Tarım Kredi Bölge Müdürü hakkında şok iddia!

Tarım Kredi Kooperatifleri Trabzon Bölge Birliği Müdürü hakkında personelin çalışma odasına kamera kurdurduğu gerekçesiyle suç duyurusu yapıldı.

Tarım Kredi Bölge Müdürü hakkında şok iddia!

Trabzon'da 9 kadın ve 6 erkeğin bulunduğu servise kamera takan müdürün başı derde girdi. Tarım Kredi Kooperatifi Trabzon Bölge Birliği Müdürü Ergin Ç., çalışanlarını kamerayla izlemeye başladı. Kameranın kendi masasının arkasına kurulduğunu ve kendisine zum yapıldığı fark eden Nehir Kılmanoğlu, önce genel müdürlüğü bilgilendirdi, ardından da özel hayatın gizliliği ihlal edildiği ve kayda alındığı gerekçesiyle suç duyurusunda bulundu.

Yaşananları Savcıya Anlattı

Tarım Kredi Kooperatifi Trabzon Bölge Birliği'nde sular durulmak bilmiyor. Odacı N.Ş.'ye markette çürütülen gıdalar için zimmet çıkarıldı. Olayla ilgisi olmadığını belirten N.Ş., Şebinkarahisar'a sürüldü. Yaşananları müfettişe anlatan servis yetkilisi Nehir Kılmanoğlu, müdür tarafından hedefe konuldu ve kamerayla takibe alındı. İdari izne çıkarılan kurum çalışanı mobinge maruz kaldığını savcıya anlattı. Kurumda idari soruşturma başlatıldı.

Trabzon'da 9 kadın 6 erkeğin bulunduğu servise kamera takan müdürün başı derde girdi. Özel hayatın gizliliği ihlal edildiği gerekçesiyle çalışan kadınlardan biri müdür hakkında suç duyurusunda bulundu. Kurum konuyla ilgili müfettiş görevlendirerek, soruşturma başlattı.

Odacıya zimmet çıktı

Tarım Kredi Kooperatifi Trabzon Bölge Birliği'nde sular durulmak bilmiyor. Kurumun marketinde çürütülen gıda maddeleri için odacı N.Ş.'ye zimmet çıkarıldı. Marketle ilgisinin olmadığını ileri süren N.Ş. itiraz edince, soruşturma için müfettiş görevlendirildi. Müfettişe yaşananları tanık sıfatıyla anlatan, bölge müdürünün odacısına küfür ettiğini belirten servis yetkilisi Nehir Kılmanoğlu, hedefe konuldu.

Önce sürgün sonra kamera

Önce müdürün odacısı olan N.Ş., Şebinkarahisar'a sürgün edildi. Ardından da Tarım Kredi Kooperatifi Trabzon Bölge Birliği Müdürü Ergin Ç., eşinin de aralarında bulunduğu 9 kadının ve 6 erkeğin görev yaptığı servisi kamera ile izlemeye başladı. Kamerayı da Nehir Kılmanoğlu'nun hemen arkasındaki duvara koydurdu. Kameranın başının üzerine kurulduğunu ve kendisine zum yapıldığı fark eden Nehir Kılmanoğlu, önce genel müdürlüğü bilgilendirdi ardından da özel hayatın gizliliği ihlal edildiği gerekçesiyle savcılığa suç duyurusunda bulundu.

Yaşananları savcıya anlattı

Trabzon Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunan Nehir Kılmanoğlu, bölge müdürünün aleyhine tanıklık yapmaması için uyarıda bulunduğunu fakat kendisinin doğruları söylediği için hedefe konulduğunu ileri sürdü. 21 yıllık kurum çalışanı Kılmanoğlu, “Kamera hemen benim masamın arkasına konuldu ve beni izlemektedir. Diğer personel görülmemektedir. Bu kamera görüntüleri şoför odasında da izleniyor. Bana zum yapılmış görüntüler müfettişin elinde mevcuttur. Masamdan kalkınca hemen aranıyorum. Yaptığım tanıklık nedeniyle bana mobing uygulanmaktadır" şeklinde ifade verdi. Nehir Kılmanoğlu, suç duyurusunun ardından idari izne çıkarıldığı öğrenildi.

OHAL ve güvenlik nedeniyle kurduk

Konuyla ilgili günebakış'a konuşan Tarım Kredi Kooperatifi Trabzon Bölge Birliği Müdürü Ergin Ç., “Suç duyurusundan haberim yok. Genel Müdürlüğümüzün bize talimatı var. OHAL'den dolayı depolara ve birimlerimizde güvenlik önlemlerinin alınması gerekiyor. Bu yüzden kamera takıldı. Onun dışında kişisel bir uygulamamız zaten yok. Odalara falan kamera kurmadık. Mahkemede dava açılırsa gider hesabını veririz" dedi.

