Fakıbaba, Tarım Bakanlığı’nda ekibini kurmaya başladı

20 Kasım 2017 16:34
TARIM BAKANLIĞINDA GENEL MÜDÜRLER GÖREVLERİNDEN ALINDI
TARIM BAKANLIĞINDA GENEL MÜDÜRLER GÖREVLERİNDEN ALINDI
​Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba, Bakanlıkta ekibini kurmaya başladı. Uzun bir süredir kadro değişikliğine gitmeyen Fakıbaba, düğmeye bastı. Personel Genel Müdürü ile Et ve Süt Kurumu Genel Müdürü görevinden alındı. (NOT: Mobil cihazlar için haberin devamı ok yönünde)
1 / 12
TARIM BAKANLIĞINDA BEKLENEN DEĞİŞİKLİK
TARIM BAKANLIĞINDA BEKLENEN DEĞİŞİKLİK
Tarım Bakanlığı'nda iki önemli kurumda mevcut genel müdürler görevlerinden alınırken, yerine atamalar yapıldı.
2 / 12
PERSONEL VE ESK GENEL MÜDÜRLERİ DEĞİŞTİ
PERSONEL VE ESK GENEL MÜDÜRLERİ DEĞİŞTİ
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nda Personel Genel Müdürü ile Et ve Süt Kurumu Genel Müdürü görevinden alındı.
3 / 12
FAKIBABA İLK ATAMA KARARINI GERÇEKLEŞTİRDİ
FAKIBABA İLK ATAMA KARARINI GERÇEKLEŞTİRDİ
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba, Bakanlıkta ilk önemli atama kararlarını gerçekleştirdi.
4 / 12
VEKALETEN YÜRÜTÜYORLARDI
VEKALETEN YÜRÜTÜYORLARDI
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Personel Genel Müdürü Yaşar Güçlü ile Et ve Süt Kurumu Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Ethem Kalın, görevlerinden alındı. Her iki isim de görevlerini vekaleten yürütüyordu.
5 / 12
ALINANLARIN YERİNE ATAMA YAPILDI
ALINANLARIN YERİNE ATAMA YAPILDI
Görevden alınan isimlerin yerine ise vekaleten atamalar yapıldı.
6 / 12
ESK'YA OSMAN UZUN GETİRİLDİ
ESK'YA OSMAN UZUN GETİRİLDİ
Et ve Süt Kurumu Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürlüğü'ne Hayvancılık Genel Müdürü Osman Uzun getirildi.
7 / 12
HAYVANCILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE ATAMA YAPILMADI
HAYVANCILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE ATAMA YAPILMADI
Osman Uzun'un yerine ise henüz bir atama yapılmadı.
8 / 12
PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE SAĞLIK BAKANLIĞINDAN ATAMA
PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE SAĞLIK BAKANLIĞINDAN ATAMA
Personel Genel Müdürlüğü'ne ise Sağlık Bakanlığı Denetim Hizmetleri Başkanı Halil Fincan getirildi.
9 / 12
YAŞAR GÜÇLÜ HUKUK MÜŞAVİRİ OLARAK DEVAM EDECEK
YAŞAR GÜÇLÜ HUKUK MÜŞAVİRİ OLARAK DEVAM EDECEK
Personel Genel Müdürlüğü'ne vekaleten bakan Yaşar Güçlü ise Bakanlık 1'nci Hukuk Müşaviri olarak devam edecek.
10 / 12
ATAMALAR DEVAM EDECEK
ATAMALAR DEVAM EDECEK
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nda üst düzey atamalara ilişkin uzun bir süre bir çalışmanın yapılmaması eleştiri konusu olmuştu. Bakanlıkta üst düzey bürokratlara yönelik değişikliklerin devam edeceği kaydediliyor.
11 / 12
PERSONEL GENEL MÜDÜRÜ HALİL FİNCAN KİMDİR?
PERSONEL GENEL MÜDÜRÜ HALİL FİNCAN KİMDİR?
1955 yılında Şanlıurfa Birecik'te doğdu. İlk, orta ve Lise öğrenimini Birecik’te tamamlamıştır. Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi (Gazi Üniversitesi) İşletme Muhasebe bölümünden mezun olmuştur. 1985 yılında Sağlık Bakanlığında müfettişlik görevine başlamış, 1991 yılında Başmüfettişlik görevine atanmıştır. Ayrı tarihlerde olmak üzere 3 dönem Sağlık Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkan Yardımcılığı görevlerinde bulunmuştur. 2012 yılında Sağlık Bakanlığı Türkiye Kamu Hastaneler Kurumu Denetim Hizmetleri Daire Başkanı olarak atanmış ve 2,5 yıl bu görevde bulunmuştur. Sağlık Bakanlığı Türkiye Kamu Hastaneler Kurumu İzleme Ölçme ve Değerlendirme Kurum Başkan Yardımcılığında Daire Başkanı olarak görev yapmıştır. 20.07.2016 tarihinden itibaren Sağlık Bakanlığı Denetim Hizmetleri Başkanlığı görevini yürütmektedir. Evli ve 3 çocuk babasıdır.(TARIMDAN HABER)
12 / 12

