Tarımda 19 ay sonra gelen atama kararı!

07 Temmuz 2017 16:41
VEKALETEN YÜRÜTÜLEN İL MÜDÜRLÜĞÜ VE GENEL MÜDÜRLÜKLERE ATAMA
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nda vekaleten yürütülen Batman İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü, Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü ve Tarım Reformu Genel Müdürlüğü ile ilgili atama kararı yayınlandı. (Mobil cihazlar için haberin devamı ok yönünde)
1 / 5
NURETTİN KIYAS'IN ATAMA KARARI YAYINLANDI
Batman İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğüne Nurettin Kıyas atanırken, Kıyas bu görevi 10 aydır vekaleten yürütüyordu.
2 / 5
TARIM REFORMU 9 AYDIR VEKALETEN YÖNETİLİYORDU
Tarım Reformu Genel Müdürlüğüne atanan Abdullah Burak Keser ise bu görevi 9 aydır vekaleten yürütüyordu.
3 / 5
19 AY SONRA YAYINLANABİLDİ
Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğüne atanan Muharrem Selçuk ise 19 aydır bu görevde bulunuyordu.
4 / 5
GIDA VE KONTROL GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDE BELİRSİZLİK SONA ERDİ
Eski Gıda ve Kontrol Genel Müdürü Prof. Dr. İrfan Erol, 29 Aralık 2015'de görevden alınırken, Genel Müdür Yardımcısı Muharrem Selçuk vekâleten bu göreve getirilmişti. 19 aydır bu görevi vekâleten yürüten Selçuk'un, bugünkü Resmi Gazete'de atama kararı yayımlandı.
5 / 5

Yorumlar

Toplam 13 Adet Yorum Yapılmış.
18 Temmuz 2017, 08:52

ayak baş- baş ayak olursa

kaybolan adalet
Bu atananlardan birini kendii ilinde herkes tanır. Teknisyenlikten mücadele ederek gelmiş üstelik 2 üniversite bitirmiş. Ne başarılı adam. ya hu..Ne kadar da büyük adam..Halbuki dosyası daireden kaçma savunmalarıyla dolu.Ama üsttekiler Devamı..Bu atananlardan birini kendii ilinde herkes tanır. Teknisyenlikten mücadele ederek gelmiş üstelik 2 üniversite bitirmiş. Ne başarılı adam. ya hu..Ne kadar da büyük adam..Halbuki dosyası daireden kaçma savunmalarıyla dolu.Ama üsttekilerine yanlış bilgi ile parlatmışlar her zaman olduğu gibi yine yanıltma.Yine menfaat.Bir zamanlar; "ne kadar büyük hakim- savcı çok adamı işe aldı" denilen kişilerin yalanla ve haksızlık yaptıkları ortaya çıkınca dürüstlük doğruluk muhasebesi yapmaya başlamadık mı? Dışardan okuyanlar kabul etsinlerler ,yanlış fetva vermesinler ve tövbe etsinler ki diplomalarında yalan var.kanunsuzluk var.Ama maaşsız direkt okuyan bizlerde de fırsat olsa ne yapardık? Bilmiyoruz bizde o yanlışlığa belki düşebilirmiydik?İMTİHAN
18 Temmuz 2017, 08:28

sahte imzalar

modern hırsızlık
Adalet rumuzlu yorumcu ne kadar isabetli anlatmış.Beyler olaya tarafsız bakarak yorum yapın.Teknisyen ya da memur kökenli olup da dışarıdan okuyup diploma alan arkadaşlar çok başarılı da olabilir iyi bir insan da olabilir.Burada dikkat Devamı..Adalet rumuzlu yorumcu ne kadar isabetli anlatmış.Beyler olaya tarafsız bakarak yorum yapın.Teknisyen ya da memur kökenli olup da dışarıdan okuyup diploma alan arkadaşlar çok başarılı da olabilir iyi bir insan da olabilir.Burada dikkat çekilen konu dürüstlüktür.4 yıl boyunca aynı saatlerde hem okula imza atmak hem de daire de imzası olmak nedir? En büyük yalan en büyük ahlaksızlık en büyük kanunsuzluk değilmidir.?Sürekli daireden kaçarak işlerini başka biri yaparak sahte imza atarak diploma alıp yüksek makamlara gelsen idareci nasıl dürüst olabilir.(Gececi vb görev alarak hülle yoluyla okuyanlar bir nebze vicdanlarını rahatlatabilir.)Bizim kurumdaki gibi okuyan kaç tane hakim savcı kaç tane doktor gördünüz .Kurumda bu yüzden kalite düşü.
12 Temmuz 2017, 10:18

babanın parası ile oku

ne alaka
Ne alaka. baban para verecek sen okuyacaksın. Devletin parası ile okumak yok. 4 sene işe gitme. Babanın şirketi olsa 4 sene işe gelmesen seni işten atmaz mıydı? Konuyu çarpıtma. Ayrıca direkt üniversite bitiren arkadaşlara da çamur atm Devamı..Ne alaka. baban para verecek sen okuyacaksın. Devletin parası ile okumak yok. 4 sene işe gitme. Babanın şirketi olsa 4 sene işe gelmesen seni işten atmaz mıydı? Konuyu çarpıtma. Ayrıca direkt üniversite bitiren arkadaşlara da çamur atma. Mühendisler memleketimizin gelişmesi için canla başla çalışıyor. Teknisyen kökenlilere bak. İki satır cv si yok.. nerelerde. İl Müdürleri, başkanlar, Genel Müdürler Yüksek Lisans ve Doktoralı olsun diyoruz kötü mü? İşe gitmeden okul bitirmek hak ise aldığın para helal olsun. Değilse Allah'a havale diyoruz sizleri. Konu kapandı. anlayan anladı.
12 Temmuz 2017, 07:22

