Tarım Kredi Yem 2016'yı rekorla kapattı

Aralık ayında 93 bin 10 ton üretim yaparak aylık bazda tarihinin en yüksek üretim rekorunu kıran Tarım Kredi Yem toplamda 673 bin ton üretim yaparak 2016 yılını başarılı bir şekilde kapattı.

Tarım Kredi Yem 2016'yı rekorla kapattı

Tarım Kredi Yem, 2016 yılı Kasım ayı üretim rekorunu (80 bin 860 ton) Aralık ayında 93 bin 10 tona çıkararak egale etti.

Tarım Kredi Yem, bu başarısını 2017 bütçe koordinasyon görüşmelerinde; Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliği Genel Müdürü Ayhan Karayama, Genel Müdür Yardımcıları Mahmut Güngör, F.Zekeriya Yerlikaya, Mehmet Güneş ve İ.Hakkı Bücük, Daire Başkanları G.Hakan Şahin ve A. Cüneyt Erdoğan, Tarım Kredi Yem Genel Müdürü Bülent Akça, Tarım Kredi Yem Genel Müdür Yardımcıları Doğan Erdoğan ve Ömer Musa ile birlikte kutladı.Yetkililer, 2017 yılının önce vatanımıza ve milletimize ardından Tarım Kredi ailesine ve üreticilere hayırlı olması ve bereketli geçmesi temennisinde bulundular.

Kaynak: Tarım Kredi Kooperatifleri

Yorumlar

Toplam 38 Adet Yorum Yapılmış.
16 Ocak 2017, 19:25

Kurum!!!!

Yarım kredi
Herşeyi yarım olan yalanla dolanla iftirayla gıybet ve dedikoduyla hemdem olmuş bir kurumdur burası..
14 Ocak 2017, 15:22

Emekli müdür
Kardeşlerim yeni yorum doğru kul hakkı yetim hakkı var.Ortak çıkarken adamın odediği peşin sermaye payını bile zor veriyoruz.Ozkaynaklardai yatırımlardaki hakkı verilmiyor.Bu defa ortak ah ve beddua ediyor.Çalışanlara kaymaklı kaday Devamı..Kardeşlerim yeni yorum doğru kul hakkı yetim hakkı var.Ortak çıkarken adamın odediği peşin sermaye payını bile zor veriyoruz.Ozkaynaklardai yatırımlardaki hakkı verilmiyor.Bu defa ortak ah ve beddua ediyor.Çalışanlara kaymaklı kadayıf kendi maaşını belirleme hherşey çalışanlara göre.Sonra emekli olanların çoğu huzursuz bu bir gerçek niçin bedduadan dolayı bunnları gören işiten biriyim.Benden söylemesi herkes tedbirl olmalı .
13 Ocak 2017, 16:16

Çiftçi
Emekli olmıyan kooperatifçi Aşık REYHANİ den örnek vermiş .Reyhani Tasavvuf ehli bir insandı.Sen Bölge Müdürü olmak mı istiyorsun.Kooperatiflerde kul hakkı var bunu bilmeden konuşma.Ortaklıktan çıkarken kişiye ne veriyorsun.Çalı Devamı..Emekli olmıyan kooperatifçi Aşık REYHANİ den örnek vermiş .Reyhani Tasavvuf ehli bir insandı.Sen Bölge Müdürü olmak mı istiyorsun.Kooperatiflerde kul hakkı var bunu bilmeden konuşma.Ortaklıktan çıkarken kişiye ne veriyorsun.Çalışanlara fayda veren kurumsunuz.Tarım kredi nin mal varlığı mm e olacak Dedemin babamın bizim hakkımız yokmu mal varlığında.İşte kul hakları.Kar paylarımız ristrunlar merkez birliği onayladığından verilmiyor.Daha yazayım mı tarım kredi nin içini biliyoruz.
13 Ocak 2017, 01:13

