeyler.Yem üretimi arttı deniyor ama ithalat da artmış,Devlet büyüklerimiz MİLLİ TARIM dediler ama 2 ay oldu hiçbir reform yok,Çiftçi darboğazda.Hibeler,destekler neye göre veriliyor veya ''balık ve Devamı..Bunlar zaten olması gereken zorunlu şeyler.Yem üretimi arttı deniyor ama ithalat da artmış,Devlet büyüklerimiz MİLLİ TARIM dediler ama 2 ay oldu hiçbir reform yok,Çiftçi darboğazda.Hibeler,destekler neye göre veriliyor veya ''balık vermek yerine balık sahası açılıp balık tutmak' öğretilemezmi?Şu anda tarım ve hayvancılık tekelleştirilmeye çalışılıyor.ESK,TİGEM,Tarım Kredi vs.zarar pahasına et,süt,yem arz-talep dengesi kurmaya çalışıyor.İthalat üstüne ithalat ile kanayan yaraya sargı yapılmıyor,oksijenli su dökülüyor!Buradan Sayın Bakanımıza sesleniyorum küçük aile işletmeleri darda,maliyet fazla,ithalat arttırılması çözüm olmuyor veya desteklemeler.Zaten 2018 de sertifikasız üreticiye destek verilmeyecek dediniz,İsrail e mi gidecek paramız!