Üreticiden devlet büyüklerine acil kodlu çağrı!

Üreticinin çığlığı! Adana'daki tavuk firması konkordato ilan edince, bu firmaya sözleşmeli üretim yapan tavuk çiftliklerindeki 1 milyon civciv yem verilmediği için açlıktan telef olacak. Adana Seyhan'da 150 bin başlık kümesindeki civcivlerin bir haftadır aç olduğunu belirten üretici Sami Özler, devlet büyüklerinden acil kodlu yardım istedi.

Üreticiden devlet büyüklerine acil kodlu çağrı!
Üreticinin çığlığı! Adana'daki tavuk firması konkordato ilan edince, bu firmaya sözleşmeli üretim yapan tavuk çiftliklerindeki 1 milyon civciv yem verilmediği için açlıktan telef olacak. Adana Seyhan'da 150 bin başlık kümesindeki civcivlerin bir haftadır yem gelmediği için aç olduğunu belirten üretici Sami Özler, devlet büyüklerinden acil kodlu yardım istedi. Yardım edilmemesi durumunda birkaç gün içinde 150 bin civcivin telef olacağını bildiren Özler, “Ömrüm boyunca ben bu vicdan azabıyla yaşayacağım. Lütfen vicdanı olan herkese sesleniyorum. Bir, iki gün içinde yem gelmezse 150 bin civciv telef olacak" şeklinde yardım istedi.

GARİP TAVUKÇULUK BİZİ PERİŞAN ETTİ!

Tarımdan Haber'e konuşan Adana Seyhan'da tavukçuluk yapan Sami Özler, Garip Tavukçuluk'a 5 yıldır sözleşmeli üretim yaptıklarını, sözleşmelerine göre yem ve ilaç masrafının firma tarafından karşılandığını belirtti. Garip Tavukçuluk'un konkordato ilan etmesinden dolayı bir haftadır yem gelmediğini, hayvanların talaş yediğini ifade eden Özler, yaşadığı krizi şu sözlerle anlattı: “Bir haftadır yemim yok. Kimse kılını kıpırdatmıyor. Bir iki gün içinde yem gelmezse kümesteki 150 bin civciv telef olacak"

ZARARIMI UNUTTUM CİVCİVLERİ KURTARIN!

Kümesin aylık kömür ve elektrik giderinin işçilik masrafları da dahil 50 bin lira olduğunu kaydeden Özler, “Benim zararım bir tarafa devlet büyüklerine sesleniyorum. Bu civcivler ölürse ben ömrüm boyunca bu kara lekeyle, vicdan azabıyla yaşayacağım. Devlet büyüklerimiz inşallah sesimizi duyar el atarlar da bu civcivler ölmez" diye konuştu.

Sıkıntının sadece kendi kümesinde yaşanmadığının da altını çizen üretici Özler, Adana bölgesinde Garip Tavukçuluk'a sözleşmeli üretim yapan bütün çiftliklerde toplam 1 milyon civcivin ölüme terk edildiğini kaydetti.


Not: Sami Özler'e ulaşmak isteyenler bu numaradan ulaşabilirler: 0 (553) 182 81 43


TARIMDANHABER



Yorumlar

Toplam 11 Adet Yorum Yapılmış.
28 Ocak 2019, 01:55

işimiz var

çiftçiler 31 mart var
Ceza evinde yatacam üç ay
26 Ocak 2019, 20:25

yaw abicim götürsene sen onları kesime. işini biz mi öğretecez sana ya hayret bişi. götür bıldırcın eti diye gazlarsın sosyeteye falan. millet parmaklarını yer yani.
26 Ocak 2019, 05:17

tarım

mustafa
koca bir hayal kırıklıgımdan baska birsey degılsınız yolsuzluk had safhada hakim olamıyorsunuz gucunuz garibanlara yetiyor sadece korkunun ecele faydası yok
25 Ocak 2019, 22:27