Yorumlar

Toplam 37 Adet Yorum Yapılmış.
01 Mart 2018, 20:16

kucukbas hayvan destegi istyru

ahmet yürük
sayin bakanim ben oto tmiryle ugrsiyrdum dukkanimi kapattim ve koye yrlesip hayvan bakmak istyorum su anda 30 koyunum var ve sizden 50 koyun daha istyorum 5 yilda odemeli her ay devlet kontrolunde ve benim bunu alicak maddi gucum yok bizim 300 bas ha Devamı..sayin bakanim ben oto tmiryle ugrsiyrdum dukkanimi kapattim ve koye yrlesip hayvan bakmak istyorum su anda 30 koyunum var ve sizden 50 koyun daha istyorum 5 yilda odemeli her ay devlet kontrolunde ve benim bunu alicak maddi gucum yok bizim 300 bas hayvana bakicak gucumuz yok ve sartlari agir yine acilan kapi zengine benim talbim 50 kucukbas hayvan bu konuyla ilgili istgimin degerlendirilmesini arz talep ederim saygilar.
23 Kasım 2017, 12:02

Osman Uzun bey Tarım Bakanlığın en değerli Genel Müdürü yolu bahtı açık olsun...
23 Kasım 2017, 10:26

Qrsl
Rize İl Tarım Müdürlüğünün hali Müfettiş hertarafı toz duman etti. olmalı yoksa İl Müdürlükleri özellikle müdürleri çürümüş. kurumuda çürütüyorlar. Fakirin babası başa geldi Reisin en iyi bakanı . Mevlam neylerse güzel Devamı..Rize İl Tarım Müdürlüğünün hali Müfettiş hertarafı toz duman etti. olmalı yoksa İl Müdürlükleri özellikle müdürleri çürümüş. kurumuda çürütüyorlar. Fakirin babası başa geldi Reisin en iyi bakanı . Mevlam neylerse güzel eyler. Bekleyelim Fakıbabamızı herşeyi düzeltir. Bakanlık hak ettği itibarına kavuşacak. bekleyin. Beklnen gün gelecek çekilenler elzemdir.
23 Kasım 2017, 10:18

Çok geç kalındı.

zaza
Bu Bakanlık Masa Başı işlerle yürütülmüyor. Büro Bakanlığı değil. Konu uzmanı kişiler getirilmeli Bakanlık yapısını bilenler seçilmeli, Atamalarda hemşehricilik yapılmamalı, makam mevki, dünyalık hırsı olanlara prim verilme Devamı..Bu Bakanlık Masa Başı işlerle yürütülmüyor. Büro Bakanlığı değil. Konu uzmanı kişiler getirilmeli Bakanlık yapısını bilenler seçilmeli, Atamalarda hemşehricilik yapılmamalı, makam mevki, dünyalık hırsı olanlara prim verilmemeli iyi araştırılmalı. değişiklikler 10-20-30 yılda oldu. Düzeltmek 5-10-20 yıl sürer. Pansumanla olmaz. Operasyon gerekli. Bakanlık elden gidiyor.
23 Kasım 2017, 01:21