Kaynak: Gunebakis.com.tr

Yorumlar

Toplam 45 Adet Yorum Yapılmış.
24 Kasım 2016, 08:46

YUH

YAZIKLAR OLSUN.
KENDİ PERSONELİNİ İDARE EDEMEYENLERİN BÖLGE MÜDÜRÜ YAPILMASI NE KADAR DOĞRU? BU KİŞİLER GÖREVDEN ALINMADIKÇA DAHA ÇOK SANSASYONEL İŞLERE İMZA ATACAKLARDIR. GEÇMİŞTE GÖRDÜK. BUNLARI GÖREVE GETİRENLERİN SORUMLULUĞU YOK MU? Devamı..KENDİ PERSONELİNİ İDARE EDEMEYENLERİN BÖLGE MÜDÜRÜ YAPILMASI NE KADAR DOĞRU? BU KİŞİLER GÖREVDEN ALINMADIKÇA DAHA ÇOK SANSASYONEL İŞLERE İMZA ATACAKLARDIR. GEÇMİŞTE GÖRDÜK. BUNLARI GÖREVE GETİRENLERİN SORUMLULUĞU YOK MU? TARIM BAKANLIĞINI GÖREVE DAVET EDİYORUM.
22 Kasım 2016, 14:52

Yolsuzluk

Dikkat!!! Tarım Kredi Kooperatifleri İştiraklerinin Bazılaırnda Yolsuzluk Var..!
20 Kasım 2016, 09:49

Tarım kredi iştirakler
Tarım kredi iştiraklarından sütde ve yemde neler oluyor iştiraklerdeki araçlar nerelere gidiyor hiç takip edilmiyor bunlara araç takip çihazı neden takılmıyor sözde geni gelen müdürümüz bunlara bir ayar çekeçekti sen íştirakleri Devamı..Tarım kredi iştiraklarından sütde ve yemde neler oluyor iştiraklerdeki araçlar nerelere gidiyor hiç takip edilmiyor bunlara araç takip çihazı neden takılmıyor sözde geni gelen müdürümüz bunlara bir ayar çekeçekti sen íştirakleri bi yere getiremezsin cunku bir araç nereye gidiyor onu takip edemiyorsun oda neden senin altındaki doğan iştiraklerdeki müdürlerin hepsine siz müdür ün dediğine bakmayın ben ne dersem o olur biz kendi ekibimizi kurduk zamanla devreye sokacağım bir araçları iztediğiniz gibi kullanın nasıl olsa devlerin malı deniz yemeyen keriz diyorsunuz sayın genel müdürüm siz dogan ı devreden çıkarmadıktan sonra şube müdürleri sizi deyil doğan ı biliyor siz bilirsiniz sizi iştirakleri başı boşluktan kurtaracaksınız Allah yardımç
18 Kasım 2016, 07:22

hesap günü yakında\'ya cevabım

çiftçi mehmet
Hesap günü yakında rumuzlu arkadaş hayırdır tehdit mi ediyosun ? İnsanlar düşüncelerinde özgürdür ve dile getirebilir.Bu ülkenin CUMHURBAŞKANI'na/BAŞBAKAN'ına ne iftiralar atıldı yazıldı,çizildi bunlar kimki onların yanında Devamı..Hesap günü yakında rumuzlu arkadaş hayırdır tehdit mi ediyosun ? İnsanlar düşüncelerinde özgürdür ve dile getirebilir.Bu ülkenin CUMHURBAŞKANI'na/BAŞBAKAN'ına ne iftiralar atıldı yazıldı,çizildi bunlar kimki onların yanında yok yakında falan filan diyosun.Bu arada bişey de yoksa zaten temize çıkar... ama yazdığın ifade yanlış sen sanırım bu tür konuşmalara şahit olmamışsın.Elalemin ağzı torba değilki büzesin....
17 Kasım 2016, 06:24

dimi

milletin ağzı torbadeğil
eşi ile birlikde çalışması kurum içinde delillerin karartılmasına uygun değilmi ! görev kağıdı dediğiniz elle ve kişisel verilerin düzeltilmesi ile istenildiği gibi yapıla bilir ben o gün kurumda değildim demek istediğim an o iş Devamı..eşi ile birlikde çalışması kurum içinde delillerin karartılmasına uygun değilmi ! görev kağıdı dediğiniz elle ve kişisel verilerin düzeltilmesi ile istenildiği gibi yapıla bilir ben o gün kurumda değildim demek istediğim an o iş biter ! kağıt basmak yazı yazmak kolay ! ben sözümdeyim aile şiketi kurdular . isim siz diyen arkadaşlar siz çok isim yazdınız bende yazayım akdeniz emre . Sizin gibi Gariban parasını devlet ihallelerini eşime dostuma vermedim yemedim içmedim allaha şükür . damping yapacak değilim ben dedim ya elhamdürüllah koparatiflere de gelsinler 2 çift eklencek cevap varsa onlarda eklesin aile şirketi . çiftciyi kazıklamak dolandırmak için herşeyi yapan ekip hoş geldin dünya .
17 Kasım 2016, 00:44

