Tarım Kredi, forsuna bir yıldız daha ekledi

Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliği'ne bağlı yeni bir bölge birliği kuruluyor. 16 bölge birliği bulunan Tarım Kredi'nin 17'nci bölge birliği Şanlıurfa'da kurulacak. Bilindiği üzere Tarım Kredi Kooperatifleri'nin 16 bölge birliği, Cumhurbaşkanlığı'nın forsundan esinlenerek oluşturulmuştu. Bundan dolayı Merkez Birliği'nin teşekkülünden sonra bugüne kadar yeni bir bölge birliği açılmamıştı.

Tarım Kredi, forsuna bir yıldız daha ekledi

ÖZEL HABER

Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliği'ne bağlı yeni bir bölge birliği kuruluyor. 16 bölge birliği bulunan Tarım Kredi'nin 17'nci bölge birliği Şanlıurfa'da kurulacak. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, Şanlıurfa'da bir televizyon programında yaptığı açıklamada, Tarım Kredi'nin 17'nci bölge birliğinin Şanlıurfa'ya kurulacağını açıkladı.

Bilindiği üzere Tarım Kredi Kooperatifleri'nin 16 bölge birliği, Cumhurbaşkanlığı'nın forsundan esinlenerek oluşturulmuştu. Bundan dolayı Merkez Birliği'nin teşekkülünden sonra bugüne kadar yeni bir bölge birliği açılmamıştı. Geçmişte bu konuda bazı girişimler olsa da sonuçsuz kalmıştı.

Tarım Kredi'nin 16 Bölge Birliği şu şekildeydi:

1. Bölge :Tekirdağ, Edirne, Kırklareli, İstanbul (Trakya Kesimi), Çanakkale (Trakya Kesimi)

2. Bölge :Balıkesir, Bursa, Çanakkale (Anadolu Kesimi)

3. Bölge :Sakarya, İstanbul (Anadolu Kesimi), Kocaeli, Bolu, Zonguldak, Bartın, Karabük, Yalova, Düzce

4. Bölge :İzmir, Manisa, Aydın, Muğla, Denizli

5. Bölge :Kütahya, Eskişehir, Afyonkarahisar, Uşak, Bilecik

6. Bölge :Antalya, Burdur, Isparta

7. Bölge :Konya, Niğde, Aksaray, Karaman

8. Bölge :Ankara, Çankırı, Çorum, Kastamonu, Kırıkkale

9. Bölge :Kayseri, Yozgat, Kırşehir, Nevşehir

10. Bölge :Sivas, Tokat, Erzincan

11. Bölge :Samsun, Sinop, Amasya, Ordu

12. Bölge :Trabzon, Giresun, Rize, Gümüşhane, Artvin, Bayburt

13. Bölge :Erzurum, Kars, Ağrı, Iğdır, Ardahan

14. Bölge :Malatya, Elazığ, Tunceli, Bingöl, Diyarbakır, Mardin, Siirt, Bitlis, Van, Hakkari, Muş, Şırnak, Batman

15. Bölge :Gaziantep, Kahramanmaraş, Adıyaman, Şanlıurfa, Kilis

16. Bölge :Mersin, Hatay, Adana, Osmaniye

Tarım Kredi'nin 17'nci bölge birliğinin Şanlıurfa'da kurulmasından dolayı 15'nci bölgedeki Şanlıurfa ve Adıyaman, 14'ncü Bölgedeki Mardin ve Şırnak bu bölgelerden alındı. Buna göre 17. Bölge'de Şanlıurfa, Mardin, Şırnak ve Adıyaman bulunacak.




Yorumlar

Toplam 13 Adet Yorum Yapılmış.
28 Kasım 2016, 15:47

Emekli
Yıllardır bukurumda çalıştım işimi Allah için yaptım.Amma. Sürekli dua ettim Allahım benni bu kurumdan kurtar derken emekli oldum.Kurumun sahibi çiftçiye kesinlikle değer yok.Ust idareci ve yöneticilerin saltanatlar iştirakler üzerin Devamı..Yıllardır bukurumda çalıştım işimi Allah için yaptım.Amma. Sürekli dua ettim Allahım benni bu kurumdan kurtar derken emekli oldum.Kurumun sahibi çiftçiye kesinlikle değer yok.Ust idareci ve yöneticilerin saltanatlar iştirakler üzerinden havalı yaşantıları.......vs.sürekli ben koltuğumu nasıl uzun süre korurum hesabıyla hareket eden idareci ve yöneticiler nasıl kuruma hizmet edecekler.Parası olmayan çiftler mecbur kooperatiflere gelecek düşüncesi var yetkililerde.Daha neler neler...
28 Kasım 2016, 11:14

Çok güzel olmuş tebrikler...

