Tarım Kredi’nin yönetim kurulu değişti!

Tarım Kredi Kooperatifleri'nin 11'nici Genel Kurulu TOBB Konferans salonunda yapıldı. Genel Kurulda yapılan seçimlerde Yönetim Kurulu Başkanı Selahattin Külcü başta olmak üzere Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliğinin mevcut yönetim kurulu üyelerinin hiç biri listeye alınmadı. Yeni liste genel kurulda büyük bir şok etkisi yaparken, yönetim kurulu üyelerinin tamamının değiştirilmesi dikkat çekti.

Tarım Kredi’nin yönetim kurulu değişti!

Tarım Kredi Kooperatifleri'nin 9 kişilik yönetim kurulu ve denetim kurulunun tamamı değişti. Bugün TOBB Konferans Salonunda yapılan seçimlerde delegenin eline verilen liste salonda büyük bir şok etkisi yaptı. Yönetim Kurulu Başkanı Selahattin Külcü başta olmak üzere 9 kişilik yönetim kurulu üyelerinden hiç birinin ismi listede yer almadı. Tarım Kredi Kooperatifleri Yönetim Kurulu üyelerinin tamamın değiştirilmesi dikkat çekti.

TARIM KREDİ KOOPERATİFLERİ YÖNETİM KURULU VE DENETİM KURULU İÇİN OYLANAN LİSTE

TARIMDANHABER



Yorumlar

Toplam 38 Adet Yorum Yapılmış.
12 Mart 2019, 13:00

Harbiye cevap

Sizin bahsettiğiniz mudurler olabilir herkes kendini bilir amma biz kurumun verdiği temsil ikramı bile hak edene ve garibanlara yedirdik,Başkaları kendi kafasına göre senin dediğin gibiler yaptıysa gizli birşey kalmıyor Allah aşikar ediyo Devamı..Sizin bahsettiğiniz mudurler olabilir herkes kendini bilir amma biz kurumun verdiği temsil ikramı bile hak edene ve garibanlara yedirdik,Başkaları kendi kafasına göre senin dediğin gibiler yaptıysa gizli birşey kalmıyor Allah aşikar ediyor ve duyuluyor onlarda başında ifşa oluyor,
12 Mart 2019, 11:32

bye bye

vedat
bye bye hepiniz şarkısı varya .. onu dinleyin
11 Mart 2019, 15:55

Emekli müdüre cevap

Harbi
Emekli müdür diye yazıyosun hangi yüzle yazın sen ve ekibin bu kurumu kullanıp avanta alan sen ve ekibin değilmiş utanmadan birde burada insanlara iftira atıyosun .burada sizin yaptıklarınızı yazarsam. ne mal oldugunuzu herkes öğrenir Devamı..Emekli müdür diye yazıyosun hangi yüzle yazın sen ve ekibin bu kurumu kullanıp avanta alan sen ve ekibin değilmiş utanmadan birde burada insanlara iftira atıyosun .burada sizin yaptıklarınızı yazarsam. ne mal oldugunuzu herkes öğrenir adammım diye çıkıyorsun.
10 Mart 2019, 23:53

tartışmayın

baba
geç oldu hadi yatın. sabah işe gideceksiniz!
10 Mart 2019, 19:38

Değişmesede yiyorlar değişsede

Ziraat Mühendisi
Kardeşim zaten yönetimde olanlar kökünü yiyorlar.Torpille personel alımına olanak sağlıyorlar.Ne gerek var bu kuruma çiftçi zaten alıyor ihtiyacı olanı.
10 Mart 2019, 19:07

adalet

adalet
yönetim ve ya genel müdür yapılan atama ve terfilerde haksızlık yapılıyor mu diye soruyor mu acaba? adiletsizlik yapanlara adil davranılmaz hayatın kanunu orman kanunu değil.ttk’yı orman kanuna mahkum edenler utansın yetkisi olup cöz Devamı..yönetim ve ya genel müdür yapılan atama ve terfilerde haksızlık yapılıyor mu diye soruyor mu acaba? adiletsizlik yapanlara adil davranılmaz hayatın kanunu orman kanunu değil.ttk’yı orman kanuna mahkum edenler utansın yetkisi olup cözüm bulmayanda
10 Mart 2019, 11:59

10 Mart 2019 15.00 Bizi Türkiye bilir, işimizi gücümüzü. Yemedik yedirmedik, dik durduk diklenmedik, her kimsen erkek gibi çık karşıma, kim kime ne giydiriyormuş görelim. Varsa yanlış giden bir şey çık karşıma erkek gibi konuş, yo Devamı..10 Mart 2019 15.00 Bizi Türkiye bilir, işimizi gücümüzü. Yemedik yedirmedik, dik durduk diklenmedik, her kimsen erkek gibi çık karşıma, kim kime ne giydiriyormuş görelim. Varsa yanlış giden bir şey çık karşıma erkek gibi konuş, yoksa ürüp durma, kimse kemik atmaz senin gibilere.
09 Mart 2019, 23:04

Emekli müdür
Tarım kredi de yönetime alınacaklar idare tarafından önceden siyasilerin ricasına göre belirlenir.Sonra müdür onları toplar istifa dilekçeleri alınır sonra genel kurulda sözde seçim olur.Bölgelerde böyle merkezde böyledir.Biz çok Devamı..Tarım kredi de yönetime alınacaklar idare tarafından önceden siyasilerin ricasına göre belirlenir.Sonra müdür onları toplar istifa dilekçeleri alınır sonra genel kurulda sözde seçim olur.Bölgelerde böyle merkezde böyledir.Biz çok şahit olduk bu işlere,kooperatif müdürleri bölge müdürleri delegenin eline listeyi verir onlarda uygular olay böyle maalesef.1979 yılından beri gördüğüm manzara bu şekil çalışıyor.Bu adamlar nasıl idareye icracı davranabilir.
09 Mart 2019, 23:03

Sizi ne kadar yolsak az

Slogan güzel, tabi yersen!!!
Kurum İdarecilerinin çiftçi kurumunun sözde yöneticilerini seçtiği antidemokratik, seçmenin kendi haline bırakılmadığı seçim ne kadar adildir, hakkaniyetlidir? Böyle seçimin bereketi olmaz, vatana devlete hayır getirmez. Kurumun Kap Devamı..Kurum İdarecilerinin çiftçi kurumunun sözde yöneticilerini seçtiği antidemokratik, seçmenin kendi haline bırakılmadığı seçim ne kadar adildir, hakkaniyetlidir? Böyle seçimin bereketi olmaz, vatana devlete hayır getirmez. Kurumun Kapsamdışı mutlu azınlığının beka sorununa yönelik düzenlenen kimsenin bir şey anlamadan neyi niye nasıl niçin oynadığını bilmeden yapılan oylama, kendileriyle ve kaderleriyle oynananlar için hezeyandır. Gündem, salağa okunur gibi okundu. Sayın yönetim, size başkanım derken sizinle dalga geçiyorlar, yüzünüze gülüp okkalı maaşları cebe indiriyorlar. Kapsamdışı maaş uçurumu ortadan kalkarsa para için riya edenler de yavaş yavaş piyasadan çekilir, çünkü çıkar birlikteliği var üst kademede. Sonuçta mağdur olan çiftçi
09 Mart 2019, 20:40

Samil e cevaben

Asıl hırsız sensin