Hesap günü yakında

Bekleyin
Değerli yorumcular tüm ip numaralarınızı savcı tarafından alınması için başvuru yapılmıştır .eğer bu yazdıginiz bu suclamalarinizi kanitlayamazsaniz vay halinize ...
16 Kasım 2016, 22:22

Ucuz sozler

BAMSI
Trabzon halkıni yğit mert bilirdik.bir bayana yapılan tüm şehrin insanına yapılmış sayardi kendi anan a bacin a hanımın a yapılsa ne derdiniz. Yapılan adiliğe vu alkış niye yüz liralık hızar motoru gibi ses çıkarma neye d ürü Devamı..Trabzon halkıni yğit mert bilirdik.bir bayana yapılan tüm şehrin insanına yapılmış sayardi kendi anan a bacin a hanımın a yapılsa ne derdiniz. Yapılan adiliğe vu alkış niye yüz liralık hızar motoru gibi ses çıkarma neye d üründe adalet söylesin kim haklı kim haksız .
16 Kasım 2016, 18:38

Agzi olan konusuyor

Personel
Burada calisan insanlar evli barkli insanlar. Neden boyle bisey yapilsin.Akil var mantik var. Mudur beyin eside orada calisiyor diyor haberde esi orda olan insan neden bir baska inni kollasin.Ayrica N.K. ne yapti ki bu kadar kendisine kafa takilsin b Devamı..Burada calisan insanlar evli barkli insanlar. Neden boyle bisey yapilsin.Akil var mantik var. Mudur beyin eside orada calisiyor diyor haberde esi orda olan insan neden bir baska inni kollasin.Ayrica N.K. ne yapti ki bu kadar kendisine kafa takilsin bence bu da sorgulanmali..Neden N.K. orda 6-7 bayan var iken . Bence bayanin kendisinde bir sikinti mevcut....
16 Kasım 2016, 18:33

Milletin ağzi torba degil ki

Personel
Merhaba sevgili editor madem bu kadar yorumlari yayinliyorsunuz birde ben yazayim dedim.öncelikle milletimiz ne kadar yuzsuzlesmiski icindekileri isimsiz olarak yazmaktan utanmiyor.Konuyu okuyunca cok sasiriyorum burda anlatanlar acaba ne kadar bu k Devamı..Merhaba sevgili editor madem bu kadar yorumlari yayinliyorsunuz birde ben yazayim dedim.öncelikle milletimiz ne kadar yuzsuzlesmiski icindekileri isimsiz olarak yazmaktan utanmiyor.Konuyu okuyunca cok sasiriyorum burda anlatanlar acaba ne kadar bu kisileri taniyor da yorum yapma hakkini kendin de goruyor.Madem cesaretlisiniz kim icin ne dusundugunuzu yuzlerine soyleyin.Bu kadar iftira yi atiyorsunuz atin bunun diger dunyasida var sikinti yok ama biraz empati yapmalarini tavsiye ediyorum.Bir yere ates dusmesin hemen korukleyin.Birde N.K. isimli bayana gelelim kendinden neden suphe ediyor anlayamadim bir donup kendisine bakmis mi " yarasi olan gocunur" derler.bu kamera sadece onun kafa ustune mi takilmis serviste 1 tane mi kamera var
16 Kasım 2016, 01:25

Behzat

Reyting
kimse hikaye anlatmasın.. kimse de birilerine methiye düzmesin veya yermesin. .. iftira imiş de.. magazin ile uğraşılıyor da.. ajanlık yaptı da.. müdür alt etmeye çalışılıyor da.. Bölge bin ton kivi almış da.. birileri bayanın a Devamı..kimse hikaye anlatmasın.. kimse de birilerine methiye düzmesin veya yermesin. .. iftira imiş de.. magazin ile uğraşılıyor da.. ajanlık yaptı da.. müdür alt etmeye çalışılıyor da.. Bölge bin ton kivi almış da.. birileri bayanın arkasına sığınıyor da... mağdur edebiyatı yapıyor da... bu ilk iftira değilmiş de... öncesi de varmış... savcılık çalıştığınız yere yürüyüş mesafesinde.. Beyler bırakın dedikoduyu, .. elin kadını nasıl gidiyor, bak.. kendine güveniyorsan sende git.. ortada kamera ile yapılan, doğruluğu tespit ve tescil edilen bir eylem var. Bu eylem özel hayatın gizliliğini ihlal ve ifşa suçunun bütün unsurlarını taşıyor. CMK'ya göre 2-5 yıl arası hapis cezasını gerektiren konu şu an Savcılık ta... gerisi hikaye.