Sezgin
Çok güzel isabetli bir karar olmuş.Sayın Bakanım,Genel Müdürüm Şanlıurfa Tarımda büyük rolü olan bir şehrimiz güzel bir karar.Fakat eskiden gelen Bölge müdürlerini istemiyoruz halen devam eddiyorlar onların da değişmesini yeni, Devamı..Çok güzel isabetli bir karar olmuş.Sayın Bakanım,Genel Müdürüm Şanlıurfa Tarımda büyük rolü olan bir şehrimiz güzel bir karar.Fakat eskiden gelen Bölge müdürlerini istemiyoruz halen devam eddiyorlar onların da değişmesini yeni, genç,çalışkan,dürüst harcıraha tenezzül etmeyen Bölge müdürleri istiyoruz.Hayırlı,uğurlu olsun Vatan'a,millete......
28 Kasım 2016, 04:38

Reklam ve trübün

Moda
Artık yeni moda şu kurumu düşünmek yok. İştirakler üzerinden işler dünüyor. Tarım gıdada son durum ne.? İştiraklerden danışmanlık,ortak çalışma adı verilerek diğer şirketlere aktarılan paralar ne oldu? İştiraklerde kariyer Devamı..Artık yeni moda şu kurumu düşünmek yok. İştirakler üzerinden işler dünüyor. Tarım gıdada son durum ne.? İştiraklerden danışmanlık,ortak çalışma adı verilerek diğer şirketlere aktarılan paralar ne oldu? İştiraklerde kariyer planlaması var mı? İştiraklere yönetim kurulu üyeleri nasıl bir değerlendiemeden geçilerek atanıyor? Satışlar bitmiş durumda..
27 Kasım 2016, 22:07

Yamakül

Tekeci
Tarım kredi =Gıda Tarım Hayvan bakanlığının arka bahçesi .kukla idareci ve yönetimler bölgeler günümüzde bilgisayar çağında ne iş yapıyor kapatın gitsin.otomasyonla merkezden idare edersiniz; canlanabilirmisiniz?
27 Kasım 2016, 12:45

çiftçi ortak
Tarım kredili arkadaş diyorki kurum siyasetin gudumune girdi.Siyasiler bunu yapmıyor kardeşim içeriden biriyim sizin üst idare ve yöneticileriniz bunu yapıyor bu koltuka fazla kalayım Yönetime tekrar gireyim diyen saltanat düşkünü menfa Devamı..Tarım kredili arkadaş diyorki kurum siyasetin gudumune girdi.Siyasiler bunu yapmıyor kardeşim içeriden biriyim sizin üst idare ve yöneticileriniz bunu yapıyor bu koltuka fazla kalayım Yönetime tekrar gireyim diyen saltanat düşkünü menfaat düşkünleri kurumu siyasileştiriyor doğrusu budur.
27 Kasım 2016, 11:50

emekli müdür
Tarım kredide zihniyet değişikliği gerekli.Bölge Müdürlüğü açmak tamamen bloftur.Ust yöneticiler idareciler şunu hiç düşünmüyor biz burada çalışanız kurumun sahibi köylü onlara hizmet edelim.Tamamen maaş ikramiye yollulk hesa Devamı..Tarım kredide zihniyet değişikliği gerekli.Bölge Müdürlüğü açmak tamamen bloftur.Ust yöneticiler idareciler şunu hiç düşünmüyor biz burada çalışanız kurumun sahibi köylü onlara hizmet edelim.Tamamen maaş ikramiye yollulk hesap böyle yapılıyor.Girdileri pahalıya satıyoruz gereğini yapabilirmiyiz yok.Köylü mecbur alacak kooperatif müdür lerina baskı yaparak işler. Gidiyor.Beni bölge müdürü çağırdı il kooperatifindesin satışların düşük çalışmıyorsun dedi.Bende dedimki ben çiftçiyim piyadan fiyatlarımız çok yüksek Babam bile tüccardan msl alıyor.Sigara çikolata al koylere gıt ikna et satış yap dedi.Zihniyete bakın çocuk gibi laf çikulata ve sigarayla çocuk kandıracağım.kendileri temsil giderleri iştirakler den maaş .....vs.saltanat sürüyor.
26 Kasım 2016, 17:54