Ne alaka
Normal mühendisler devletten aldıkları maaşı hak ediyorlarda teknisyen kökenli mühendislerin aldıkları maaş mı problem oldu? Yazık size ve sizin gibilere. Şu an Bakanlıkta Mühendislerin yüzde kaçı atıl bilmiyormusunuz? Devletten m Devamı..Normal mühendisler devletten aldıkları maaşı hak ediyorlarda teknisyen kökenli mühendislerin aldıkları maaş mı problem oldu? Yazık size ve sizin gibilere. Şu an Bakanlıkta Mühendislerin yüzde kaçı atıl bilmiyormusunuz? Devletten maaş alan mühendislerin büyük oranı devlet olmasa aç. Devlet Bakanlıktaki Mühendislere ödediği maaşı sosyal destek aracı gibi görüyor. Mühendisler üzerinden piyasaya likidite sağlıyor. Mühendislerin büyük çounluğu lise mezunu insanların yapacağı işleri yapıyor. Hatta tek kişinin yapacağı işi 3-5 kişi yaparak verimsizliğe neden oluyor. Bakanlık okuduğunu anlamayan mühendis dolu. Türkiye'deki gizli işsizlik oranı Bakanlıktaki mühendisler nedeni ile zirve yapmış durumda. Bence harama helale hiç girmeyin...
11 Temmuz 2017, 17:58

Boş gezenin boş kalfaları

Mühendise cevap
Mühendis bey, yazdıklarınızdan teknisyenlikten gelip Bakanlıkta işe girip hem devletten maaş alıp hemde işe gelmediğiniz belli oluyor. Ayrıca torpille de en az başkanlığı kapmışsın belli. Burada yazan arkadaşlar tam senin gibi ki Devamı..Mühendis bey, yazdıklarınızdan teknisyenlikten gelip Bakanlıkta işe girip hem devletten maaş alıp hemde işe gelmediğiniz belli oluyor. Ayrıca torpille de en az başkanlığı kapmışsın belli. Burada yazan arkadaşlar tam senin gibi kişilerden bahsediyorduk. Hangi Bakanlıkta 4 sene işe gitmeyerek üniversite okutuluyor. Ayda 3000 tl maaş al üniversite oku. Kim çocuğuna ayda 3000 Tl veripte üniversiteye gönderebiliyor. Önce eleştirdiğin konuda haklı olman gerekiyor. Allah'tan reva mı aldığın ücret. Burada biz Devletini ve milletini seven onun için gözünü kırpmadan canını feda edenlerle, yan gelip yatanları anlattık. Çok güzel anlamışsın. Beğenilere bak öyle yorum yap. mühendislere çamur atma..
11 Temmuz 2017, 00:31

Boş gezenin boş kalfaları

Mühendis
Arkadaşlar biraz samimi olun ben size katılmıyorum mühendis olmama rağmen teknisyen ve tekniker arkadaşlarımdan çok faydalanıyorum gerçekten aldıkları eğitimler bizim üniversitede aldığımız özelikle uygulama daha iyi işin mutfağ Devamı..Arkadaşlar biraz samimi olun ben size katılmıyorum mühendis olmama rağmen teknisyen ve tekniker arkadaşlarımdan çok faydalanıyorum gerçekten aldıkları eğitimler bizim üniversitede aldığımız özelikle uygulama daha iyi işin mutfağından gelmek apayrı bişey ben yazdıklarınızı hazımsızlık olarak görüyorum biz meslektaşız düşmsb değil bizler birbirimize değer vermesek başka meslek grupları bizlere değer verirmi..zaten ziraat fakültelerinin durumu ortada 4 gen 4 matematik ...kimseyi üzerimize güldürmeyin şaklabanlar
09 Temmuz 2017, 23:55

İl Müdürü olmak için kriter ne

İl Müdürü
Bakanlıkta TAGEM'e yüksek lisans ve doktora yapmayanları eleman olarak almıyoruz, ancak teknisyenlikten yükselipte mühendis olan yüksek lisans ve doktorası olmayan insanları şakır şakır il müdürü atıyoruz. Bu ne perhiz bu ne lahana t Devamı..Bakanlıkta TAGEM'e yüksek lisans ve doktora yapmayanları eleman olarak almıyoruz, ancak teknisyenlikten yükselipte mühendis olan yüksek lisans ve doktorası olmayan insanları şakır şakır il müdürü atıyoruz. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Liyakat ve liyakat. Fetö terör örgütü ile mücadele etmek isteniyorsa, liyakata göre atamalar yapılır inşallah.
09 Temmuz 2017, 23:38

Ne DEğişti?

Değişir
Bakanlığın üst ve orta düzey yöneticileri yavaş yavaş değişiyor. Ancak Bakanlıkta ne değişti . ??? Üzerinde durulması gereken konu bu. Dikkat ederseniz üst düzey atananların hepsi daha önce en üstün bir altında olan yöneticile Devamı..Bakanlığın üst ve orta düzey yöneticileri yavaş yavaş değişiyor. Ancak Bakanlıkta ne değişti . ??? Üzerinde durulması gereken konu bu. Dikkat ederseniz üst düzey atananların hepsi daha önce en üstün bir altında olan yöneticiler. Yani bakanlıkta aslında bir şey değişmedi. Büyük Reis inşallah çözecek