Allah yardicisi olsun ne geliyoki eldenn
25 Ocak 2019, 18:20

SESSİZ ÇAĞRIM

Karabatur
Sayın Bakanım size arz ediyorum; Tarım bakanlığının yeniden yapılanması sadece üst makamlarda kaldı reformları en ücra ilçelerde 1-2 memurun görev yaptığı yerlerde bile süratle uygulamalısınız.Öncelikle kurumda emekliliği ge Devamı..Sayın Bakanım size arz ediyorum; Tarım bakanlığının yeniden yapılanması sadece üst makamlarda kaldı reformları en ücra ilçelerde 1-2 memurun görev yaptığı yerlerde bile süratle uygulamalısınız.Öncelikle kurumda emekliliği gelmiş kene formuna çalışmayan memurları zorunlu emekli edin,ardından ilçe müdürü ve 10 yıl üzerinde ilçe müdürü vekaleti yapanları rotasyona tabi tutun.İlçe müdürlüklerini personel,ekipman,araç yönünden güçlendirin. -Tarım ve Orman İlçe Müdürlüklerini ziyaret edin özellikle Ankaranın doğusundaki illeri ve ilçelerini.Çiftçi toplantıları yapın ve kurumunuza itibar ile güç katın vatandaş ve diğer kurumlar tarım bakanlığına her alanda hayran olmalı.Güçlü Bakanlık Güçlü Çiftçi demek olacaktır.
25 Ocak 2019, 15:51

tarım

tansu
Bakan yrd mustafa aksu halleder herseyı sıkıntı yok. allah basımızdan eksik etsın mumkunse
25 Ocak 2019, 10:40

pazara çık

ibrahim
Hemşerim Allah kolaylık versin. Çok acıklı bir durum. ancak zararın neresinden dönsen kar. pazara çıkıp veya ilanla tanesini ortalama 5 tlden satsan daha çok kazanırsın. çünkü bu etlik pilicin meraklısı çok. üzgünüm ama aklıma Devamı..Hemşerim Allah kolaylık versin. Çok acıklı bir durum. ancak zararın neresinden dönsen kar. pazara çıkıp veya ilanla tanesini ortalama 5 tlden satsan daha çok kazanırsın. çünkü bu etlik pilicin meraklısı çok. üzgünüm ama aklıma başka birşey gelmiyor.
25 Ocak 2019, 06:40

Kriz mi???

Tarık
Kriz yoh, herşey iyi, ekonomi dengede, kriz yohh, ülkenin battığını anlamayan keriz çohhh!!!
25 Ocak 2019, 04:52

Zirat bankasi /ektigim yem btk

Ahmet akyildirim
06 30 2017 tarihinde 22 bin tle kağızman ziraat bankasinda kıredi çektim 12 ay içerisinde 27 bin küsür para yatırdım banka personeli bilgisi dahilinde bir gün gecikmeyle birşey olmaz diye yatırdım tekrar bana 20 bin tl kiredi için ba Devamı..06 30 2017 tarihinde 22 bin tle kağızman ziraat bankasinda kıredi çektim 12 ay içerisinde 27 bin küsür para yatırdım banka personeli bilgisi dahilinde bir gün gecikmeyle birşey olmaz diye yatırdım tekrar bana 20 bin tl kiredi için başvuru yaptim ve isletmemde 40.50 büyük baş hayvan olduğuna rağmen malesef hem alamadım çokta üzüldüm soruyorum bu nasil bir adalet bu nasil bir faiz rejimi bu yetki banka müdüründe mi yoksa bir üst makamdamidir ...???
25 Ocak 2019, 04:20

şenol
emin olunuz hepimiz aynı durumdayız, hayvanlara yem almak mümkün değil ,satarken ucuz ,yem cok pahalı, krediler çokpahalı, bittik. allaha yalvarmakdan başka carem yok...bu ülkede helalinden calışıp para kazanmak,imkansız gibi bir şey.. Devamı..emin olunuz hepimiz aynı durumdayız, hayvanlara yem almak mümkün değil ,satarken ucuz ,yem cok pahalı, krediler çokpahalı, bittik. allaha yalvarmakdan başka carem yok...bu ülkede helalinden calışıp para kazanmak,imkansız gibi bir şey...