Görevden alınan genel müdüre 4 maaş teşvik!

Geçtiğimiz ay Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın talimatı ile görevden alınan Tarım Kredi Kooperatifleri Genel Müdürü Ayhan Karayama'ya kazanılmış haklarının haricinde ödenen 4 maaş tutarındaki teşvik tartışma konusu oldu.

Görevden alınan genel müdüre 4 maaş teşvik!

Görevden alınan Ayhan Karayama'ya Tarım Kredi Kooperatifleri Yönetim Kurulu kararıyla kazanılmış haklarının haricinde teamüllere aykırı bir şekilde 4 maaş tutarında teşvik verildiği ortaya çıktı. Görevden ayrılan bir genel müdüre ilk kez böyle bir teşvik verildiği belirtilirken, bu konu Tarım Kredi Kooperatiflerinde tartışmaya neden oldu.

TARIMDANHABER



Yorumlar

Toplam 64 Adet Yorum Yapılmış.
11 Şubat 2018, 19:40

Selimiye

Inegol
50 km otesinde yapilan yolsuzluktan haberi olmayan ogretmen akrabasina smart araba almayi planlayan baskana basarilar
11 Şubat 2018, 09:28

samimiyet

Kuyumcu
Neler yapmadık vatan için. Kimimiz öldük, kimimiz nutuklar söyledik. Adeta Tarım Kredi için söylenmiş. Koltuk ve para kavgasının had safhada olduğu bir kurum burası. Adı yıllardır yüzbinlerce lira alan g. müdürlerle, usulsüz atama Devamı..Neler yapmadık vatan için. Kimimiz öldük, kimimiz nutuklar söyledik. Adeta Tarım Kredi için söylenmiş. Koltuk ve para kavgasının had safhada olduğu bir kurum burası. Adı yıllardır yüzbinlerce lira alan g. müdürlerle, usulsüz atamalarla, istiraklerdeki skandallarla anılan... Değişir mi derseniz, sanmam. Yakın yandaş kayırma, ünvan veremiyorsak para verelim tavırları. Haklı olarak eleştirilen eski yeni idareciler kurumda söz sahibiler, onların hatalarına katkı veren, imza atanlarsa görevdeler. Ülkemiz ise vatan için şehitlerle dolup taşıyor.
10 Şubat 2018, 12:04

Justice

Adalet
İnegöllü hata üstüne hata yapıyor!!!
09 Şubat 2018, 21:12

Genel müdür ikramiyesi

Nevzat
Görev süresi yetmiyen adamı genel müdür yardımcılığına vekaleten atıyorlar yeni genel müdür de bunu devam ettiriyor bilerek bir suça iştirak etmektir bu bakanlık müfettişlerini göreve davet ediyorum gereği yapılmalı yapılmazsa Devamı..Görev süresi yetmiyen adamı genel müdür yardımcılığına vekaleten atıyorlar yeni genel müdür de bunu devam ettiriyor bilerek bir suça iştirak etmektir bu bakanlık müfettişlerini göreve davet ediyorum gereği yapılmalı yapılmazsa yapılması için biz gerekli girişimleri mutlaka sağlıyacağız.saygılar
09 Şubat 2018, 14:29

Hukuk yok

Bakkal
Tedvirin tedvirinin üstüne görevlendirme. Paz D. Bşk ise tedvirin tedviri. Mevzuat falan yok bu kurumda, bul adamını, yap işini.İnsan Kaynakları Yönetmeliği yer ile yeksan.
08 Şubat 2018, 23:22

Yazan

Yorum
Yorum yapamadım
08 Şubat 2018, 11:38

Adil düzen

Adalet
A.k zamanında Yapılan bu usulsüz atamanın iptal edilerek haksız yere ödenen şirketlerden aldığı huzur hakkı ücretlerinin ve fazla paraların yaklaşık 100 -120bin TL nin faiziyle birlikte tahsilinin sağlamasını ,,bu kurumun eli nasır Devamı..A.k zamanında Yapılan bu usulsüz atamanın iptal edilerek haksız yere ödenen şirketlerden aldığı huzur hakkı ücretlerinin ve fazla paraların yaklaşık 100 -120bin TL nin faiziyle birlikte tahsilinin sağlamasını ,,bu kurumun eli nasırlı çiftçinin paralarını geri alınması yönetim, denetim ve idarenin vebalidir.
08 Şubat 2018, 11:30

Adil düzen

Adalet
A.k.neyin karşılığında mevzuata aykırı olduğu halde tedvirin tedviri ustunede görevlendirme yapmak suretiyle gnl.mdr.yrd.olarak kimi ne için atamıştır.mevzutta kamu kurum ve kuruluşlarında 8 yıl çalışmış olan personel den gnl.mdr Devamı..A.k.neyin karşılığında mevzuata aykırı olduğu halde tedvirin tedviri ustunede görevlendirme yapmak suretiyle gnl.mdr.yrd.olarak kimi ne için atamıştır.mevzutta kamu kurum ve kuruluşlarında 8 yıl çalışmış olan personel den gnl.mdr.yrd.ataması yapılması gerekirken ne amaçla bu atamayı yapmıştır.kurumun denetim ve yönetim kurulu nu görevini yapmaya davet ediyoruz.derhal soruşturma başlatılmalı