yeni bolge

Tarım kredili
yapılan işin kesinlikle hizmet yada artı bir durum söz konusu olduğu için açılmıyor. sadece sayın bakanım memnun etmek için enteresan birleşimde tüm iştirakleriin yönetimi bakanın esi dostu 4000 TL de maaş demekki yetmemiş urfa da Devamı..yapılan işin kesinlikle hizmet yada artı bir durum söz konusu olduğu için açılmıyor. sadece sayın bakanım memnun etmek için enteresan birleşimde tüm iştirakleriin yönetimi bakanın esi dostu 4000 TL de maaş demekki yetmemiş urfa da daha paraya ihtiyacı olan var.bakan ister sonuna kadar kullansın yarın birşey olduğunda orası bağımsız bizim bir bağımız yok deyip çıkacak. çiftçi adına orda görev yapan yönetim ve denetim acaba bu işlerden dolayı vicdanen rahatlarmi herhalde rahattirlarki ses çıkmıyor bakana iyi geçirirsem tekrar seçilir 8 -10 bin maaş almaya devam ederiz diye düşünüyorlar ama sayın yıldız ve ekibide aynı rüyayı gorduler ama uyandıklarında tarlalarında kendilerini buldular.aynı akıbet sizi bekliyor bilginiz olsun
26 Kasım 2016, 17:28

Çokmu Gerekli

Kooperatifçi
Kooperatiflerin üzerine her geçen gün artan şekilde iş yükü yükleyen.müfettiş baskısı altında tutan idare,Çiftçiye yeterli hizmetin sunulabilmesi için kooperatiflerdeki personelin sayısını arttırması gerekirken,yeni Bölge Birli Devamı..Kooperatiflerin üzerine her geçen gün artan şekilde iş yükü yükleyen.müfettiş baskısı altında tutan idare,Çiftçiye yeterli hizmetin sunulabilmesi için kooperatiflerdeki personelin sayısını arttırması gerekirken,yeni Bölge Birliğinin kurulmasının mantıklı izahı yoktur.Malesef Tarım Kredi kooperatifleri her dönemdekinden çok daha fazla şekilde siyasetin güdümüne girmiştir.Çiftçiye hizmet kooperatifte yapılır,Bölge Birliğinde değil.
26 Kasım 2016, 14:57

TARIM KREDİ

ÇİFÇİ
BAŞARILARINIZI TEBRİK EDİYORUM İNŞALLAH DAHA İYİ OLUR AMA VAKIF MÜDÜRÜ M SÖYLEMEZ DENEN KERAHATI BU İŞLERDEN UZAK TUTMANIZ GEREK BİZ ÇİFÇİLER ARAMIZDA BÖYLE ŞAHISLARA YER YOK SAYIN GENEL MÜDÜR VE DEGERLİ YÖNETİM KURUL ÜYELE Devamı..BAŞARILARINIZI TEBRİK EDİYORUM İNŞALLAH DAHA İYİ OLUR AMA VAKIF MÜDÜRÜ M SÖYLEMEZ DENEN KERAHATI BU İŞLERDEN UZAK TUTMANIZ GEREK BİZ ÇİFÇİLER ARAMIZDA BÖYLE ŞAHISLARA YER YOK SAYIN GENEL MÜDÜR VE DEGERLİ YÖNETİM KURUL ÜYELERİ
26 Kasım 2016, 13:58

İMECE

İMECE
İmece personeli olarak çalışan bizlerin kurum içinde yapılacak sınavla hak edenlerin kadrolarına kavuşmalarını bekliyoruz. Konu ile alakalı Sayın Genel Müdürümüze yazılı taleplerimizi ulaştıralım arkadaşlar. Taleplerimizin bulu Devamı..İmece personeli olarak çalışan bizlerin kurum içinde yapılacak sınavla hak edenlerin kadrolarına kavuşmalarını bekliyoruz. Konu ile alakalı Sayın Genel Müdürümüze yazılı taleplerimizi ulaştıralım arkadaşlar. Taleplerimizin bulunduğu dilekçelerimizi bizzat Genel Müdürümüze ulaştırmaya varmısınız???