Kurumu Rahat Bırakın

Emekli Olmayan Kooperatifçi
Lütfen Teşkilatı rahat bırakın. Şu an makam ve mevki hırsı olmayan, parada pulda gözü olmayan bir idareci ekibi var. Kurumu yıpratmayın. Bu işlerin hesabı, bu dünyayla kalmaz Ahirette de hesap görülecek. Zerre kadar menfaat için bu Devamı..Lütfen Teşkilatı rahat bırakın. Şu an makam ve mevki hırsı olmayan, parada pulda gözü olmayan bir idareci ekibi var. Kurumu yıpratmayın. Bu işlerin hesabı, bu dünyayla kalmaz Ahirette de hesap görülecek. Zerre kadar menfaat için bu işlere tevessül etmeyin. Ve Aşık Reyhani'yi dinleyin... Bölüp kardeşi kardeşe, salanların avradını, Kurumu yıkmak için savaşa, girenlerin avradını, Bunlar, ne isterler bizden, Kuşkumuz yok davamızdan, Personeli amirlerinden, bölenlerin avradını (Aşık Reyhani)
12 Ocak 2017, 21:05

Tekirdağ
Çaresiz parasızlıktan eli mahkum insanlar Tarım kredi den mal alıyor.Kurumun sahibi olanlar çaresizce yaşarken MEMURLARIMIZ SALTANAT SÜRÜYOR.BEN HAKKIMI HARAM EDİYORUM.BİZE NE FAYDALARI OLDU.RAHMETLİ BABAM KOPARTMA BURASI DERDİ.
12 Ocak 2017, 19:33

Sedat gumus

Koop
Begenmiyorsan alma yillik %13.75 in neresi tefeci faizi
12 Ocak 2017, 11:01

Üye

Sedat Gümüş
Allah sizi bildiği gibi yapsın utanmazlar. Ben hakkımı size halat etmiyorum. Tefeci faizi bile sizin yanınızda daha insaflı. Mecbur olmasam almazdım gübrelerinizi. Bir senelik uğraşlarımı heba etriniz. Zehir olsun ödediğim paralar.
12 Ocak 2017, 08:56

Hasan Ali Kozan a cevap

Çiftçi
Arkadaşım eğer iddialarında ciddiysen paylaş bizde görelim. Ama Kütahya'dan ilgi görmedik demişsin. Biz fabrikayı arayınca o gün yada ertesi gün bize dönüş yapılıyor. Sana tavsiyem bence direkt fabrikayı ara. Emin ol ilgilenirler. Devamı..Arkadaşım eğer iddialarında ciddiysen paylaş bizde görelim. Ama Kütahya'dan ilgi görmedik demişsin. Biz fabrikayı arayınca o gün yada ertesi gün bize dönüş yapılıyor. Sana tavsiyem bence direkt fabrikayı ara. Emin ol ilgilenirler. Yada buradan telefonunu ver ben fabrikayı arayıp sana ulaşmalarını sağlayayım.
12 Ocak 2017, 04:09

Üye

Sedat Gümüş
Allah sizi bildiği gibi yapsın utanmazlar. Ben hakkımı size halat etmiyorum. Tefeci faizi bile sizin yanınızda daha insaflı. Mecbur olmasam almazdım gübrelerinizi. Bir senelik uğraşlarımı heba etriniz. Zehir olsun ödediğim paralar.
11 Ocak 2017, 22:03

Hesap yakında

Murat
Alayınıza cevap veriyorum. Ben içlerindeyim ve üst düzey yöneticilerin hepsi diken üstünde. İG nin yaptığı milyonlarca lirayı örtbas edip akşamları gizli gizli buluşmalarınızı fotoğrafladık. A K çok basiretsiz birisi. Ayrıca y Devamı..Alayınıza cevap veriyorum. Ben içlerindeyim ve üst düzey yöneticilerin hepsi diken üstünde. İG nin yaptığı milyonlarca lirayı örtbas edip akşamları gizli gizli buluşmalarınızı fotoğrafladık. A K çok basiretsiz birisi. Ayrıca yakında o ve kadrosu tamamen temizlenecek. Bekleyip göreceksiniz. BA ya gelince... oda diğer müdürler gibi şow yapıyor. Kooperatif satışlarına bakın. Artış varmı diye. Dışarıdan yem almayı yasakla, bin boynuna kooperatifinin pastayı sen ye. Ayrıca kurumun zarar görmesini istemediğimiz için buradan sayın AK nın yaptıklarını paylaşmıyoruz. Arkadaşlarda duyurulur. Bakanlığa ve Köşk'e dosyalar ve belgeleri yola çıktı. Onun için buradan kesinlikle sakladıkları usulsüz işleri paylaşmıyoruz. Yoksa kurum zarar görüyor.