Tarım Kredi Yem 2016'yı rekorla kapattı

Aralık ayında 93 bin 10 ton üretim yaparak aylık bazda tarihinin en yüksek üretim rekorunu kıran Tarım Kredi Yem toplamda 673 bin ton üretim yaparak 2016 yılını başarılı bir şekilde kapattı.

Tarım Kredi Yem 2016'yı rekorla kapattı

Tarım Kredi Yem, 2016 yılı Kasım ayı üretim rekorunu (80 bin 860 ton) Aralık ayında 93 bin 10 tona çıkararak egale etti.

Tarım Kredi Yem, bu başarısını 2017 bütçe koordinasyon görüşmelerinde; Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliği Genel Müdürü Ayhan Karayama, Genel Müdür Yardımcıları Mahmut Güngör, F.Zekeriya Yerlikaya, Mehmet Güneş ve İ.Hakkı Bücük, Daire Başkanları G.Hakan Şahin ve A. Cüneyt Erdoğan, Tarım Kredi Yem Genel Müdürü Bülent Akça, Tarım Kredi Yem Genel Müdür Yardımcıları Doğan Erdoğan ve Ömer Musa ile birlikte kutladı.Yetkililer, 2017 yılının önce vatanımıza ve milletimize ardından Tarım Kredi ailesine ve üreticilere hayırlı olması ve bereketli geçmesi temennisinde bulundular.

Kaynak: Tarım Kredi Kooperatifleri

Yorumlar

Toplam 42 Adet Yorum Yapılmış.
02 Şubat 2017, 19:31

emeklı
ZURNAYI NE TARAFA CALSALAR PARA GELIYOR ZENGININ PARASI ZUURTUIN CENESINII YORARMIS KIMSE KIMSEYE HESAP VERMEZ
26 Ocak 2017, 21:06

Paralar ne oldu

Ortak
Tekirdağ bölge deki yem fabrikası nin yolsuzluğu ne oldu bilen varmı
26 Ocak 2017, 21:04

Niye?

Emekli+Koop ortağı
Emekli olup yorum yapan arkadaşlara şuan calisan arkadaşlar niye hakaret eder gibi yorum yapıyorsunuz? Birgün sizde emekli olacaksınız bunu düşünün. Bende emekli Koop müdürü ve şuan Koop uyesiyim. Bugünlerde yem fiyatları çok zamlan Devamı..Emekli olup yorum yapan arkadaşlara şuan calisan arkadaşlar niye hakaret eder gibi yorum yapıyorsunuz? Birgün sizde emekli olacaksınız bunu düşünün. Bende emekli Koop müdürü ve şuan Koop uyesiyim. Bugünlerde yem fiyatları çok zamlandi bukadar olmaz olmamalı. Yorumlarda yem fabrikaları 3 kere zam yapmış TKK yem yapmamış diyorlar. Arkadaş o para kazanma derdinde bizim amacımız kâr dan ziyade hizmet olmalı.sen yüksek kâri değil köylüye hizmeti düşün. Ama fabrika yönetimi genel müdüre yaranmak için kâri düşünmekte ortağı dusunmemekte
19 Ocak 2017, 01:47

....
Geçen yıl Yemin yönetim kurul Bşk. İsmine bakın bakalım kimmiş oturduğunuz yerden konuşması kolay.
16 Ocak 2017, 19:25

Kurum!!!!

Yarım kredi
Herşeyi yarım olan yalanla dolanla iftirayla gıybet ve dedikoduyla hemdem olmuş bir kurumdur burası..
14 Ocak 2017, 15:22

Emekli müdür
Kardeşlerim yeni yorum doğru kul hakkı yetim hakkı var.Ortak çıkarken adamın odediği peşin sermaye payını bile zor veriyoruz.Ozkaynaklardai yatırımlardaki hakkı verilmiyor.Bu defa ortak ah ve beddua ediyor.Çalışanlara kaymaklı kaday Devamı..Kardeşlerim yeni yorum doğru kul hakkı yetim hakkı var.Ortak çıkarken adamın odediği peşin sermaye payını bile zor veriyoruz.Ozkaynaklardai yatırımlardaki hakkı verilmiyor.Bu defa ortak ah ve beddua ediyor.Çalışanlara kaymaklı kadayıf kendi maaşını belirleme hherşey çalışanlara göre.Sonra emekli olanların çoğu huzursuz bu bir gerçek niçin bedduadan dolayı bunnları gören işiten biriyim.Benden söylemesi herkes tedbirl olmalı .
13 Ocak 2017, 16:16

Çiftçi
Emekli olmıyan kooperatifçi Aşık REYHANİ den örnek vermiş .Reyhani Tasavvuf ehli bir insandı.Sen Bölge Müdürü olmak mı istiyorsun.Kooperatiflerde kul hakkı var bunu bilmeden konuşma.Ortaklıktan çıkarken kişiye ne veriyorsun.Çalı Devamı..Emekli olmıyan kooperatifçi Aşık REYHANİ den örnek vermiş .Reyhani Tasavvuf ehli bir insandı.Sen Bölge Müdürü olmak mı istiyorsun.Kooperatiflerde kul hakkı var bunu bilmeden konuşma.Ortaklıktan çıkarken kişiye ne veriyorsun.Çalışanlara fayda veren kurumsunuz.Tarım kredi nin mal varlığı mm e olacak Dedemin babamın bizim hakkımız yokmu mal varlığında.İşte kul hakları.Kar paylarımız ristrunlar merkez birliği onayladığından verilmiyor.Daha yazayım mı tarım kredi nin içini biliyoruz.
13 Ocak 2017, 01:13

Kurumu Rahat Bırakın

Emekli Olmayan Kooperatifçi
Lütfen Teşkilatı rahat bırakın. Şu an makam ve mevki hırsı olmayan, parada pulda gözü olmayan bir idareci ekibi var. Kurumu yıpratmayın. Bu işlerin hesabı, bu dünyayla kalmaz Ahirette de hesap görülecek. Zerre kadar menfaat için bu Devamı..Lütfen Teşkilatı rahat bırakın. Şu an makam ve mevki hırsı olmayan, parada pulda gözü olmayan bir idareci ekibi var. Kurumu yıpratmayın. Bu işlerin hesabı, bu dünyayla kalmaz Ahirette de hesap görülecek. Zerre kadar menfaat için bu işlere tevessül etmeyin. Ve Aşık Reyhani'yi dinleyin... Bölüp kardeşi kardeşe, salanların avradını, Kurumu yıkmak için savaşa, girenlerin avradını, Bunlar, ne isterler bizden, Kuşkumuz yok davamızdan, Personeli amirlerinden, bölenlerin avradını (Aşık Reyhani)
12 Ocak 2017, 21:05

Tekirdağ
Çaresiz parasızlıktan eli mahkum insanlar Tarım kredi den mal alıyor.Kurumun sahibi olanlar çaresizce yaşarken MEMURLARIMIZ SALTANAT SÜRÜYOR.BEN HAKKIMI HARAM EDİYORUM.BİZE NE FAYDALARI OLDU.RAHMETLİ BABAM KOPARTMA BURASI DERDİ.
12 Ocak 2017, 19:33

Sedat gumus

Koop
Begenmiyorsan alma yillik %13.75 in neresi tefeci faizi