CALIŞAN

SAYIN BAKANIM TKK DA İŞLER GİTDİKCE KÖTÜYE GİDİYOR NEDEN SİZLER BUKURUMA SAİP CIKMIYORSUNUZ BUKADAR BUKURUMUN HAKKINDA ŞAİBELER VAR DENİLİYOR NEDEN HALEN BAKANLIK MÜFEDDİŞİ GÖREVLEN DİRMİYORSUNUZ ???? BUKURUMA BİR ŞEKİLDE ZARA Devamı..SAYIN BAKANIM TKK DA İŞLER GİTDİKCE KÖTÜYE GİDİYOR NEDEN SİZLER BUKURUMA SAİP CIKMIYORSUNUZ BUKADAR BUKURUMUN HAKKINDA ŞAİBELER VAR DENİLİYOR NEDEN HALEN BAKANLIK MÜFEDDİŞİ GÖREVLEN DİRMİYORSUNUZ ???? BUKURUMA BİR ŞEKİLDE ZARAR VERİYORSA CANABI ALLAH ONLARI BİLDİYİ GİBİ YAPSIN İNŞALLAH COLUGU CUGUNDAN CIKSIN YAZIK BUKURUMA BUNA GÖZYUMAN LARIDA YÜCE ALLAHA HAVALE EDİYORUM RAPBİB BİLDİYİ KİBİ YAPSIN ?????
22 Kasım 2017, 23:43

Mühendisyen
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığındaki atamalar Bakanlığın gerçek fertlerinden (mühendis, veteriner)seçilerek yapılmalı, bu bakanlık sadece idarecilikten anlayanlarla yönetilecek bir bakanlık değil konu uzmanlığı ister.Atamala Devamı..Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığındaki atamalar Bakanlığın gerçek fertlerinden (mühendis, veteriner)seçilerek yapılmalı, bu bakanlık sadece idarecilikten anlayanlarla yönetilecek bir bakanlık değil konu uzmanlığı ister.Atamalarda hemşehricilik yapılmamalı, makam mevki, dünyalık hırsı olanlara prim verilmemeli iyi araştırılmalı. Taşrada vekaletle yönetici atama işi sona erdirilmeli
22 Kasım 2017, 07:06

tarım kredi

selım
Karayama için beyaz futbolda anket yapılacak kalsın mı gitsin mi diye neredeyse... Bakan bey mi gider o mu bakalım önce?
21 Kasım 2017, 21:40

Usulsuzlük brökratları

Vatandaş
Tmo genel müdürü ve Ayhan karaayama neden halen görevinin başında daha nekadar yaptıklarını sindireceksiniz Sn bakanım milli takım oyuncuları gibi gelen teknik tirektörün başını yiyolar, bu brökratlarda sizin başınızı yiyecek
21 Kasım 2017, 16:36

GKGM

Yasin
Gıda ve Kontrol Genel Müdürü ve ekibininde değişmesi gerek.
21 Kasım 2017, 15:57

TKDK

Yürüyüş...
Sayın Bakanım; Ahmet Antalyalı' nın görevden alınması için adalet yürüyüşü mü yapalım :) Adam sanki çakılı kadro, kalkmak bilmiyor, halen hevesli mücadele içinde. Tüm bakanlık artık TKDK da bu ekibin gerçek yüzünü görd Devamı..Sayın Bakanım; Ahmet Antalyalı' nın görevden alınması için adalet yürüyüşü mü yapalım :) Adam sanki çakılı kadro, kalkmak bilmiyor, halen hevesli mücadele içinde. Tüm bakanlık artık TKDK da bu ekibin gerçek yüzünü gördüğü halde hiçbir şey yapmaması insanlarda buhranlara yok açıyor. Hatta şöyle diyeyim şahsen zoruma gidiyor. Sayın bakanımız neyi bekler anlamış değilim. Hergün TKDK yöneticileri hakkında bir yığın somut ve gerçekçi şikayetler edilmesine rağmen, bu şahısların kapı kapı dolaşmasına müsaade edilmesi gerçekten tuhaf...